![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() dit is hier bijvoorbeeld een rechtse nationalist:
zo zijn de meesten dus hé. rechtse knakkers die nationalisme gebruiken om fascistische maatschappij-idealen te verwezenlijken. het VB wil immers alleen maar een onafhankelijk vlaanderen als het een RECHTS vlaanderen is. die hebben zelfs nog liever een rechts belgië dan een links onafhankelijk vlaanderen. maar wij zijn kameraden hoor ambiorix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlamingen zijn van oorsprong Germaans en niet Keltisch, daar is geen speld tussen te krijgen. Vreemde invloeden, zoals Keltische of Spaanse, zijn minimaal. Stel u maar eens, bv., een Antwerpse vrouw uit 1585 voor, die een kind krijgt van een Spanjaard. Dat kind trouwt op zijn beurt met een Vlaming, net zoals zijn kleinkinderen en achterkleinkinderen, enzovoorts. Uiteindelijk blijven er van die 'Spaanse' of 'Keltische' genen niet veel meer over, zelfs als er nog eens een tweede buitenlander in het spel komt.
Maar droom gerust verder en geloof de vertelseltjes van die poco-biologen maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dit heeft weinig tot niets meer met het onderwerp te maken. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 9 april 2007 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Herformuleer uw vraag, want ik begrijp niet wat u bedoelt. Over welke periode spreekt u nu precies?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 9 april 2007 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() [quote=Herr Oberst;2596611]Herformuleer uw vraag, want ik begrijp niet wat u bedoelt. Over welke periode spreekt u nu precies?
[quote] Voor de komst van de Romeinen, waar zaten de Kelten in Vlaanderen. Trouwens, Caesar schreef zelf dat Germanen aan deze kant van de Rijn hier niet thuishoorden, en er nog maar pas waren. ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Joepie, jammer dat mijn overgrootvader dit niet meer mag meemaken. Jammer dat ik als vierde generatie geen woord Bretoens meer spreek.
Mijn overgrootvader verscheurde rond 1900 zijn Frans paspoort en kon hierdoor gaan vluchten. Heel zijn leven heeft hij het vertikt 1 woord Frans te spreken en hij is vrij oud geworden. Blijkbaar klopt het dat de Bretoenen het koppigste volk ter wereld zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier nog een mooie site: http://tijlv.studentenweb.org/mt/arc...chapstest.html Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 9 april 2007 om 21:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou als Fransman voor Le Pen stemmen, niet omdat hij de beste mogelijke kandidaat is, maar omdat hij de beste beschikbare kandidaat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meer dan 2000 jaar Germaanse aanwezigheid in Vlaanderen kan niet genegeerd worden. En het ging erom of de Vlaming al dan niet Germaans is, welnu, ik kan het bevestigen: de Vlaming is Germaans. Overigens moet ik hier wel benadrukken: 'het ras' is voor mij geen cruciaal criteria voor het behoren tot een volk, 'de cultuur' daarentegen wel. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat zou u als Vlaming stemmen? Stel dat u in Duinkerke woonde?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Mitgard hier voor één keer wel de nagel op de kop slaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bestaat er zoiets als een Frans-Vlaamse partij? Indien ja, zou ik daarvoor stemmen. Maar aangezien er geen Frans-Vlaamse presidentskandidaat is, zou ik nog steeds voor het minste kwaad kiezen: Jean-Marie Le Pen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als er in Vlaanderen geen Vlaams-nationalisten zouden opkomen, zou u voor de BUB stemmen??
|
![]() |
![]() |