![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gaat u stemmen op 10 juni? | |||
BUB |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,38% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,90% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,03% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,14% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,59% |
Open Vld |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,83% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,76% |
SP.A-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,21% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
72 | 49,66% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 5,52% |
Aantal stemmers: 145. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Iemand het lijstje gezien in Het Laaste Nieuws hoe je in 5 stappen gelukkiger kunt worden ??
Stap 3 luidde: Stem traditioneel. Als je tradtioneel stemt zou je je gelukkiger voelen. ![]() ![]() ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 12 april 2007 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() PvdA of CAP, enige alternatieven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUB = 0 stemmen totnogtoe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker VB Debie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() zoals de meeste (centrum)-rechts stemmen ....
NVA, bestaat dat eigelijk nog ? VB, is evenzeer een sanitaire verloren stem, ook een beetje te extreem. VLD kent het verschil al lang niet meer tussen links en rechts (en dan nog ![]() CD&V zit onder den duim van de vakbond en den Albert SPA, radicaal tegen GROEN geen vertrouwen in JMDD wil ik wel eens een kanske geven, al is het maar om wat conter-gewicht op de politieke balans te leggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ik stem niet.
Elke partij heeft wel iets waar ik fundamenteel tegen ben, besides, de datum ligt in de examens dacht ik. moesten ze iets aan die datum doen, zou het eventuéel kunnen dat ik een proteststem utibreng. niet dat het iets zal uitmaken. maar Je weet wel, iets extreem, gewoon om wat tegen de schenen van onze "liberaaldemocratie" te stampen. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 12 april 2007 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Never again. Uw poll toont echter ook de dominante aanwezigheid van Vlaams Blok militanten op het forum Politic's be. Dit komt overeen met andere polls. Zo te zien behaalt het Vlaams Blok een absolute meerderheid. Dit ondermijnt de geloofwaardigheid van Politics' be. Dit lijkt eerder een speeltuin te zijn van VB adepten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook zo, voor mij is traditioneel stemmen immers stemmen voor het VB ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kunde beter voor de commies stemmen, ik hoop dat die mannen de kiesdrempel halen en ne zetel maximum 2 halen, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb nu gestemd op Groen. Wat ik straks ga doen (binnen 60 dagen), weet ik nog niet helemaal. Ofwel wordt het Groen, ofwel wordt het de SPa. Ik stem al SPa van zolang als ik kan gaan stemmen, maar volgens mij is het nodig om een signaal te sturen, door op Groen te stemmen. Ziezo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb BUB gestemd, maar ik ben dan ook een decroo-geval.......mentaal gehandicapt..
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Correct is : mensen die ongelukkig en ontevreden zijn zullen gemakkelijker ofwel niet stemmen, ofwel voor extreme partijen stemmen zoals het Vlaams Belang. Dit klopt met wat ik zelf vaststel op dit forum Politic's be. Voor VB militanten is er nooit iets goed, we leven in een politiestaat, neen, niet juist, er is onvoldoende politie tegen de oprukkende criminaliteit en de Islam zal ons overspoelen en zo zaait het VB voortdurend problemen om de verzuurde en ongelukkige mensen te verzamelen die dan in een Ultieme Anti Reactie voor het VB stemmen. Het enige alternatief tegen al die politiekers, het zijn allemaal verraders en zakkenvullers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Kom eens af met concrete punten waarmee je niet akkoord gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de 53% vbers,dus mensen die echt politieke interesse hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Was het ook maar zo bij de echte verkiezingen, kan de tri-partit ineens oprotten met hun cordon gezeik.