![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
-Ik zou de particratie moeten aanklagen die mijn partij in het leven heeft geroepen en samen met onze federalistische logebroeders in stand houdt. (Pervers gevolg van de staatshervormingen) Ik zou dus nogmaals mijn partijkeuze moeten ridiculiseren en daar had ik op dat moment geen zin in. -Ik dacht er stomweg niet aan. Je hebt evenwel een gigantisch punt en dat is dan ook de essentie van dit debat: Hoe een particratie vervangen door een democratie. Want staan schreeuwen dat dit land door partijvoorzitters bestuurd wordt en tegelijkertijd een BROV van de hand wijzen doet mij ietwat vreemd aan. (Dit om onzen Bart nog eens aan zijn "belofte" te herinneren ![]()