![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Net zoals die gastjes niet flauw moeten doen over wat gevangenis. Het zijn toch geen mietjes die schrik hebben om te gaan douchen in groepsverband?
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je hoeft geen auto te hebben om carosserieschade op te lopen.
![]()
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vind ik allemaal véél sympathieker (en intelligenter) dan dat rechtse volk dat hier ook zijn tijd verdoet. Maar toch vind ik het een beetje een valse houding. Je kunt ze alleen volhouden omd�*t de meerderheid van de Vlamingen er �*nders over denkt. Als iedereen met je zou meedoen dan heb je twee problemen: 1. 't Zou wel eens lastg kunnen worden in je anarchistische systeem. Hopelijk krijgt je geliefde geen molotovcocktail in zijn/haar gezicht. Hopelijk vind je genoeg te eten. 2. Je identiteit smelt een beetje weg. Er is niets meer om nog tégen te zijn en geen klootjesvolk meer om op neer te kijken ("ze moeten niet zo flauw doen"). Bovendien zouden er ook geen computers meer zijn en geen forums en geen avatars. ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Dat telt niet alleen voor mij hoor. Ook voor die seuten. Zonder "kwaadaardig volk" zijn zij niks.
Maar daar ging deze draad niet over. Het gaat over het zich uitleven. Dat KAN dus niet meer. We leven ons uit in simulaties. Het is allemaal nep geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wel, Bhairav, wake up and smell the coffee! Onze neanderthaals samenleven in stammenverband zit erop hoor, al een paar duizenden jaren. Ons uitleven doen we inderdaad op een andere manier, die ervoor zorgt dat iedereen met rust gelaten wordt. Heimwee ook naar het verkrachten van vrouwen? Die holbewoners konden zich nogal eens uitleven hé. Vind je het ook okee dat ik je huisje even in de fik zet om me uit te leven? Ik vind jouw verhaal een beetje simpel: "alles is nep geworden". Zit jij te typen met een berevelletje rond je lendenen? Neen? Vuile geciviliseerde faker! ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Heb ik gezegd dat ik beter ben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De voornaam van de bendeleider is Youssef, maar het zal niemand verwonderen dat het weer over geïmporteerd krapuul gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft niets te maken met gezonde pubers . Rasecht uitschot zonder normbesef !!! ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Voor een seutenland als Belgie is dit idd uitschot.
Wat een braaf middelmatig land. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dan je opvallende, ik wil shockeren-houding ? Word je zelf niet toegelaten in de bende ? Voel je je uitgesloten ? Wil je zo graag maar durf je niet ? En al heb je geen auto, er zijn nog andere middeltjes om iemand te pesten : hondenstr... in de brievenbus, graffiti op de voordeur ... Als jij het mikpunt was van die bende zou je waarschijnlijk al lang staan zagen over de incompetentie van onze politie.
![]() |