![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() 1) daar ging het niet over 2) Versteylen is oprichter van AGALEV (de beweging), ongetwijfeld heel belangrijk en waarvoor dank etc maar ik zie niet in waarom hij 13 jaar later (bij de eerste keer afstappen van rotatieregel in 94-95) daarin nog een beslissende stem zou hebben als hij zelfs geen lid is van de partij 3)die uitzondering op de regel werd telkens door een congres goedgekeurd, dus dat lijkt me ok 4) Ik ben tegen die rotatieregel, dus sowieso lig ik er niet echt van wakker 5) langer parlementslid blijven als uitzondering op de partijstatuten lijkt me van net iets andere orde dan wat Vervotte en Leterme hier hebben uitgezet, neen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() onnodig om u daar druk over te maken !
ne politieker heeft géén "woord" om zich aan te houden en géén geweten ook ! en als die politieker dan daarenboven ook nog nen tjeef is.... dan = voorgaande²
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over: "Let op mijn woorden, niet op mijn daden".
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() sterk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge dat maar weet. Toch veel en veel sterker dan uw opmerking.