![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Of de mens nu verantwoordelijk is of niet is momenteel eigenlijk niet meer aan de orde : de opwarming is onomkeerbaar. We moeten ons bezig houden met de gevolgen. Intussen maatregelen nemen om de menselijke oorzaken van een opwarming af te zwakken of volledig weg te nemen is een goed idee, maar het eerstgenoemde : rekening houden met gevolgen is belangrijker.
![]() |
#23 |
|
![]() Is het mogelijk dat die 'uitnodigende' foto van pagina 1 weer verwijderd wordt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan hem niet meer verwijderen, wellicht iets voor de moderatie?
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Deze foto? Waarom moet die weg? Er staat toch niet op dat de zon rond de aarde draait? Of is het net andersom? Oh, ik weet het, de aarde zou plat moeten zijn.
![]() |
#26 |
|
![]() Mee streven voor meer sub-fora hé!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() die opwarming-nonsens zal wel een links complot zijn om de brave werkmens met zijn vrouw en drie kinderkens te kunnen pesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat ' de vulgaire foto' al verwijderd werd.
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() Natuurlijk zou er een afdeling moeten komen, zoals:
Wetenschap: Kosmos, natuur, evolutie, mens e.a. Creationisme en dergelijke horen dan meer bij godsdiensten sekten e.a. Die Amerikaanse zever heeft al lang genoeg geduurd. Die vent gaat nog president worden. Er zijn tientallen mensen die al vele jaren bezig zijn over de VERNIETIGING VAN DE NATUUR DOOR DE MENS. Dat is nog wat meer dan de opwarming van de aarde. Kunnen de mods dat niet vlug regelen, ik zit erop te wachten. Laat de cafépraat maar waar hij staat. Een mop tappen kan zeker geen kwaad. Dank bij voorbaat, Gerard Golsteyn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Dablacky, Ik heb niets tegen de theorie van de opwarming, maar die is hier in België al vele tientallen jaren gekend. Maar door de vergiftiging van de grond en het water, en de vernietiging van vierkante kilometers oerbos, die hoe langer hoe meer zich uitbreidt zijn er vele diersoorten die de laatste tientallen jaren zijn uitgestorven. Vraag dat eens aan iemand van de "Groenen". Ze maken angstig een paar malen per jaar statistieken. Ik heb in Zonhoven heel lang geleden nog koninginnepages gezien. Als je er nu nog 1 ziet, verwittig mij, dan kom ik kijken. Ik ging in Oost-Vlaanderen regelmatig naar een klein plekje groen om er enkele leeuweriken te horen en te zien. Ze zijn al twintig jaren verdwenen. In een maïsveld stonden er vroeger nog korenbloemen, klaprozen en doornappels uit Amerika. Nu staat er door de bestendige vergiftiging van de grond op 5 hectare niets anders dan maïs. Zelfs geen spiertje gras is nog te zien. Ik krijg er elke zomer krampen van. Zijn er in Limburg nog meikevers? In mijn streek geen enkele meer. De uitroeiing van duizenden soorten levende wezens is niet voor binnen honderd jaar. Binnen 10 jaar zullen er wereldwijd grote rampen gebeuren die honderduizenden dieren en mensen en planten tegelijk zullen vernietigen. Voor de mensen zou het nog zo erg niet zijn, er zijn er nu reeds een viertal miljard te veel. (zolang het mijn kinderen niet zijn). Dit ben ik al een vijftal jaar luid aan het zeggen (en wat weet ik er eigenlijk van?). Lieve jongetje, laat de mods maar doen. Ik zal het je uitleggen in een speciale thread. En ook over de kosmos, de tijd, de ruimte, en zelfs de oerknal die alle dagen oerknalt, wat Einstein er ook over lazert. De "heilige" Augustinus-Aurelius, een flinke flierefluiter voor hij "heilig" werd, wist al rond het jaar 300 te vertellen dat de TIJD "geschapen" was met de wereld. Dit heb ik nog niemand horen zeggen. Hij is ook niet op de brandstapel geraakt, want in de bijbel staat daar niets bijzonders over. Tot ziens in de nieuwe afdeling van het forum! ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Dablacky, Ik heb niets tegen de theorie van de opwarming, maar die is hier in België al vele tientallen jaren gekend. Maar door de vergiftiging van de grond en het water, en de vernietiging van vierkante kilometers oerbos, die hoe langer hoe meer zich uitbreidt zijn er vele diersoorten die de laatste tientallen jaren zijn uitgestorven. Vraag dat eens aan iemand van de "Groenen". Ze maken angstig een paar malen per jaar statistieken. Ik heb in Zonhoven heel lang geleden nog koninginnepages gezien. Als je er nu nog 1 ziet, verwittig mij, dan kom ik kijken. Ik ging in Oost-Vlaanderen regelmatig naar een klein plekje groen om er enkele leeuweriken te horen en te zien. Ze zijn al twintig jaren verdwenen. In een maïsveld stonden er vroeger nog korenbloemen, klaprozen en doornappels uit Amerika. Nu staat er door de bestendige vergiftiging van de grond op 5 hectare niets anders dan maïs. Zelfs geen spiertje gras is nog te zien. Ik krijg er elke zomer krampen van. Zijn er in Limburg nog meikevers? In mijn streek geen enkele meer. De uitroeiing van duizenden soorten levende wezens is niet voor binnen honderd jaar. Binnen 10 jaar zullen er wereldwijd grote rampen gebeuren die honderduizenden dieren en mensen en planten tegelijk zullen vernietigen. Voor de mensen zou het nog zo erg niet zijn, er zijn er nu reeds een viertal miljard te veel. (zolang het mijn kinderen niet zijn). Dit ben ik al een vijftal jaar luid aan het zeggen (en wat weet ik er eigenlijk van?). Lieve jongetje, laat de mods maar doen. Ik zal het je uitleggen in een speciale thread. En ook over de kosmos, de tijd, de ruimte, en zelfs de oerknal die alle dagen oerknalt, wat Einstein er ook over lazert. De "heilige" Augustinus-Aurelius, een flinke flierefluiter voor hij "heilig" werd, wist al rond het jaar 300 te vertellen dat de TIJD "geschapen" was met de wereld. Dit heb ik nog niemand horen zeggen. Hij is ook niet op de brandstapel geraakt, want in de bijbel staat daar niets bijzonders over. Tot ziens in de nieuwe afdeling van het forum! ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]()
Denken is twijfel aan het eerste gebod van alle goden. Laatst gewijzigd door ggolsteyn : 18 april 2007 om 03:14. Reden: Bis repetita placent. Wat kan ik er aan doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Broeikasgassen hebben we in een zekere zin nodig. Zonder hen was de gemiddelde temperatuur op aarde een 20 tal graden lager dan nu het geval. Je raad het wel, in dat geval gingen wij mensen hier nooit zijn. De broeikasgassen houden warmte van de zon even vast en daardoor is het hier warmer. Er is al reeds aangetoond dat tijdens de grote ijstijden de concentratie van broeikasgassen lager lag en vice versa. Daar ga je niemand over horen discussiëren. De hoeveelheid CO2 en andere broeikasgassen heeft een invloed op de warmtecapaciteit van onze atmosfeer. Wij zorgen ervoor dat de concentratie broeikasgassen verhoogt. De vraag, de discussie in wetenschappelijke kringen, is nu: in welke mate beïnvloeden we de concentratie broeikasgassen ? In grote mate? Kleine mate? Er is consensus over het feit dat we een slechte invloed hebben/zullen hebben ( vertraagde effecten) op het klimaat. De consensus is er niet op vlak van: zijn we het belangrijkste effect, of niet? Maar zelfs al zijn we niet het belangrijkste effect, moeten we het dan nog erger maken? De uitstoot van broeikasgassen moeten we sowieso terugdringen. En verder... benzine opstoken is eigenlijk je reinste waanzin, aangezien olie een van de belangrijkste grondstoffen is voor onze petrochemische industrie. Geen olie.. geen plastiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
btw: als ge rond deze tijd bij zonsondergang naar het westen kijkt venus heel helder kunnen zien staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs met een eenvoudige kijker kun je de schijngestalten van Venus zien. Of bedoel je dat je in de buurt van Venus een nog helderder object ziet? http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnitude
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarenboven zeggen er niet veel mensen dat enkel de mens verantwoordelijk is. Er is een algemene consensus dat de mens HELPT aan de verandering van het klimaat. Maar het wordt niet tegengesproken dat zonne-elipsen en vulkaanerrupties er aan meehelpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |