![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bart De Wever (N-VA) - 2 tot 8 februari "Van bij de start van de partij was hij er reeds bij als ondervoorzitter van de N-VA. Deze 34-jarige licentiaat geschiedenis staat bekend om zijn goede dossierkennis en omwille van het gebruik van grappige kwinkslagen. Samen met side-kick Geert Bourg |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik begrijp vooral die u iemand bent die eindeloos kan doordrammen. |
||
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Enkel maar wanneer ik te maken heb met politici die veel rond de pot draaien en weigeren concrete antwoorden te geven. Ik heb het niet zo voor die typevoorbeelden uit de gevestigde machtspartijen.
Spijtig genoeg bent U in hetzelfde bedje ziek. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dat ze mensen in het Frans informeert? Of dat praktisch de hele Brusselse afdeling zo goed als niets meer te maken heeft met Vlaams-nationalisme, maar met puur extreem-rechts gedachtengoed en dáárom zoveel stemmen onder Franstaligen haalt? Want dát is de kwestie. Niet dat eindeloos gevit over details dat jij doet.
![]() |
#26 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er wordt een vraag gesteld, en er wordt geweigerd om er dieper op in te gaan ? Weerleg dan toch op zijn minst de beweringen die U niet wil bespreken. Toon aan dat Knut ongelijk heeft. Dan bent u er ineens vanaf.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat je niet meer wil ingaan op Knut's reacties, daar kan ik evenwel inkomen. Hij dweilt hier de vloer aan met de NV-A-hypocrisie en daarop volgt dan een "eenzijdig bestand" om Knut's reacties niet meer te lezen. Nou moe, zo snel al opgeven? Dat je dacht op dit forum in discussie te kunnen treden met het gepeupel (ik spreek alleen voor mezelf hé ![]() Dat een zekere Knut vragen stelt, is dan dikke pech. Zo'n obstakel kan je op voorhand niet echt incalculeren. Des te pijnlijker als het dan zover is en hij Bulls Eye-vragen gaat stellen. Dat nét Knut je het vuur aan de schenen ging leggen had ik wel kunnen vermoeden maar jouw weerbaarheid laat blijkbaar te wensen over...direct je schild opzetten is wel wat ruggegraatloos, mijn gedacht....nou ja, niet iedereen is staat even vast op de voeten hé. ![]() Als je gezonde kritiek al direct bestempelt als "persoonlijke aanvallen", moet ik mezelf toch vragen stellen bij jouw ruggegraat. Is het enkel toegestaan om oppervlakkige vragen te stellen of ons over koetjes en kalfjes te bezigen? Daar hebben ze hier al een rubriek voor. Maar je zit op het perfecte (discussie)forum: JA-knikkers heb je hier in overvloed. Spijtig voor die enkele lastigaards hé... Groeten Boerke. p.s. ikzelf ga geen vragen stellen aan je, het moet trouwens de moeite zijn hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() *KNIP* Geen persoonlijke aanvallen!
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb geen problemen met anonimiteit zolang het geen dekmantel is om steken uit te delen (zoals uw PS bijvoorbeeld). Dat is gewoon laf en heeft niets te maken met een bereidheid tot discussie. Ik heb alle vragen van de Knut proberen te antwoorden in de mate dat ik kon en mag (er bestaat zoiets als vertrouwelijk interne informatie waarop je gewoon geen recht hebt). Voor het overige vond ik het eerder bullshit dan bulls eye. Sommige mensen voelen zich blijkbaar goed als ze denken een politicus te kunnen kleineren. Ieder diertje zijn pleziertje. |
||
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() *knip*
Mvg Avalon |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Kortom... de vraag waarom het VB geen tweetalige propaganda zou mogen maken, en de NVA wél drietalige propaganda mag maken is een NVA-staatsgeheim.
Fraaie democraten daar bij de NVA.
#32 |
Burger
|
![]() Ik zal het dus nog eens zeggen: de afdeling Brussel is in de fout gegaan en is daar op gewezen.
De situatie van het Blok in Brussel is enigszins anders, dat is nauwelijks nog een Vlaamse partij te noemen. |
![]() |
![]() |
#33 |
Partijlid
|
![]() Ach kom... het Vlaams Blok is in Brussel tweetalig. Net zoals de NVA. U verwijt het Vlaams Blok net dat wat U partij zelf doet en is. Of kent U als ondervoorzitter uw partij niet?
Uw constante aanvallen op het Vlaams Blok zijn echt te belachelijk voor woorden hoor....
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat: