![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet, maar ik weet maar al te goed wat ze nu net heeft meegemaakt. Mijn moeder maakt het nog altijd mee.
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1. Het belang van guernica is verwaarloosbaar in de geschiedenis. Het was een klein bombardement. Naar objectieve maatstaven bekeken zijn er duizenden incidenten uit de geschiedenis die meer aandacht kunnen opeisen. Noch qua aantal slachtoffers, noch qua militair belang is Guernica van betekenis geweest. 2. Voor zover ik weet is het overigens nog altijd verre van duidelijk dat Guernica wel zo bewust gebeurde en dat het niet om een vergissing ging. Bottom line: was guernica erg? Natuurlijk. Zou er nog een haan naar kraaien als het niet de nazi's waren geweest die de daders waren en als Picasso er geen schilderij over had gemaakt? No way. Sorry maar er zijn echt wel andere stukken uit de geschiedenis die beter wat meer belicht zouden worden dan wéér eens platgeslagen te worden met WO II of de aanloop ervan. Btw: zelfs als educatief project tegen neo-nazi's is het hoogstwaarschijnlijk compleet ineffeciënt. De overtuigde neo-nazi kent de geschiedenis van nazi-duitsland maar al te goed. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 april 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste John bell hood, Je argumenten zijn zo overweldigend dat ik er verstomd bij stilsta. Ik kan er echt niets op antwoorden, er zijn er namelijk geen. ![]() ![]() ![]() Groetjes, Gerard Golsteyn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |