![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Ik vindt dat elk volk recht heeft op een eigen staat;dus ook het joodse.Ware ik een jood ware ik eeen (rechtsradikale) zionist.Bij de zionisten waren er zelfs met sympathie voor mussolini en hitler(de stern gang).Niets bijzonders dus.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat:
als iemand net zoals jou wilt leven is het ineens een racist en een nazi Brugge met maar 2.62% buitenlanders waarvan een deel zelfs Europese buitenlanders zijn ja dan zou ik ook links zijn als ik daar woonde inplaats van in Rotterdam typisch typisch, de meeste linksen wonen ergens waar zowat geen buitenlanders zitten word een beetje moe van jullie hypocriete soort, want jij leeft hoe alle Vlaams Belangers willen leven |
|
|
|
|