Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2007, 13:57   #21
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp ben jij dus een overtuigd zionist???
Ik vindt dat elk volk recht heeft op een eigen staat;dus ook het joodse.Ware ik een jood ware ik eeen (rechtsradikale) zionist.Bij de zionisten waren er zelfs met sympathie voor mussolini en hitler(de stern gang).Niets bijzonders dus.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2007, 14:01   #22
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
& wie er nu precies jood is dat zul jij dus wel uitmaken.

In feite is het zo dat we na een paar duizend jaar een beschaving hebben uitgebouwd die gestoelt is op verdraagzaamheid en pluriformiteit, volgens je eigen normen hoor je hier zelf eigenlijk niet thuis - je zou best ergens een thuisland beginnen.
Ik denk dat de joden wel zelf zullen uitmaken wie jood is;ware ik een jood dan zou het criterium afstamming zijn.Met uw laatste zinnetje zullen we eens goed lachen.Als puntje bij paaltje komt gaan radikalen zoals ik veel stappen verder dan gij en ik zou dus maar opletten.Misschien zult gij ertoe aangezet worden ergens anders zijn tenten op te slaan.
Oud 21 april 2007, 15:08   #23
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Ik denk dat de joden wel zelf zullen uitmaken wie jood is;ware ik een jood dan zou het criterium afstamming zijn.Met uw laatste zinnetje zullen we eens goed lachen.Als puntje bij paaltje komt gaan radikalen zoals ik veel stappen verder dan gij en ik zou dus maar opletten.Misschien zult gij ertoe aangezet worden ergens anders zijn tenten op te slaan.
De huidige wetgeving, deze week gestemd in het Europees Parlement heeft er voor gezorgd dat mensen die dergelijk ideeën gaan organiseren als de jouwe een beschermde verblijfplaats krijgen toegewezen. We zouden niet willen dat je iets over komt door linkse extremisten!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2007, 16:07   #24
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De huidige wetgeving, deze week gestemd in het Europees Parlement heeft er voor gezorgd dat mensen die dergelijk ideeën gaan organiseren als de jouwe een beschermde verblijfplaats krijgen toegewezen. We zouden niet willen dat je iets over komt door linkse extremisten!
Wetten kan men omzeilen en de sancties zijn om mee te lachen.Linkse extremisten moeten eerder schrik van mij hebben zoals ze al ondervonden hebben in het verleden en nog zullen ondervinden in de toekomst.
Oud 21 april 2007, 18:03   #25
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Wetten kan men omzeilen en de sancties zijn om mee te lachen.Linkse extremisten moeten eerder schrik van mij hebben zoals ze al ondervonden hebben in het verleden en nog zullen ondervinden in de toekomst.
stoer
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2007, 12:17   #26
Winterhamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Blokvriend Le Pen lonkt naar Joodse kiezers in Frankrijk

ANP/AFP

JERUZALEM/PARIJS - Jean-Marie Le Pen, de leider van het extreemrechtse Front National, heeft de Joden in Frankrijk opgeroepen tijdens de presidentsverkiezingen van zondag op hem te stemmen. Le Pen deed zijn oproep in een interview met de Israëlische krant Maariv, dat donderdag is gepubliceerd.

Le Pen stelde dat de Franse Joden met Frankrijk zijn verbonden. Le Pen wees erop dat als ze willen dat de belangen van Frankrijk en henzelf worden behartigd, ze ‘en bloc’ op hem moeten stemmen.

Twintig jaar geleden noemde Le Pen de gaskamers nog een ‘detail van de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog’. Tegen Maariv zei Le Pen dat hij met die uitspraak niet de Holocaust heeft ontkend.

Le Pen zei dat hij Joodse vrienden heeft en dat hij in de presidentsverkiezingen van 2005 stemmen van Joden heeft gekregen. ‘Zij begrijpen zonder twijfel beter dan ik welke gevaren ons land bedreigen voor wat betreft de veiligheidssituatie.

De Volkskrant * NL

Voor de Die Hards die vandaag de verjaardag van den Dolf vieren en de ogen sluiten voor de grote spreidstand van FDW en kornuiten...

als iemand net zoals jou wilt leven is het ineens een racist en een nazi

Brugge met maar 2.62% buitenlanders waarvan een deel zelfs Europese buitenlanders zijn

ja dan zou ik ook links zijn als ik daar woonde inplaats van in Rotterdam

typisch typisch, de meeste linksen wonen ergens waar zowat geen buitenlanders zitten

word een beetje moe van jullie hypocriete soort, want jij leeft hoe alle Vlaams Belangers willen leven
Winterhamer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be