![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() de baas van TF1 is één van zijn goede kameraden,daar zul je nooit een negatief antwoord over hem horen.TF2 is een beetje "linkser", maar die passen heel goed op om het driftkikkertje niet te "provokeren".De enigen die zich geen blad voor de mond nemen zijn "Les Guignols" op Canal +, de kabeltelevisie.Verder heb je de weekbladen "Canard Enchainé" en "Marianne" die hem nog durven bekritikeren.Maar over het algemeen passen ze allemaal goed op om hem niet voor de kop te stoten.France3, die niet genoeg reklame voor hem maakten, en ook wel eens wat kritiek durfden geven, zijn reeds gewaarschuwd: als Niko aan de macht komt, word deze regionale zender opgedoekt, heeft hij zelf gezegd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om als werkman of bediende op die vent te stemmen moet ge volledig afgestompt zijn, mesjoche, crazy, fou... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik ermee bedoel dat het moeilijk is, zo niet onmogelijk, om een Europese identiteit te bepalen. Veel van wat men als Europees beschouwd komt van elders. Het Christendom bijvoorbeeld heeft een Joodse oorsprong. Ik weet niet waarom je nick Lao Tzu is. Misschien voel je je aangesproken door zijn autoritatire leer? Maar het is in ieder geval niet Europees. Ik voel me meer thuis met de woorden van de Bengaalse Nobelprijswinnaar Rabindranath Tagore: “Door de mens vervaardigde producten die we begrijpen en waarvan we genieten, worden onmiddellijk van onszelf, ongeacht de plek waar ze oorspronkelijk vandaan komen. Ik ben trots op mijn mens-zijn wanneer ik dichters en kunstenaars uit andere landen kan begroeten als de mijne. Laat mij met onvermengde vreugde ervaren dat alle glorieuze prestaties van de mens de mijne zijn.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste peiling (gisteren) geeft Sarkozy nog steeds een ruime voorsprong op Royal.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 28 april 2007 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cijfers lijken zich meer en meer te bevestigen, al blijven het nog maar peilingen. De echte verkiezingen zijn zondag.
Laatste peilingen geven Sarkozy een ruime afstand, namelijk 54.5% tegenover 45.5% voor Royal, op twee dagen van de verkiezingen. Mocht hij zo hoog scoren, dan nadert dit het record van De Gaulle in 1965 (55.2%) en dan scoort hij beter dan Mitterand in 1988 (54.01%) Mocht dit realiteit worden, dan gaat men naar een totale debakel voor Royal na haar optreden tijdens het debat en haar strategie om met Bayrou te flirten. Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 4 mei 2007 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt met brio af te stevenen op.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zullen het binnenkort weten. Hopelijk hebt ge gelijk, want er is geen wispelturiger volk dan de Fransen...
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is er geen tendens bekend? Ik zoek en zoek en kan niets vinden
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zelfs een Chinees snapt wat er zich hier langzaam aan het afspelen is... dan moet je je des te meer vragen stellen bij de beweringen van al diegenen hier ten lande die proberen te doen alsof er niets aan de hand is en die proberen een ander wijs te maken dat het enkel maar gaat om "mensenrechten", en "vrijheid" voor iedereen, gespuis en profiteurs inbegrepen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |