![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: ik ben het met volgende verklaring (eerst lezen!) | |||
totaal eens |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
totaal niet eens en ik zal het eens zeggen zie! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
gedeeltelijk eens (zeg op welke punten) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 31,82% |
Gedeeltelijk oneens (zeg dat ook maar) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 31,82% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fere, niemand vindt het de moeite waard om opmerkingen te geven over jouw schrijfsels. Ze gaan altijd over hetzelfde. Tegenargumenten 'weerleg' je gewoon door een fotootje van Hitler aan te wenden. Niemand hecht ook maar enige waarde aan de onzin die jij al sinds jaar en dag op dit forum verkondigd. Maar ga gerust verder, narren zijn er overal nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In het geval van het VB: een kindjes aanrandende man is niet minder pedofiel omdat hij halstarrig volhoudt er géén te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin je dat zelf niet moe te worden? Is het niet tijd om wat minder gefrustreerd met politiek om te gaan en een andere hobby te zoeken? Politiek ben je totaal mislukt...als ze jou bij spirit al aan de deur zetten dan moet het wel heel erg zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1)Het vb is de dag van vandaag een rechtse partij. 2)Vreemdelingenhaat is bullshit;als je vreemdelingen haat dan laat je deze niet in je partij toe en zet je ze sowieso al niet op je lijsten. Dat we niet hoog oplopen met de islam en moslims is een feit en ook meer dan terecht maar haten is toch nog iets helemaal anders. 3)Tuurlijk datte dat mensen die hier geboren zijn hier op de eerste plaats komen,zo moet het zijn gvdm.Maar neen,ons erickske hier vind het doodnormaal dat zelfs illegalen evenveel rechten zouden krijgen en mss zelfs voorrang krijgen,ts. 4)We verwerpen alles wat vreemd is?Onzin natuurlijk;er gaan zeer veel vb'ers naar een bv pittabar bij een allochtoon.We eten allemaal eten die vanuit andere landen komen.Er zijn heel wat vb'ers die op reis gaan naar turkije en andere. Steuntrekkers?Neen,langdurige steuntrekkers,profiteurs;daar hebben we het over.En homo's?We zijn zoals al reeds 100 keer gezegd niet tegen homo's maar wel tegen een aantal waarden en normen voor ons. 5)Onwettige middelen?Welke dan?Als het over de bie gaat;die had die feiten al gedaan voor'em bij het vb ging. 6)Ze bespelen voortdurend angst?Tja,sla mss eens de gazet open erickse,luister eens naar de mensen,kom mss eens wat meer buiten,ga wat meer uit en dan zal je weten dat dat onveiligheidsgevoel meer dan terecht is. Drugs;meer dan terecht want de andere partijen hebben cannabis gedoogd. Criminaliteit;tja,als er iedere dag in antwerpen meer dan 180 feiten zijn,in brussel zelfs nog wat meer en in gent ook een 84 tal dan zegt het vb de waarheid en zijn trouwens de enigeste partij de de criminaliteit echt wil aanpakken. 7)De vreemdelingen de schuld van alles;tja,toon mij eens aan waar iemand dat zou gezegd hebben,lol. 8)De walen maken vlaanderen arm?Ik hou het vooral bij dat die transfers ten onrechte zijn en de walen er geen recht op hebben en vlaams geld in vlaamse handen moet blijven. 9)Subsidies van cultuur;mij niet gelaten maar men doet dat niet zomaar;alleen degene die geen volk trekken en z'n geld niet waard zijn vallen sowieso af en terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
24/24 over slechts 1 onderwerp;kakken op het vb en liefst zoveel mogelijk. Gaat erickske wel gaan werken in feite? En das echt een goeie;bij een partijke als spirit de laan uitvliegen maar we zien hier nu al langer dan vandaag waarom. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() wat een frustraties! En dan gasten die enkel bevestigen wat ik zeg en niet eens merken dat ze mijn argumenten met voorbeelden spekken!
Loosers! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Maar je mag al eens antwoorden wat er "volkser" is aan de VB cultuur? Of is VB cultuur een contradictio in terminis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Speciaal om feremans een plezier te doen , heb ik maar elke keuze aangevinkt.
![]()
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
je zou, punt voor punt, kunnen aantonen dat mijn analyse niet overeenkomt met het VB. Maar dat doe je niet. En zolang je dat niet doet bevestig je met evenveel argumenten dat mijn analyse correct is. Een paar van je uitspraken zijn gewoon een bewijs voor mijn theorie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Het populisme, het geloven in een monocultureel volk is een fabel van de romantische negentiende eeuwse nationalisten. Het gaat totaal voorbij aan de complexe manier waarop onze maatschappij is opgebouwd. Middenstanders spreken ook van "eigen volk" en daarmee bedoelen ze dan middenstanders (uit hun stad!). Het begrip Volk is een romantisch begrip, het is onjuist en heeft als enige bedoeling om de "natie" te kunnen vestigen. Extreem rechts verwart natie en volk systematisch, om een plausibele verklaring te hebben waarom men nationalist is. Indien er werkelijk zoiets zou bestaan als een welomlijnd "Vlaamsch Volk" dan is nationalisme heel begrijpelijk. Graag doen ze daar nog een scheut racisme bovenop, wat in het geval van Vlaanderen een farce is: wij zijn bijeengevogeld door eeuwenlang onze vrouwen te hebben laten neuken door alles wat in Europa het intessant vondt om hier een "bezoekje" te brengen, en die lijst is LANG ![]() Dat er in Vlaanderen een prototype Vlaming bestaat, een soort eenheidsworst, een "jan modaal" is bij de gekte af. In Vlaanderen zijn er zes miljoen partijen. Omdat er zes miljoen Vlamingen zijn, met elke hun eigen fanfare, parochie, wijk, vogelpikvereniging, voetbalploeg. Vlaanderen is verdeeld door zes miljoen vlaamse eigenzinnigaards. Een Vlaams volk is de grootst mogelijk farce die er is. Ik moet toegeven dat de Brusselaars, de Walen en de Fransen hier ook niet wars van zijn. En we zwijgen over de Ollanders. Over de Duitsers en de Engelsen twijfel ik: ze lopen graag in rotten van vier, of schuiven spontaan aan in rijen bij busstations. Daar zit een geurtje aan... Toch spreek ook ik van het Vlaamse Volk. En dan bedoel ik dit Mecca aan de noordzee, dit aards paradijs waar de mensen ondanks het feit dat ze blauw, geel, rood of groen zijn, ondanks het feit dat ze geus zijn, ondanks het feit dat ze een hoofdstad hebben die Frans spreekt, ondanks jarenlange bezetting door alleman en iedereen, ondanks het spreken van vier talen en het omgaan met matrozen uit de hele wereld gastvrij en vooral vriendelijk met mekaar omgaan. Die geen oorlogen (meer) maken tussen gelovigen van allerlei slag en ongelovigen van allerlei zeden. Die nooit ten oorlog trokken tegen de Walen maar die sybillijnse wetten maakten om vooral niet te gaan vechten. Het is het voorbeeld van hoe de wereld er moet uitzien: verdraagzaam, vrijheidslieven, vredelievend. Het Vlaamse volk is (op enkele sukkels na) het wereldvoorbeeld van hoe je politieke problemen oplost, ethnische problemen omzet in goed draaiende economie en hoe je een multiculturele samenleving voert met culinair nefaste gevolgen. Dat is Mijn VLaanderen. En daar ben ik niet alleen fier op, daar ben ik doodgelukkig mee. En een paar ezels gaan me mijn nachtrust niet blijven afpakken: daar heb ik alle hoop op! Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 april 2007 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filip Dewinter noemde de Islam NOOIT een achterlijke godsdienst ! Pim Fortuyn wel
![]() wie is hier extreem rechts en te radicaal ! 1-0
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
who wrote this bullshit ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't zal nog geloofwaardiger lijken ![]()
|
![]() |
![]() |