![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dus duidelijk niet,omdat zij niet rechtlijnig zijn tegenover de echte zieke hulpbehoevende!!!!
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral nummer 1. Ze kwamen gewoon met alle voordelen op een rijtje. En dat zijn er inderdaad een aantal, maar ik ga niet bij een ziekenfonds om goedkoop op vakantie te gaan of voor een gratis maxicosi bij de geboorte van mijn kinderen. Ik ga om mijn dokterskosten etc terugbetaald te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zeg eens: is de cm ook goedkoper dan de bond moyson? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De bond moyson...
![]() Onze spirituele liberaal zit bij de bond moyson... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 april 2007 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wel voor een alleenstaande, niet voor een gezin. Maar het scheelde weinig voor de alleenstaande. Maar ik heb niet verder gekeken dan de droge tarieven van het lidmaatschap. Ik weet dus (nog) niet hoeveel de zorgverzekering van de SocMut bedragen en wat ze allemaal precies geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat Feremans hier hand- en spandiensten wil leveren aan de grote ziekenfondsen. Sedert jaar en dag is het immers zo dat de twee traditionele ziekenfondsen, CM en Moyson, enerzijds leden verliezen aan de kleinere ziekenfondsen (als daar zijn het Vlaams en Neutraal Ziekenfonds) en anderzijds met een oud ledenbestand zitten dat pakken geld kost en waarvoor ze slechts een deel vergoed worden van de overheid. Komt daar nog eens bij dat de kleinere ziekenfondsen een actieve ledenpolitiek voeren, iets wat natuurlijk bij de twee grote zeker niet in goede aarde valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziekenfondsen verschillen onder elkaar door de ledenbijdrage, de voordelen, de bijkomende verzekeringen, enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel naar de ledenbijdrage kijken, is bijna steeds een foutieve start; zeker als je een gezin hebt. Bij het Vlaams en Neutraal Ziekenfonds blijkt dat je wel meer neertelt voor het lidmaatschap, maar dat de balans uiteindelijk toch zwaar in het voordeel van V&NZ overslaat als je al de rest bijrekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan is er nog dit dat voor rooie Feremans wellicht ook een rol speelt: Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() gratis openbaar vervoer is voor vijftigplussers inderdaad uit den boze: die bezwijken gemakkelijk aan een hartaanval als ze ineengetrapt worden door de andere gebruikers...Beter gaan ze te voet,die oudjes moeten in ieder geval wat aan sport doen, en hebben tijd genoeg, en dan lopen ze niet in de weg van de Marokkanen en andere openbaar vervoer-gebruikers, die daar graag kabaal maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() de taal leren? Nederlands? Waar is dat nu weer goed voor?Die krijgt toch een post waar hij niks moet doen: weer een dopper minder in de statistieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een ontwrichte schouder werd ik daar wel naar 4 verschillende 'hospitalen' gestuurd (in het totaal heb ik toen meer dan 100 km kunnen rijden; gelukkig had ik toen een auto gehuurd)... Maar leuk was het wel... Het was precies alsof men vijftig jaar terug in de tijd kon gaan... Gelukkig kan men daar ook beroep doen op dure (privé) geneeskunde, maar dat zal wsl niet poco zijn (behalve voor de salonpoco)... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 24 april 2007 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Eindelijk! Dank je sjoeke! Het verwondert mij dat men op dit vangersforum nog geen complot had bedacht waar ik in paste! Ik voelde me bijna tekortgedaan ![]() Wat Lambert betreft denik ik dat je je vergist: bij mijn weten is hij als beroep advocaat, naar ik ooit vernam curator. Alhoewel dit niets met Spirit te maken heeft ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
....zegt de rooie die de voorzitter van zijn eigen partij niet 'kent'. http://forum.politics.be/showthread.php?t=79878
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK vergis me dus niet, Feremans.
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|