![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk wel. Ik gebruik twee computers. Wat belangrijk is (voor mij althans) zit op één waar ik niet mee surf. Die andere trek ik me niet aan desnoods. Alhoewel gans veilig zal het ook wel nog niet zijn. Feitelijk surf ik niet veel meer ook.
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook geen kabeltv meer. Enkel national geographic was nog eens interessant in het weekend of zo, maar daar betaal ik geen 150 euro per jaar voor. Ik heb nog een tv om dvd's te kijken en voor de rest haal ik het meeste nieuws en entertainment uit mijn internetconnectie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht met veel ongeduld op zo een pak waarmee je zelf in de film kunt meespelen, dat science fiction gedoe dus.
ohlala ik ga nogal ....
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"alleen uiterst slimme en uiterst domme mensen veranderen niet van mening..." Laatst gewijzigd door .:E:. : 23 april 2007 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja,ik heb betaal tv zoals bv telenet digitaal en heb een digicorder en betaal voor bv prime sport en de prime film kanalen en ben er tevreden over. Tja,het is te zien hoever je intresses reiken natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Kabeltelevisie opgeven?
En Temptation Island dan? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Digitaal zenden ze dan ook uit hoor, als je tenminste geen 12+ beveiligingen op je programma's zet!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Misschien inderdaad enkel nog wat je aanstaat kopen op DVD en daar naar kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ervaring met Duitse zenders - ook de commerciële - is in dat verband duizendmaal beter dan met de Vlaamse omroepen. Vaak degelijk inhoudelijke discussieprogramma's, veel interessante reportages en goede films. Dat was een van de redenen om resoluut voor de - gratis - satelliettv te kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb nu ongeveer een jaartje digitale tv van Telenet. Het aanbod op de vlaamse commerciële stations is beschamend. Het nieuws & docu pak is wel zijn 5 € / maand waard. National geographic is maar rommel, veel reclame en lange reclame. Discovery is veel beter en met dit pak krijg je zo enkele stations. Dit is zowat het enige waar ik nog naar kijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar als je dan toch per sé digitaal moet gaan, kies dan voor sateliet, zoals gezegd helemaal gratis (excl ontvanger en schotel) en voor ieder wat wils. Je mag zelfs vrij je eigen decoder kiezen, maw je koopt een decoder zie zijn geld waard is ![]() |
|
![]() |
![]() |