![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Uw graafschap bestaat al niet meer sinds de Middeleeuwen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een vlaagje Alzheimer hoor ik Bompa Hans nog mompelen, België, dat was de hoofdstad van Brussel
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is logisch dat de RTBF een debat laat voorgaan tussen twee mensen die samen zo'n 35% van de bevolking vertegenwoordigen tegenover de BUB die er geen 0.35% van vertegenwoordigen, toch? En verder : waarom zou men vermijden om jullie standpunt te laten kennen? En waarom noem je ze plots "subversief"? Was het niet zo dat volgens jou de standpunten van de BUB door de stilzwijgende meerderheid wordt gedeeld? Is het behouden van de monarchie en de eenheid van België dan op één of andere manier subversief? Kom, kom... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Meent die Hans dat eigenlijk allemaal echt? Hier zou Jambers een reportage over moeten maken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 april 2007 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het een hele serie wordt. Eerst de leider, dan de schizofrene Bruno (de man met de verschillende profielnamen op dit forum die hij zelfs onder elkaar liet discussiëren), dan enkele voormalige bubbelsmurfen als Yanneman de IJzertorenvernietiger, Nello de Revolverman, enz. Stof voor een hele reeks reportages!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"die sijn smoel... seker éne fan de FTM..." ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel ![]() "Kijk, dat was in de tijd dat België nog bestond." "Opa, wat is dat voor iets, België?" Hier ga ik een parodie opmaken op de wijs van de Zuiderzeeballade Opa, kijk ik vond op zolder 'n foto van een ouwe boot, is dat nog van voor de polder, van die ouwe vissersvloot. Jochie, dat is 'n gelukkie, ik was dat prentje jaren kwijt. 'k Heb nou weer 'n heel klein stukkie, van die goeie ouwe tijd. Daar is het water, daar is de haven, Waar j' altijd horen kon, we gaan aan boord. De voerman laat er nou paarden draven en aan de horizon, leid Emmeloord. Eens ging de zee hier te keer, maar die tijd komt niet weer, Zuiderzee heet nou IJsselmeer. 'n Tractor gaat er nou greppels graven, 'k zie tot de horizon geen schepen meer. Kijk, die jongeman ben ikke, ja, ikke was de kapitein. Hiero, en die grote dikke, ja, dat moet malle Japie zijn. Opa, en die blonde jongen, vooraan bij de fokkeschoot? Opa, zeg nou wat! Die jongen, is je Ome, die is dood. ![]() ![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgisisten in vlaanderen, wat drijft hen, wat doen ze, wie zijn ze en het waarom van dit alles, we volgen Hans1, een man met een missie, terwijl hij met die andere man met een missie hun missie bespreekt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de (b)u(bbe)ltieme hoop in bange dagen, de Brugse Dolfijn, hield het hier voor bekeken. ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicisten in het door hen als onbestaand verklaarde gewest, Vlaanderen.
Wie zijn ze, wat drijft hen, wat doen ze? We volgen Hans van de Cauter, advocat, president van een tweemanspartij en man met een missie. ![]()
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
voor de rest blijf ik me afvragen waar u het vandaan haalt dat er een of ander 'vlaemssch-nationalistisch' mediacomplot zou worden gesmeed tegen de BUB dat bovendien zich zou uitstrekken tot het Franstalige landsgedeelte.. Het bestuur van de RTBF is politiek samengesteld en staat onder de auspiciën van de Franse Gemeenschap, waarbij de mandaten proportioneel worden verdeeld volgens de verkozen in de 'conseil de la communauté française'. http://www.rtbf.be/corporate/histori...ICLEXML_014402 voor zover ik weet zitten daar geen Vlaamse partijen in... bovendien heb ik niet de indruk dat VB, N-VA (CD&V) dermate 'goed liggen' bij de PS, MR dat zij dermate veel invloed kunnen uitoefenen op de vertegenwoordigers van de 'waalse' partijen om op die manier de RTBF te beïnvloeden.. bovendien is het ook dezelfde RTBF die de nepuitzending inzake de vlaamse onafhankelijkheid heeft gemaakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tweemanspartij? wie is de andere?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Net uit goede, betrouwbare en onweerlegbare bron gehoord dat men een deel van de titel van de reportage vergeten is. Het moet namelijk zijn: "De kostelijke grap van het federalisme: de BUB."
De informatie komt van de Randdebielen Ter Bevordering vh Federalisme (RTBF). |
![]() |
![]() |