Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2007, 14:37   #21
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
En hoe langer de stamboom, des te harder de inteelt om zich heen grijpt,
Yep de Coburgs hebben al veel te lang een loopje genomen met de erfelijkheidsleer en ik neem aan dat hun DNA eindelijk in opstand is gekomen. Nu, veel politieke partijen hebben er ook last van. De komende verkiezingen zouden ze gezien het aantal familieleden en zonen/dochters van die opkomen beter de Clone Wars noemen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 14:43   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Yep de Coburgs hebben al veel te lang een loopje genomen met de erfelijkheidsleer en ik neem aan dat hun DNA eindelijk in opstand is gekomen. Nu, veel politieke partijen hebben er ook last van. De komende verkiezingen zouden ze gezien het aantal familieleden en zonen/dochters van die opkomen beter de Clone Wars noemen.
De volgende generatie coburgers, heeft misschien wel 2 pietjes, ... dat zou een mutatie zijn van de inteelt en hun sexueele driften en frustraties...

alhoewel, de Laurent had toch al "speciale technieken " nietwaar ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 15:32   #23
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Die chouwbol verdient echt waar niet beter,kijk voor Boudewijn hat ik nog een beetje respect,maar de rest mag het gerust afbollen wat mij betreft
Of dit land een koning nodig heeft laat ik in het midden... een president of een koning, whatever...

Maar men moet dringend de opvoeding serieus bijstellen voor de opgroeiende koningskinderen... kijk naar lorreke, hij kan niets want hij heeft nooit iets moeten leren. Altijd maar een 'konings'opvoeding die later enkel goed blijkt te zijn om op kosten van te leven.

De koningskinderen nu daarvan hoop ik dat ze een gedegen opleiding krijgen zodat ze later voor hun eigen kunnen instaan zoals alle andere van hun landgenoten, ze hebben zelfs nog voordeel met hun naam en afkomst. Zo onoverkomelijk om dan en goeie job te vinden kan het niet zijn he...

Laatst gewijzigd door Zyp : 26 april 2007 om 15:33.
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2007, 15:35   #24
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
De volgende generatie coburgers, heeft misschien wel 2 pietjes, ... dat zou een mutatie zijn van de inteelt en hun sexueele driften en frustraties...

alhoewel, de Laurent had toch al "speciale technieken " nietwaar ?
"speciale technieken"? die heeft hij niet van koning Boudewijn dan...
Oud 26 april 2007, 15:53   #25
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Klik hier voor het filmpje
]De vaste klanten in de wachtzaal hadden meer geluk dan de mensen van de pers, die door het dierendispensarium waren uitgenodigd. Prins Laurent wilde niemand van de pers te woord staan, en zelfs foto's mochten niet gemaakt worden.
Bron/ATV

Wat nen dikke nek is dat zeg,hij denk zo de Belgische mensen te vriend te houden,Vlaanderen is beter af zonder laurent
Prins Laurent zet pers voor aap

die titel blijkt te kloppen ....

'if ya know what i mean'....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be