![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Informeer u dan ook over de uitspraken van uw voorzitter.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we praten als u stopt met zich zo irrationeel boos te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar hebt gij het over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kiezers bedrog mag ik toch aanklagen hier hé !!!
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag hier zeggen wat u wil, in dit land is vrije meningsuiting gegarandeerd. Maar het zou wel helpen als u er argumenten voor aandraagt, of reageert op de tegenargumenten die ik u gegeven heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Acht op tien"
Somers vreest dan ook niet dat er lacherig zal worden gedaan over de nieuwe ambitie. "Ik weet niet of er nog zoveel mee wordt gelachen", stelde hij woensdag. "160.000 op 200.000 is een acht op tien", rekent hij voor. "Het is alleszins veel eenvoudiger om geen doelstellingen naar voren te schuiven". En IK geef wel een bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/437452
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach hij is gewoon voorzichtig, en bescheiden, zoals we dat gewend zijn van de liberale harde werkers die al acht jaar ons land aan de top van de wereld houden. Owv deze uitspraak is hij waarschijnlijk wat bescheidener: "Intussen staat de teller op zowat 160.000 nieuwe banen, sommige instellingen zeggen dat het er al meer zijn dan 200.000. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, dat was op 18 april. Enkele dagen later: "Rekening houdend met de 46.000 extra jobs die de Nationale Bank voorspelt voor dit jaar, zou Verhofstadt II zelfs aan een totaal van 239.000 nieuwe banen komen." (bron www.openvld.be )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() de nazionale bank...neutrale partij in deze
![]() een instelling vol politieke pistons en "barons" eikes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry. Ik kon mij écht niet meer inhouden. Instellingen zoals? De Nationale Bank. Die geleid wordt door paarse politici. Zeer gelooofwaardig...
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nochtans super duidelijk geweest met mijn argumenten,ik denk dat jij soms de eerste letter leest van mijn post, NEE VLD IS GEEN partij voor de armen !!! Sorry
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik informeer mij degelijk, maar in onafhankelijke tijdschriften als Trends ipv in het vld gazetteke. Maak uzelf dus niet verder belachelijk aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De VLD heeft zo goed als niets gedaan om aantrekkelijke voorwaarden te scheppen voor de ondernemende Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() 200 000 nieuwe jobs , de teller staat op 160 000 nieuwe jobs ..... en wat met de verdwenen jobs ( bijv; vw vorst ) en jobs die op de helling staan ( bijv; opel antwerpen ! !)
verder heeft duvelke nog gelijk ; VLD IS EEN PARTIJ VOOR DE RIJKEN ! VLD IS GEEN PARTIJ VOOR DE MIDDENKLAS , LAAT STAAN DE ARMEN Laatst gewijzigd door @BuRnS : 29 april 2007 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het lijkt me beter terechte kritiek te proberen formuleren. Nu, ik snap ook wel dat die kritiek niet in jouw kraam past. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Die 200000 nieuwe banen zijn bijna volledig toe te schrijven aan de vervetting van staat (uitbreiding ambtenarenkorps), loopbaanonderbrekingen en dienstencheques. Stuk voor stuk door de staat gesubsidieerde jobs dus. Vind jij dat -als 'liberaal'- een goede tendens?
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 29 april 2007 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar vallen zowat 15 procent van die jobs onder. De rest is in de privé. Meestal hoogopgeleiden, dat is waar, maar Somers belooft daarom nu al in de volgende legislatuur vooral meer aandacht te hebben voor jobcreatie voor armen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder konden vele armen ook al tewerkgesteld werden door de dienstencheques bijvoorbeeld, en er zijn nog veel meer initiatieven. Toch blijft het een goede zaak dat de partij nu al aankondigt nóg beter haar best te doen voor deze bevolkingsgroep.
Maar ze moeten natuurlijk wel w�*llen werken, hé Duveltje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoveel vertrouwen heeft 'm dat 'm in huilen is uitgebarsten toen men hem verplichtte om de lijst te trekken in Antwerpen. En that's a FACT! Tja als voorzitter de lijst trekken dat is natuurlijk durven. En voor deze verkiezingen gaat het truukje om uw lijst een andere naam te geven natuurlijk niet op. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 april 2007 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |