![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar verder zullen die migranten Spa worst wezen, net zoals in de vorige decennia waarin de sossen veel konden leuteren over integratie, maar uiteindelijk geen daden stelden. Dat is net té veel gevraagd. Omdat de multiculturele samenleving nu eenmaal samenlevingsproblemen oplevert en de Spa die liever niet bij naam noemt. Ze durft niet.... uit politieke correctheid. De geestelijke slaafsheid en onderdanigheid van links aan de politieke correctheid is eindeloos en reikt tot in het absurde. Het persisteren in haar allochtonengeknuffel tegen de wil van de meerderheid van de Vlamingen verdient een afstraffing. Ik hoop van harte op een rechtse frontvorming na 13 juni. Een rechtse frontvorming om de macht van de PS te counteren, en tegen haar Vlaamse vazallen, de volksverraders van Spa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Daarom ook dat de stemplicht moet afgeschaft worden (evt. quota opleggen: er moet 60 % van de bevolking komen stemmen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Moeten' staat op stal.
Of zijn er ook quota in de maak voor de vreemdelingen van buiten Europa opdat hun stemRECHT geldig zou zijn? Ik ben tegen discriminatie van het eigen volk. (Oef ! Wat een geladen uitdrukking! ![]() Jij toch ook?
![]() |
#26 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
minder vreemdeling: lees : vlaamsblokkers ed zullen hen nog steeds als vreemdelingen zien, linkiewinkies zien hen nog steeds als mens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet waarom men absoluut stemrecht moet even aan vreemdelingen die gewoon weigeren om Belg te worden. Ze mogen op geen tijd en zonder enige moeite Belg worden, maar ze weigeren. Geen interesse. "Belg? Neen, hou je nationaliteit maar bij, ik wil het niet". Waarom ga je die mensen nu stemrecht geven? Goed zot zeker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik dan ook vragen waarom IK als Belg NIET ongestraft het recht krijg om niet te stemmen en vreemdelingen wel?
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() mad_drone schreef:
zo objectief mogelijke verslaggeving, dit was in de goede richting. Mag ik jullie er trouwens op wijzen dat je in de Standaard van eergisteren kon lezen dat er al een tiental landen in europa zijn die vreemdelingenstemrecht in een of andere manier hebben ingevoerd? Het was geschreven door een een prof in de politicologie die concludeerde dat als je belastingen betaald en leeft in een gemeenschap, het de logica zelf is dat je gemeentelijkstemrecht hebt. " Dat is logisch - voor zover het principe van wederkerigheid geldt. Dat alle niet-EU-vreemdelingen die stemrecht eisen eerst in hun geliefde moederland eens zorgen dat dat wederkerigheidsprincipe in voege komt. Hun geliefde moederland waarvan ze de nationaliteit kost wat kost wensen te behouden, hetgeen maakt dat ze er ook alle politieke rechten houden en ze deze rechten dus prioritair stellen op eventuele deelname in politieke rechten in het gastland. De vreemdeling moet consequent zijn en niet van twee walletjes tegelijk willen eten. Te meer daar in zijn niet-EU-gastland het principe van wederkerigheid niet eens bespreekbaar is. - voor zover de vreemdeling zijn walging voor de nationaliteit van de gemeenschap waarin hij leeft niet concretiseert door deze nationaliteit te weigeren - de andere leden van die gemeenschap niet gediscrimineerd worden met een plicht (en strafrechtelijke gevolgen indien die plicht niet vervult niet wordt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal toch? Als je maar belasting betaalt... Oef! Ik doe dat ook maar ik krijg NIET het recht om NIET te stemmen. Nochtans ben ik wél lid van de club maar wens ik mijn nep-medezeggingschap niet langer te bevestigen bij dit soort bollekenskermissen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doch zal wel antwoorden op uw vraag. Als men stemrecht wil, dan is het nodig van deze nationaliteit aan te nemen (op voorwaarde dat men zo eenvoudig en snel krijgt). Dit om te bewijzen dat men deel wil uitmaken van de gemeenschap waarin men leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
betreft wat hanne zei: het niet aan willen nemen van een nationaliteit heeft veel meer andere redenen dan een "walgen", dit lijkt me eerder een kleine minderheid van die groep te representeren. die andere zijn al in voldoende topics gegeven. Zij die nog hun oude nationaliteit hebben zullen daarom niet noodzakelijk nog stemmen ed uitoef in hun land van herkomst, er zijn een hoop landen waar er stemrecht heerst. Ik weet echter hoe daar de situatie is in de Arabische wereld , afrika , L -Am , ed... heeft iemand hier exacte gegevens van? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- mensen met een uitkering (belastingen nihil) - mensen zonder inkomen - vb. studenten (ma &pa), huisvrouwen (handje open voor huishoudgeld van onze pa), (belastingen nihil) - mensen met een ontzettend laag pensioen (belastingen nihil) - mensen met een ontzettend laag inkomen (belastingen nihil) bijgevolg geen van allen nog het recht tot stemmen zouden moeten hebben, vermits ze op een of andere manier gewoon iets KRIJGEN zonder er iets voor te doen! Bovendien concludeer ik dan dat het niet meer "één man/vrouw één stem" kan zijn, vermits sommige mensen meer belastingen betalen dan anderen. Het aantal stemmen zal dus mee verrekend moeten worden in het aantal belastingsschijven dat je doorloopt met je eerlijk verdiende inkomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() [quote="mad_drone"]
waarom hoeft men te bewijzen dat men deel uitmaakt van een gemeenschap door van nationaliteit te veranderen? voor mij is er deel van uitmaken voldoende, en hoeft men geen nieuw parpierken aan te schaffe. quote] Because that is the name of the game, worldwide, en ook in de moederlanden van die migranten. Het concept nationaliteit degraderen tot een vodje papier, dat past natuurlijk goed in de linkse demagogie als het op politieke rechten aankomt. Vraag eens aan die vreemdelingen die het Belgisch papierke weigeren of ze bereid zijn hun oud papierke uit het moederland af te schaffen? Indien negatief, vraag hen eens waarom ze zo belang hechten aan dat oud papierke uit het moederland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mee willen beslissen over regels die niet op u van toepassing zijn is wel gemakkelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kan trouwens aantonen dat ze hier allemaal belastingen betalen. |
||
![]() |
![]() |