![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Als ze nu eens ne fatsoenlijke advocaat wilden pakken maarja het is een vlaams-nationaal complot hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nieuwe voorwoord op de website van BUB is hilarisch. Ze hebben er nu de klimaatverwarming bij gehaald om het unitarisme te bepleiten.
![]() ![]() Als je me niet gelooft : lees maar zelf. Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 2 mei 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de prinselijke invloed zal niet gewerkt hebben...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Euh volgens mij... nee ik zal maar beter zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Hilarisch! Milieuvervuiling is nu ook al een Vlaemsch complot.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van 1830 echter ....
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is je geraden! Hollander! ![]() ![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Het volgende bericht wordt zeker dat Eddy Wally hun sentaatslijst trekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Bubbels: "Vandaag zijn deze bevoegdheden verdeeld over het Europees, Belgisch en regionaal niveau, wat zeer inefficiënt is. (...)
Laten we het gezond verstand eindelijk eens zegevieren en die middeleeuwse stammentwisten achterwege laten." Wel wel... de een bubbelpleidooi voor een Groot-Nederland ! Véél efficiënter uiteraard, dan dat te kleine en dus inefficiënte België ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Stem tegen Brussel aan zee, stem unitair!
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je kan beter een andere weg zoeken waarbij de media wel bereid zijn je toe te laten. Dat mijn naam aan die klacht gelinkt is, vormt voor mij absoluut geen probleem. Ik heb nog nooit spijt gehad van mijn beslissingen die ik heb genomen.
![]() |
![]() |