Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2007, 22:24   #21
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
De VB bende moet dit voorval weer uitbuiten op haat te spuien en racisme
te kweken en op te hitsen... trietstig en ongehoord
waar zijn jullie opgevoed
Wat een dwaze opmerking. Er mag blijkbaar niet meer nagedacht worden, zeker niet kritisch nadenken dan. Iedereen zwijgen en de linkse praat slikken. Als U goed leest zal U zien dat we hier in het subforum voor maatschappelijke discussie zijn.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:31   #22
Preuße
Minister

Standaard

Hier post iemand die het slachtoffer persoonlijk kende;

http://z8.invisionfree.com/Audities/...howtopic=12883

Citaat:
op 20 minuutjes ben je gemakkelijk thuis, (van waar zij woont) dus niemand van ons snapt het dat ze toen nog steeds onderweg was. ook nog minder dat ze rond half zeven in halen geweest zou zijn (maar mss was ze dan al 'verdwenen')
Ik vraag me af wat er wel niet gebeurd mag zijn ... ?

Oud 3 mei 2007, 22:31   #23
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Zo zie je maar, het lijk is nog niet koud of de spot wordt al gedreven met forummers die gewelddaden met dodelijke afloop geen akkefietje vinden.
Wist je dat je voor de prijs van een pizza een auto kunt huren in Italië?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:31   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proxy2222 Bekijk bericht
Een kwartier geleden lees ik daar dat volgens iemand ter plaatste dat er diezelfde avond op diezelfde fuif serieuze rellen geweest zijn met allochtone jongeren van Turkse origine. Tot mijn grote verbazing is deze post nu door HLN verwijderd....

Ik wil hier zeker niemand beschuldigen, daarvoor is het nog veel te vroeg. Laat het parket zijn werk doen en ik hoop dat de dader(s) snel gevonden worden.
Allé, het heeft deze keer toch 14 posts geduurd voor er eentje met allochtonen op de proppen kwam... We gaan ooit nog wel eens komen tot een volledige bladzijde waarop in geen enkele post allochtonen van het een of ander beschuldigd worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:31   #25
Amaj
Burgemeester

Amaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Hebt ge werkelijk nie een beetje fatsoen meer met dergelijke opmerking,
lompen boer.
Niet verwonderlijk als je weet dat criminaliteit gebanaliseerd wordt en er geen echte straffen meer zijn. Wie kijkt er nu nog op van een moord alle?
Ze maken ons zo. Volgende week is er weer niemand meer die weet hoe dat meisje heette .... Op naar de volgende gruweldaden.
Tegen de muur met die crimis en een kogel door hun raap en eerst wat vingernagels en tanden uittrekken , vierendelen, in tripkes trekken, radbraken en castreren.....
Zieke geesten zullen er wel altijd zijn maar de statistieken zouden toch serieus dalen.
Amaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:32   #26
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Allé, het heeft deze keer toch 14 posts geduurd voor er eentje met allochtonen op de proppen kwam... We gaan ooit nog wel eens komen tot een volledige bladzijde waarop in geen enkele post allochtonen van het een of ander beschuldigd worden.
Wanhoop niet Raf, ze hebben nog niemand uitgescholden voor poco.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:33   #27
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amaj Bekijk bericht
Niet verwonderlijk als je weet dat criminaliteit gebanaliseerd wordt en er geen echte straffen meer zijn. Wie kijkt er nu nog op van een moord alle?
Ze maken ons zo. Volgende week is er weer niemand meer die weet hoe dat meisje heette .... Op naar de volgende gruweldaden.
Tegen de muur met die crimis en een kogel door hun raap en eerst wat vingernagels en tanden uittrekken , vierendelen, in tripkes trekken, radbraken en castreren.....
Zieke geesten zullen er wel altijd zijn maar de statistieken zouden toch serieus dalen.
Ik vrees dat U gelijk heeft. Het is geen prettige vaststelling als mens maar het is zo.

Oud 3 mei 2007, 22:33   #28
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het echt afschuwelijk dat direct hier en nu dit topic aangegrepen wordt om aan politieke prietpraat te doen.

Echt. Zijn jullie helemaal gek geworden zonder een greintje medeleven? Achterlijke idioten. Echt. Hoe wansmakelijk kun je zijn om de dood van een persoon aan te grijpen om aan politiek te doen.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:33   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Wist je dat je voor de prijs van een pizza een auto kunt huren in Italië?
Echt? Maar ja, wat voor een? Zo eentje waarover er hier momenteel ook een discussie loopt?

Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 3 mei 2007, 22:35   #30
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Of gaat het om een pizza van een maatje meer?

Citaat:
Oud 3 mei 2007, 22:38   #31
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door proxy2222 Bekijk bericht
Een kwartier geleden lees ik daar dat volgens iemand ter plaatste dat er diezelfde avond op diezelfde fuif serieuze rellen geweest zijn met allochtone jongeren van Turkse origine. Tot mijn grote verbazing is deze post nu door HLN verwijderd....

Ik wil hier zeker niemand beschuldigen, daarvoor is het nog veel te vroeg. Laat het parket zijn werk doen en ik hoop dat de dader(s) snel gevonden worden.
Daar heb ik idd ook iets van opgevangen maar dat wil niets zeggen, op bijna elke fuif in het Diestse wordt tegenwoordige wel gevochten en meestal zijn daar allochtonen bij betrokken.
Vorig jaar is zelfs de federale moeten tussen beiden komen dat is toen ook een paar dagen in het nieuws geweest.
Oud 3 mei 2007, 22:38   #32
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ik vind het echt afschuwelijk dat direct hier en nu dit topic aangegrepen wordt om aan politieke prietpraat te doen.

Echt. Zijn jullie helemaal gek geworden zonder een greintje medeleven? Achterlijke idioten. Echt. Hoe wansmakelijk kun je zijn om de dood van een persoon aan te grijpen om aan politiek te doen.
Volgens mij zit dat allemaal in je hoofd. Nergens zie ik hier "politieke recuperatie". Dat lijkt me linkse afleidingstechniek te zijn om niet de échte problemen aan te spreken. Hou er rekening mee dat de zinloze moord op een jong iemand vele mensen aan het denken zet.

Oud 3 mei 2007, 22:40   #33
duncan
Banneling

Standaard

Fijn om te MERKEN dat WE socialer kunnen dialogeren vroeg of laat met onze mede-mensen .

Moge diegéne die dit aangericht heeft weggeveegt worden tot het stof waarvan die kwam amén .

Beste TOPIC starter laat die ier moh zwammen mor ...badankt om uw sociale inleving actueel met ons te delen .
*Voor de OUDERS van A. woorden kunnen geen daden vervangen & daden kunnen we niet verwoorden .

Moge uw dochter vrede/liefde & hulp krijgen waar ze ook mag zijn; innige deelneming .

Duncan - god bless
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:45   #34
maarte
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Hier post iemand die het slachtoffer persoonlijk kende;

http://z8.invisionfree.com/Audities/...howtopic=12883

Ik vraag me af wat er wel niet gebeurd mag zijn ... ?
Ik heb dat ook al op hLN forum gepost. Die tijden die men vermeld zijn heel vreemd. Om 4 uur verlaat ze de gildenzaal- om 5 uur stuurt ze een bericht naar haar vriend dat ze naar huis gaat en om half zeven wordt haar gsm afgezet. Van de gildenzaal naar de ring rond diest rij je maar een kleine tien minuten, pakt dus dat ze een dik kwartier tot 20 minuten nodig had voor thuis te zijn dus dan zou ze dat smsje moeten gestuurd hebben wanneer ze al thuis was .
Volgens hetgeen mijn zuster verteld, (zit op school in diest) zou ze echter buiten aan het lamere geweest zijn en zou ze uiteindelijk zijn doorgereden om dat ze zich niet goed voelde, haar vriendinnen zouden haar wel inhalen! wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is.

Laatst gewijzigd door maarte : 3 mei 2007 om 22:51.
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:50   #35
Preuße
Minister

Standaard

Bedankt voor de extra informatie, maarte. Het vreemde tijdsverschil kan misschien een deel van de verklaring zijn. Het is troosteloos vind ik. Niet eens meer veilig in je eigen buurt, zelfs niet in het kleine Schaffen. Hier is een leven voortijdig en brutaal afgenomen.

Oud 3 mei 2007, 22:50   #36
maarte
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Daar heb ik idd ook iets van opgevangen maar dat wil niets zeggen, op bijna elke fuif in het Diestse wordt tegenwoordige wel gevochten en meestal zijn daar allochtonen bij betrokken.
Vorig jaar is zelfs de federale moeten tussen beiden komen dat is toen ook een paar dagen in het nieuws geweest.
Nachtelijke rellen met honderdvijftig jongeren in Diest

DIEST - Op de Grote Markt in Diest vond vrijdag tussen middernacht en 02.00 uur een grote vechtpartij plaats waarbij zo'n 150 jongeren betrokken waren. Autochtone en allochtone jongeren zouden er om een nog onbekende reden met mekaar slaags geraakt zijn. De herrieschoppers keerden zich nadien tegen de politie.

De sfeer van geweld en onveiligheid neemt alsmaar toe in de streek, ik verschoot er dan ook niet van dat bij een tevredenheidspoll onze streek het slechts scoorde van heel vlaanderen. Vooral de drugshandel zou men een keer aan banden mogen leggen.
Oud 3 mei 2007, 22:51   #37
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Volgens mij zit dat allemaal in je hoofd. Nergens zie ik hier "politieke recuperatie". Dat lijkt me linkse afleidingstechniek te zijn om niet de échte problemen aan te spreken. Hou er rekening mee dat de zinloze moord op een jong iemand vele mensen aan het denken zet.
Beagle, Raven en Online in meer of mindere mate. Dat is gewoonweg fout. En jij doet zelf mee met 'linkse afleidingstaktiek'. Ik vind elke idioot die zoiets aangrijpt gewoon verwerpelijk. Ook de achterlijke linkse intellectueeltjes die in A'pen de moorden van Hans op het VB staken.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:51   #38
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Ik heb dat ook al op hLN forum gepost. Die tijden die men vermeld is heel vreemd. Om 4 uur verlaat ze de gildenzaal- om 5 uur stuurt ze een bericht naar haar vriend dat ze naar huis gaat en om half zeven wordt haar gsm afgezet. Van de gildenzaal naar de ring rond diest rij je maar een kleine tien minuten, pakt dus dat ze een dik kwartier tot 20 minuten nodig had voor thuis te zijn dus dan zou ze dat smsje moeten gestuurd hebben wanneer ze al thuis was .
Volgens hetgeen mijn zuster verteld, (zit op school in diest) zou ze echter buiten aan het lamere geweest zijn en zou ze uiteindelijk zijn doorgereden om dat ze zich niet goed voelde, haar vriendinnen zouden haar wel inhalen! wat uiteindelijk dus nooit gebeurd is.
Wss een verkrachter die haar al langer op het oog had. Dat lijkt mij toch logischer dan dat ze zomaar ontvoerd/vermoord werd nr aanleiding van iets wat er die avond gebeurd zou kunnen zijn.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:53   #39
nabat54
Minister-President

nabat54's schermafbeelding

Standaard

Innige deelneming aan de familie.

ps: De 'linksen' en 'rechtsen' die op deze draad natuurlijk direct hun privé oorlogje komen uitvechten......... om te kotsen !!!
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 22:56   #40
Preuße
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wss een verkrachter die haar al langer op het oog had. Dat lijkt mij toch logischer dan dat ze zomaar ontvoerd/vermoord werd nr aanleiding van iets wat er die avond gebeurd zou kunnen zijn.
Of wat er die avond gebeurde een rol speelde lijkt me weinig zeker; zou iemand uit die fuif om 4 uur 's nachts nog iemand bewust achtervolgen? Minder waarschijnlijk. Langs de andere kant lijkt hier wel een zekere planning te bestaan, het lichaam werd wel erg zorgvuldig gedumpt.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be