![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ![]() 2 sterrekes!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() spanje: barça
engeland: blackburn rovers duitsland: Sankt Pauli!!! wel geen buitenland, maar over de taalgrens: RFC Liège!
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie hier nog 2 gooners....
Ik ben al 28 jaar Arsenal fan (toen ik mijn eerste wedstrijd daar gezien heb op den ouden North stand/bank. Nog staanplaatsen toen. Wedstrijd tegen Wolverhampton Wanderers. Nog maar 1 maand geleden mijn eerste wedstrijd bijgewoond in het nieuwe Emirates Stadium tegen Bolton Wanderers. En het heeft mij handenvol geld gekost (tickets via internet besteld) maar wij hadden schitterende plaatsen en een ongelooflijke wedstrijd gezien. Voor de echte Arsenal fans: het spel live kunnen volgen is nog veel indrukwekkender dan op den TV.... Tjonge wat een techniek, wat een snelheid van uitvoering, wat een inzicht, wat een beweging (vooral te zien in het stadion natuurlijk) zonder bal ook.... Alleen de afwerking was dit jaar (mede door blessures van TH en Van Persie) ondermaats.... Ze hadden die match met 6-1 moeten winnen en het was maar 2-1. Een beetje typisch voor dit jaar... Go gooners go!!!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij een schitterende 0-2 zege tegen 1. FC Nürnberg is HSV nu definitief verzekerd van het verblijf in de Bundesliga !
![]() ![]() ![]() Van der Vaart wordt hier door zijn ploegmaats gevierd n�* zijn eerste doelpunt: HSV is de enige club die sinds de oprichting in 1963 onafgebroken in de Bundesliga speelt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 12 mei 2007 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een dikke 10 jaar geleden, toen ik nog voetbal volgde, was is supporter van Borussia Dortmund.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() vooral die 2 gewonnen europacupfinales tegen een belgisch klupje waren mooi
![]()
![]() |
#28 |
|
![]() Jammer van gisterenavond he... Ik had het Liverpool wel gegund.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ajax, tottenham, barca, juventus en nog vele andere
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Club Brugge en FC Liverpool.
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In min of meer willekeurige volgorde:
Engeland: Man City Duitsland: Hertha Berlijn (2. Bundeliga: Dynamo Dresden) Nederland: ADO Den Haag (2de: Cambuur Leeuwarden) Frankrijk: LOSC Spanje: FC Sevilla Italië: SS Napoli Schotland: Glasgow Rangers, Hearts Oostenrijk: LASK Denemarken: Aarhus Rusland: Zenit Sint-Petersburg (2de afdeling: Luch Energia Vladivostok) Griekenland: PAOK Thessaloniki Zwitserland: YB Bern (Challenge League: FC Schaffhausen) Liechtenstein: FC Vaduz (Zwitserse competitie), Beker: tegenstander van FC Vaduz (ik hou van verassingen) Noord-Ierland: Crusaders Polen: Legia Warschau Oekraïne: Karpaty Lviv Wales: Cardiff Metropolitan University FC Servië: Rode Ster Belgrado Israël: Beitar Jeruzalem USA: DC United Brazilië: Flamengo, Porto Alegre FC Argentinië: Boca Juniors, Club Social y Deportivo Flandria Armenië: Shirak Gyumri, FC Noah (NK) Cyprus: Anorthosis Famagusta Chili: CD Universidad Católica en nog veel meer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leicester wint FA cup. Prachtgoal van Thielemans.
Met 3 Belgen is Leicester toch een beetje een favoriet. Vroeger ook al, als underdog.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FC Barcelona en Celtic Glasgow
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks dus, een échte supporter heeft géén favoriete clubs in het buitenland....
Alléén de eigen club gaat boven alles.... Malinwa forever..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De damesploeg van Cap d'Agd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |