![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 |
|
Minister-President
|
Als Groot-Nederlander supporter ik voor Oranje.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Vlaanderen bestaat niet meer ofzo?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Allez effe mijn gedacht zeggen.
Hoooooeeeeraaaaa slechts 1-2 verloren tegen Portugal. En oooooo er was toch zoveel beterschap te zien volgens de "kenners en de trainers".... ? Misschien dat ik met mijne neutralen bril iets anders had gezien. Ik zag namelijk dat een Portugal zonder zijn beste speler(s) zoals Ronaldo veeeeeeeel beter waren. Op een ogenblik dat de Portugezen gewoon nog maar het gaspedaal indrukten en iets sneller speelden dan raakten de voze duivels geen leer meer. Het was enkel te danken aan goed keeperswerk (op dat ogenblik) dat het na een kwartier geen 0-2 of 0-3 stond. En juist op de momenten dat de Portugezen de voet van het gaspedaal namen dan kwamen we een beetje in de wedstrijd. Maar iedere neutrale voetbalkenner kon gewoon zien dat dit kwam omdat de Portugezen zelf geen 90 minuten hetzelfde hoog tempo kunnen spelen (slechts weinig ploegen zouden dit kunnen trouwens) en rustpauzes namen. Ik heb wel genoten van het Portugese spel. Het volledige veld benutten, heel goede techniek, snelle balcirculaties..... juist de afwerking stond niet even hoog maar dat is nu eenmaal ook de reden dat Portugal geen Europees kampioen is geworden vorige keer. Bon gisteren Finland. We gingen eens zien wat we gingen zien. De heropstanding van de Doze Ruivels...... Allez tegen de wereldploeg die Finland is (dit is de sarcastische mode he) was het weeral .... nougatbollen. Ik las op de TV een verklaring dat het kwam "omdat we het spel moesten maken". Wel van zo'n verklaring zakt mijn broek af he. (excuseer het was geen zicht, ze is terug opgetrokken.) We kunnen dus het spel niet maken ? Waarom niet ? Omdat we gewoon het moderne voetbal niet kunnen spelen. We hebben er niet de techniek voor. Het was dus weeral niets en we staan bijna waar we thuishoren met onze Belgische trots... tussen de "apenlanden" zoals Azerbeidjas en Kazachstan. A propos al goed dat Kazachstan niet gewonnen had of we hadden nog een plaats gezakt..... LOL....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Heel België is het erover eens dat het zo niet meer kan, gewoon die boel splitsen en dan zijn we meteen van ons imago af.
Vlaamse Leeuwen! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Het is niet het aantal spelers in een land dat telt maar de manier waarop men de spelers opleidt! Kijk naar Nederland, 16 miljoen en de wereldtop, en wij met onze 10 miljoen staan op het niveau dat in de verste verten niet aan dat van hun kan tippen.
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
Volgende week begint het EK voor de beloften. We zullen zien of de toekomst er beter uitziet en we een kans maken voor kwalificatie voor het WK van 2010. Alleszins jong talent genoeg o.a. 2 spitsen van Cercle!
|
|
|
|