Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2007, 11:24   #21
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Duivels zinnen op wraak tegen Portugal"

Kapitein Timmy Simons is in juni weer van de partij in de belangrijke EK-kwalificatie-interlands van de Rode Duivels tegen Portugal en Finland. Hij beseft dat "het hoog tijd is dat we punten pakken."
Timmy Simons moest in de heenwedstrijd tegen Portugal in de tribune zitten omdat hij geschorst was. Op 2 juni mag de PSV'er weer de aanvoerder zijn.

"Het is jammer wat er in Portugal is gebeurd. We lieten geen steken vallen en ik dacht zelfs dat de zege tot de mogelijkheden behoorde."

"Uiteindelijk draaide het door een detail anders uit. De spelers zijn nog altijd heel ontgoocheld over het resultaat", weet Timmy Simons

"Ik weet wel dat die wedstrijd heel wat positieve elementen opleverde en ik ben ervan overtuigd dat mijn ploegmaats op revanche azen", zegt Simons.

Portugal zal tegen de Belgen wel heel wat van zijn sterspelers moeten missen. Cristiano Ronaldo, Ricardo Carvalho, Nuno Gomes en Simao zijn er niet bij.

"Ik reken niet al te veel op de afwezigheid van die vier basisspelers", zegt Simons. "Portugal heeft valabele spelers genoeg om die uitvallers te vervangen."
"Moeten 4 op 6 halen
Thuis tegen Portugal en uit naar Finland lijken geen eenvoudige klusjes. "Maar het wordt wel hoog tijd dat we punten pakken. Tegen Portugal en Finland moeten we toch 4 op 6 halen", zegt TImmy SImons.

"In onze kwalificatiegroep is alles nog mogelijk tot de laatste dag. Alleen moeten we er blijven in geloven. Er zullen zeker nog verrassingen vallen."

Bron.
Blijkbaar zijn ze wel geprikkeld, hopelijk kunnen ze dat ook omzetten in de doelpunten en punten. De 4/6 die voorop wordt gesteld lijkt mij niet voldoende. Het is vrij simpel eigenlijk: we moeten de eerst 2 komende wedstrijden winnen dus 6/6 is een noodzaak en niet 4/6. Dan pas kunnen we een tussentijdse balans opmaken over onze positie.
Oud 25 mei 2007, 12:17   #22
stropdrager
Minister-President

stropdrager's schermafbeelding

Standaard

Als Groot-Nederlander supporter ik voor Oranje.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2007, 15:21   #23
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager Bekijk bericht
Als Groot-Nederlander supporter ik voor Oranje.
Vlaanderen bestaat niet meer ofzo?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2007, 07:58   #24
Tegendradigaard

Standaard

Allez effe mijn gedacht zeggen.

Hoooooeeeeraaaaa slechts 1-2 verloren tegen Portugal.
En oooooo er was toch zoveel beterschap te zien volgens de "kenners en de trainers".... ?

Misschien dat ik met mijne neutralen bril iets anders had gezien.

Ik zag namelijk dat een Portugal zonder zijn beste speler(s) zoals Ronaldo veeeeeeeel beter waren.
Op een ogenblik dat de Portugezen gewoon nog maar het gaspedaal indrukten en iets sneller speelden dan raakten de voze duivels geen leer meer. Het was enkel te danken aan goed keeperswerk (op dat ogenblik) dat het na een kwartier geen 0-2 of 0-3 stond.
En juist op de momenten dat de Portugezen de voet van het gaspedaal namen dan kwamen we een beetje in de wedstrijd. Maar iedere neutrale voetbalkenner kon gewoon zien dat dit kwam omdat de Portugezen zelf geen 90 minuten hetzelfde hoog tempo kunnen spelen (slechts weinig ploegen zouden dit kunnen trouwens) en rustpauzes namen.

Ik heb wel genoten van het Portugese spel. Het volledige veld benutten, heel goede techniek, snelle balcirculaties..... juist de afwerking stond niet even hoog maar dat is nu eenmaal ook de reden dat Portugal geen Europees kampioen is geworden vorige keer.

Bon gisteren Finland. We gingen eens zien wat we gingen zien. De heropstanding van de Doze Ruivels......

Allez tegen de wereldploeg die Finland is (dit is de sarcastische mode he) was het weeral .... nougatbollen. Ik las op de TV een verklaring dat het kwam "omdat we het spel moesten maken".

Wel van zo'n verklaring zakt mijn broek af he.

(excuseer het was geen zicht, ze is terug opgetrokken.)

We kunnen dus het spel niet maken ? Waarom niet ? Omdat we gewoon het moderne voetbal niet kunnen spelen. We hebben er niet de techniek voor.
Het was dus weeral niets en we staan bijna waar we thuishoren met onze Belgische trots... tussen de "apenlanden" zoals Azerbeidjas en Kazachstan. A propos al goed dat Kazachstan niet gewonnen had of we hadden nog een plaats gezakt..... LOL....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2007, 11:32   #25
baseballpolitieker

Standaard

Heel België is het erover eens dat het zo niet meer kan, gewoon die boel splitsen en dan zijn we meteen van ons imago af.
Vlaamse Leeuwen!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
Oud 7 juni 2007, 11:48   #26
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=11
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2007, 14:00   #27
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Heel België is het erover eens dat het zo niet meer kan, gewoon die boel splitsen en dan zijn we meteen van ons imago af.
Vlaamse Leeuwen!
Alsof ze dan ineens beter gaan voetballen...
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2007, 15:40   #28
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
De UK... (wanneer hebben die hun laatste wedstrijd ook al weer gespeeld)

Oud 7 juni 2007, 15:43   #29
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Alsof ze dan ineens beter gaan voetballen...
Het is niet het aantal spelers in een land dat telt maar de manier waarop men de spelers opleidt! Kijk naar Nederland, 16 miljoen en de wereldtop, en wij met onze 10 miljoen staan op het niveau dat in de verste verten niet aan dat van hun kan tippen.

Oud 7 juni 2007, 17:48   #30
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Volgende week begint het EK voor de beloften. We zullen zien of de toekomst er beter uitziet en we een kans maken voor kwalificatie voor het WK van 2010. Alleszins jong talent genoeg o.a. 2 spitsen van Cercle!
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be