![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarvoor verwijzen we je met plezier door naar vzw De Link alwaar je therapiegewijs, middels knippen en plakken, opgeleid wordt tot ervaringsdeskundige. Verder houdt niks je tegen om zelf een organisatie te starten en zelf een website online te zetten die dan opgebouwd kan worden door 'echte' armen. Doen, echt waar. Ik ben zelfs bereid je wegwijs te maken in die materie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() trek je conclusie...
Duveltje, je was er zelf bij, op 28-10. Ken jij één partij die vanaf haar oprichtingsmeeting, letterlijk vanaf de start een wekgroep had rond armoede? Met prachtmensen zoals onze Leeuw, maar ook Koen Caliauw? Herinner je de tussenkomst van die Roma-meneer? Jij en ik waren beiden bij (je zal me vast nog kennen, ik deed de NL-Fr vertaling). Ken jij een politieke beweging die vanaf de start twee mensen op de Senaatslijst zet die duidelijk rond armoede werken (weeral onze Leeuw en Mon Steyaert). We hebben de krakers geholpen van de Waterloolaan. Je zal lang moetetn zoeken eer je dat in het VB vindt, en ergens diep van binnen weet je het.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 6 mei 2007 om 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Wat deed de Cap voor die krakers?Bij mij weten is enkel limburgse leeuw daarmee bezig geweest!Of is 'We' LL?
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.anderepolitiek.be/nieuwec...php?storyid=13
![]() |