![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet nog altijd de eerste recurente besparing van paars zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik dacht dat er geen globale stijging was, enkel voor bepaalde inkomstencategorieën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beleid kan en zal nooit perfect zijn, hoe wanhopig dat mensen daar ook naar snakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...=1&p_page_nr=5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Verhofstadt is inderdaad een goed eerste minister geweest. Mijne levens standaard is er de laatse 8 jaar heel zwaar op vooruitgegaan en mijn toekomstperspectieven zijn zien er ook rooskleurig uit. Dankzij verhofstadt ben ik nu beter af dan vroeger. En het harde klagen van vlaams blokkers bevestigd enkel maar die stelling. Hoe slechter zij het vinden des te beter het klimaat is voor de NORMALE mens.
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens. Ik snap niet waarom mensen zich blind staren op die belastingen. Je kan een énorme winst halen in werkgelegenheid, zonder ook maar te zorgen dat de totale belastingsdruk 1 milimeter daalt. (Die kunnen dan achteraf dalen, omdat er meer werkgelegenheid is.) Maar BTW is helaas een Europese gelegenheid. Verder is België een klein systeem, dat zelfs als het gesloten zou zijn, niet zou kunnen overleven. Dat terzijde. Verder is Eurostat een instituut onder vuur. Als je verschillende methodologieën gaat gebruiken om in verschillende landen hetzelfde te meten. (Bij wijze van spreken: de lengte van de penis de ene keer met een passer meten, de andere keer met een lintmeterke en nog een andere keer met een meetlat.) Dan scheelt er iets. Verder is de term 'belasting' ook iets dat je eerst eens moet onderzoeken bij zo'n instituten. Aléja. Ik ben niet de stelling aan't aanvallen. Ik geloof het wel. Maar ik wil maar nuanceren. EN ik wil dus graag een iets uitgebreider artikel. Want ik vind niks uitgebreid. Enkel 'dat zegt dat'. Punt. Geen waarom. ![]() Trouwens. http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=hlnMatrix :") (Hier worden 2 bronnen geciteerd.) Maar ook hier weer. Geen methodologie, geen definitie, etc. Jammer, eigenlijk. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 9 mei 2007 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot daar mijn positieve noot. Maar anderzijds: als je ziet dat een nog grotere hoop sukkels op figuren als DEWINTER stemt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tja, dan zou je op de duur met je hoofd tegen de muur gaan bonken: wat mankeert er aan VLamingen, zijn die doof én blind??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de Vlamingen zwijgen ook nog !! kijken de andere kant op, denken alleen aan eigen profijtjes, amper aan het eigen volk, collega's, vrienden en buren... Gij moet heel veel hoofdpijn hebben ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bob : 9 mei 2007 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het punt dat ik wel wil maken, is, dat het onmogelijk is om belastingen te laten dalen, zonder recurente besparingen. En wat dit laatste betreft, heeft de regering er niets van terecht gebracht (Belgie heeft dan zo stilaan het rekord aantal ambtenaren/inwoners). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...als straf voor alle vlamingen, achtenveertig uur aan een stuk, Anciaux aanschouwen en in den hemel horen prijzen, in en door de regeringszenders...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
De nieuwe CO2 taksen zullen ongetwijfeld de rijkeluiswagen meteen die airco (zonder CO2 hé ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 9 mei 2007 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...29&postcount=1 Vlucht nog wat weg in het onechte leven van second life. Kom dan hier wat vloeken over blokkers die problemen melden en die volgens jou niet bestaan terwijl je in die thread ronduit toegeeft dat je fulltime in die droomwereld van second life wil leven. Grappig... Ze vluchten al in Second Life om hun maatschappelijke uitkomst niet meer te moeten zien. Ze willen er extra bandbreedte voor om toch maar in hun virtuele droomwereld te blijven. Je bent me een mooi exemplaartje, Bazilfunk.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 mei 2007 om 23:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
En als ze in hun droomwereldje zitten staan ze niet aan de pikketten ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 10 mei 2007 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |