![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar een hint. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Conservatisme weer eens in de bocht. Ze roepen om het hardst dat 'de moslims' onze vrijheden komen afpakken, maar ondertussen.
Ga eens vlug terug naar jullie land moslims, dan gaan mensen misschien weer progressief stemmen en dan kunnen we coffeshops, abortus, euthanasie, het homohuwelijk, minirokjes, scheiding van kerk en staat, het niet hoeven dragen van een schooluniform en onze privacy behouden. Bij voorbaat dank.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Ik dacht dat jij een lans zou breken voor die Poolse MP, maar was effen vergeten dat consequent zijn niet jouw ding is. Immers, is het zo niet dat diversiteit moet, en dat als islamitische fundamentalistische kledijvoorschriften achter de stadloketten moeten kunnen in het teken van de broodnodige diversiteit, dat dan ook fundamentalitische katholieke kledijcodes achter dezelfde stadsloketten moeten kunnen in naam van diezelfde broodnodige diversiteit? Of gaan we discrimineren Edina? Waarop baseer je je dicriminatie Edina? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Sorry hoor maar als ik hypocrisie vaststel, mag ik dat toch melden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ah? Dit noem jij niet schelden maar hypocrisie vaststellen? Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;2649430]
Citaat:
Nee, diversiteit moet niet. Dat mag. En er is een verschil tussen enerzijds iedereen een bepaald kledingstuk verbieden (mini-rok) en anderzijds bepaalde mensen toelaten een kledingstuk naar hun keuze te dragen. Het ene verbiedt iets. Het ander laat keuzevrijheid. De ene discussie gaat dan ook of dat de regering iets mag verbieden. De andere discussie gaat of mensen keuzevrijheid mogen hebben inzake hun kleren op hun werk. Snap je het verschil? Snap je het verschil tussen 'niemand mag dat dragen op straat' en 'dat bepaalde kledingstuk mag niet gedragen worden op de job'? Daar is een wereld van verschil, hoor. Als je een parlementslid hoort zeggen dat elke vrouw een hoofddoek moet dragen, zou je dat kunnen vergelijken met het wetsvoorstel dat minirokken niet meer mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN dan nog. Je kan zeggen 'ik vind die stelling hypocriet omdat...'. Dat is iets anders dan 'de hypocritie van de linkse kerk' en 'Mekkageitje'... Kom, het is allemaal een kwestie van vorm. Probeer er iets aan te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Als je de definitie van schelden wil kennen dan verwijs ik naar de braaksels van ericferemans. Sinds wanneer is de term hypocrisie een scheldwoord? Sinds sommigen zich hier heel erg aangesproken voelen zeker !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom begin je nu over Feremans? Het gaat over jou daden. En het feit dat jij er soms over gaat. En mijn vriendelijk verzoek omdat een beetje te minderen. Feremans is een hopeloze zaak. Die heb ik al lang opgegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet zijn dat de waarheid weer heel hard gekwetst heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat weet ik dan ook alweer. Het enige dat ik vraag is dat je let op je vorm. Zeg je echt zoveel meer met 'de hypocritie van de linkse kerk' dan met 'ik vind je hypocriet'? Ik vind van niet. Maar mss kun je uitleggen waarom je vindt dat je dan zoveel meer zegt? En waarom begin je nu alweer over anderen? Ik ben tegen jou bezig. Wat anderen ermee te maken hebben, snap ik niet. Of is het zo van 'zij mogen het, dus ik mag het ook'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() En over dat verschil dat u niet snapt zwijgen we maar even zeker, online?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tu quoque geldt echt niet hoor. ![]() Maar goed. Kun je echt niets anders dan doen alles naar anderen afleiden? Is het zo moeilijk om zelf eens een beetje te minderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ben je aan het oefenen als censuurmeester Adrian?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nee. Mijn pleidooi hier heeft niets met censuur te maken. Iemand vriendelijk vragen - zonder enige vorm van druk of macht, daar ik die niet heb - om zijn taalgebruik te verbeteren valt niet bepaald te rijmen met censuur. Maar het is interessant dat u het framed naar 'censuur'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() ik vind dat p.be Polen uit de nood moet helpen, naar analogie met de tettendraad in k&k moet hier dringende een benendraad geopend worden, de Polen kunnen daar dan foto's opzetten van de minirok annex blote benen, en de lezers van p.be kunnen dan beoordelen of het erdoor kan, beoordeling individueel naar kunnen van de kandidaten... iedereen kontent.
|
![]() |
![]() |