![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Nele Jansegers (Vlaams Belang) 7 tot 13 mei Sinds 1993 is Nele Jansegers professioneel actief in het Vlaams Blok. Ze is sinds 8 juli 2004 senator rechtstreeks gekozen door het Nederlandse kiescollege. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topic draait niet rond rekenen
![]()
#22 |
Vreemdeling
|
![]() x = jules
y = jacques x+y = 70 x = 2*y 2y + y = 70 3y = 70 y = 70/3 x = 140/3 jaqcues is 23.3333... jaar jules is 46.6666... jaar de cijfers komen wel niet mooi uit , maar het is wiskunde he ![]() het feit of "Jules is twee keer zo oud als Jacques was, toen Jules zo oud was als Jacques nu" is niet relevant , aangezien het leeftijdsverschil altijd evenveel zal bedragen . Wat de poster dus volgens mij wil zeggen , is dat de vraag of het VB het cordon kan doorbreken , niet relevant is . Kan dat ? |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk niet dat het VB dat kan of hoeft te doen. O.k, halen ze boven de 50% stemmen dan heb je gewoon een omgekeerd cordon, ofwel alleenheerschappij en dan kun je net als Sarkozy doet, een paar zeldzame nog niet verziekte linksen erbij in dienst nemen.
Veel groter lijkt de kans, dat een andere en niet al te gek kleine partij (hoeft niet per se links te zijn) zich de waanzin van het Cordon realiseert en een proef doet met een lijstverbinding met VB. In Nederland zou ik Geert Wilders en Jan Marijnissen wel eens zo'n accoord willen zien treffen ![]()
#24 |
Vreemdeling
|
![]() ik had mij vergist , het verschil tussen 2 leeftijden blijft hetzelfde , maar vermenigvuldigingen niet .
uiteindelijk kom ik dan tot deze formule : jaquesvroeger = (julesvroeger - jules + 70 ) /3 dan zou jaques 42 zijn , en jules 28 , hetgeen samen 70 geeft ![]() vergeet dus mijn vorige post , ik zag een diepere betekenis waar er geen was . |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Ik denk dat 40 en 30 goed was en dat dat vergelijkingsmoment in het verleden (10 jaar geleden) lag bij 30 en 20. 40=2x20; 30=30. ![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 juni 2007 om 23:44. |
||
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Is het dan toch nog niet opgelost?
NU 40:30 en TOEN 30:20 lijkt mij wel aan de voorwaarden / de vraag te voldoen .... ? [Indirect: NU samen 70 en TOEN (10 jaar geleden) samen 50].
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 3 juni 2007 om 16:43. |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Het VB "doorbreekt" het CS pas dan als ze een meerderheid van meer dan de helft van de kamerleden en senatoren haalt in België of indfien ze er in slaagt met andere partijen een coalitie te sluiten die zulke meerderheid haalt.