![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het moment dat Dedecker de Rubicon overstak en alle bruggen achter zich verbrandde waren er alleen maar opiniepeilingen die het potentiëel van Dedecker voorspelden en die lagen allemaal ruim boven de 5%. Het is niet dat Dedecker nog een andere keus heeft dan er alleen mee door te gaan. Moest CD&V zijn veto niet hebben gesteld dan stond ie vandaag op een lijst CD&V-NVA. Moest ie minister geworden zijn dan stond ie vandaag op een lijst van VLD en moest ie geweten hebben dat opinipeiligen hem constant een score onder de kiesdrempel geven dan stond ie wellicht op een lijst van VB.
Dedecker stoefte ook dat ondernemers in de rij stonden om hun geld boven te halen. Ten derde zijn er nog tal van anderen die niet kunnen rekenen op de vetpotten van de staat. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 11 mei 2007 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dan vind ik de quote van het Vlaams Belang toch nog de beste.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() J.M.Dedecker is de Sarkozy Van België.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door colargo : 12 mei 2007 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is een verschil tussen "rebel" zijn en altijd en overal een zaaggedrag aan de dag leggen, zo van "oh wat ben ik toch slachtoffer, niemand wil met mij spelen", net nadat je iedereen voor rot uitgescheld hebt.
De vraag in de openingsdraad was: waar zit zijn gezond verstand? Hewel, het zit in zijn gat. (oud Vlaams spreekwoord)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch Dedecker... pretentieus tot en met. Ik ben eens benieuwd of hij zijn vooropgestelde "8%" zal halen.
Ik hoop dat men hem bij deze verkiezingen eens terug met beide voeten op de grond zet.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik twijfel tussen VB en Dedecker.
Le Penn kon ook niet aan de macht komen in Frankrijk, maar heeft nu wel een gezonde matige rechtse President. Lijst Dedecker vind ik +/- hetzelfde. De islamiserie moet stoppen en de steden terug aangenaam, veilig en europees worden. Alsook moeten alle illegalen weg en de toestroom compleet stoppen, om nog te zwijgen v/d uitkeringen en hun gratis advocaten, hospitalisatie,etc.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() dubbel post
Laatst gewijzigd door colargo : 12 mei 2007 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Als je een volmacht hebt moet je dan stemmen in het stembureau van de volmachtgever!? En zoja kan ik dan daar ook m'n stem uitbrengen.
Of moet ik twee bureau's doen!! Ik dacht gehoord te hebben dat je nu beide stemmen in één bureau kon uitbrengen. Volmachtformulier kan ik online vinden, identiteitskaart & oproepbrief. Maar moet er nog een attest bij!! doktersbriefje. ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 12 mei 2007 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Die paarse duikboot denkt echt dat hij meer is dan iemand anders zeker?
Hij krijgt verdorie als paarse mascotte en wapen tegen het Vb al 100x meer aandacht dan bvb vivant vroeger... |
![]() |
![]() |