Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2007, 14:16   #21
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Met paars niet dan?
Niet naar de Middeleeuwen, dat niet. Een goed beleid was het zeker niet. Maar heb je nu eigenlijk al eens geanalyseerd met wat die tjeven in het nieuws komen. Hun campagnes, hun slogans? Zo'n kleuters heb ik nog nooit gezien. Mijn stem staat zoiezo al vast, Vlaams Belang, maar ik verkies nog liever vier jaar paars in coalitie met een tjeef die men op tijd en stond wat belachelijk maakt.

Dat wordt lachen die regeringsvorming. Dat staat vast.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 14:17   #22
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Om één of andere reden wil Leterme niet in debat met de Premier van dit land. Hij zegt dat Verhofstadt slechts één kandidaat is, en dat hij geen enkele kandidaat een voorkeursbehandeling wil geven.

Drie bedenkingen:

1. Die andere kandidaat voor het premierschap, Di Rupo, gaf hij wel een voorkeursbehandeling bij het 'nationaal debat'.
2. U hoeft niemand, een voorkeursbehandeling te geven, Verhofstadt geeft u een voorkeursbehandeling. Het feit dat de regerende Premier u als zijn belangrijkste uitdager beschouwt, zou u beter in dank aanvaarden.
3. De echte reden is uiteraard duidelijk. Guy Verhofstadt geldt al dertig jaar als de beste debater van het land en de grijze tsjeef krijgt het doodsbenauwd als hij nog maar denkt aan een rechtstreekse confrontatie met de Premier van België.
U zit weer eens volledig naast de zaak.

1. Er was geen debat tussen twee kandidaten voor het premierschap. Er was een debat tussen de minister-presidenten van de twee grootste deelstaten van België.
2. Iedereen is uitdager van de huidige regeringsploeg. Niet enkel van Verhofstadt. De huidige regering en meerderheid herleiden tot Verhofstadt is nogal lachwekkend.
3. Verhofstadt, de beste debatter? U bedoelt de leugenaar bij uitstek. En alhoewel ik niet hoog oploop met Leterme, verkies ik nog steeds de nuchtere aanpak van Leterme dan het inhoudloos gebroebel van Verhofstadt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 14:32   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat wordt lachen die regeringsvorming. Dat staat vast.
Ik denk eerder dat het lachen en janken tegelijk wordt.
Oud 13 mei 2007, 14:37   #24
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Die andere kandidaat voor het premierschap, Di Rupo, gaf hij wel een voorkeursbehandeling bij het 'nationaal debat'.
Dat was omdat zowel Leterme als Di Rupo beiden minister-president zijn. Ze verkeren dus in dezelfde positie en gaan beiden voor het premierschap. Natuurlijk houdt een dolgedraaide belgicist geen rekening met de staatshoofden van de deelstaten.

Citaat:
2. U hoeft niemand, een voorkeursbehandeling te geven, Verhofstadt geeft u een voorkeursbehandeling. Het feit dat de regerende Premier u als zijn belangrijkste uitdager beschouwt, zou u beter in dank aanvaarden.
De regerende premier.
Op zich staat de premier niet boven de Minister-president. Ze zijn beiden het hoofd van de uitvoerende macht in hun eigen domeinen. Het federale niveau is niet superieur aan het Vlaamse.
Citaat:
3. De echte reden is uiteraard duidelijk. Guy Verhofstadt geldt al dertig jaar als de beste debater van het land en de grijze tsjeef krijgt het doodsbenauwd als hij nog maar denkt aan een rechtstreekse confrontatie met de Premier van België.
Dat we Verhofstadt in een debat hebben gezien, is al zeer lang geleden. Ik vraag me ook af hoe lang hij stand zou houden. Al zijn vurige principes van vroeger heeft hij immers afgezworen.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 14:44   #25
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Dat was omdat zowel Leterme als Di Rupo beiden minister-president zijn. Ze verkeren dus in dezelfde positie en gaan beiden voor het premierschap. Natuurlijk houdt een dolgedraaide belgicist geen rekening met de staatshoofden van de deelstaten.

So? Waarom kan Leterme wel een één-op-één debat met Di Rupo doen en niet met premier Verhofstadt? Ik zal u zeggen waarom: hij durft niet! En terecht.

De regerende premier.
Op zich staat de premier niet boven de Minister-president. Ze zijn beiden het hoofd van de uitvoerende macht in hun eigen domeinen. Het federale niveau is niet superieur aan het Vlaamse.

Dat is correct, maar bent u misschien vergeten dat het hier om federale verkiezingen gaat?

Dat we Verhofstadt in een debat hebben gezien, is al zeer lang geleden. Ik vraag me ook af hoe lang hij stand zou houden. Al zijn vurige principes van vroeger heeft hij immers afgezworen.
Ik begrijp dat u het oneens bent met inhoud van zijn discours, maar zeggen dat Verhofstadt geen goed spreker en debater is, dat is gewoon een onwaarheid. Ik vind Dewinter bijvoorbeeld ook een enorm goed debater, ook al ben ik het zelden met hem eens. Verhofstadt behoort qua debat en spreken in 't algemeen tot de absolute top van België en de geitenboer is absoluut geen partij voor hem.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 14:45   #26
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als een figuur als Verhofstadt mij een voorkeursbehandeling gaf, ik schaamde mij rot.
Kan beter bij zijn vazallen zoeken naar een uit hetzelfde hout gesneden uitdager.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 14:47   #27
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater Bekijk bericht
En jij denkt dat die geitenboer het wanbeleid wel kan stoppen. Nog nooit zo'n kinderlijke kwezels campagne zien voeren. Het is een feit dat de liberalen het spel veel inhoudelijker spelen dan de tjeven.
Tsjeef bashing is voor morgen, niet alles op één dag hé.
Oud 13 mei 2007, 14:58   #28
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om één of andere reden wil Leterme niet in debat met de Premier van dit land. Hij zegt dat Verhofstadt slechts één kandidaat is, en dat hij geen enkele kandidaat een voorkeursbehandeling wil geven.

Drie bedenkingen:

Een debat aangaan met een leugenaar zal nu ook niet simpel zijn. De beste debater van het land, 'u' bedoeld toch niet de meest waarheids getrouwe debater van het land want dan gaat men 'u' uitlachen en bekijken als naïef. Iemand die al 8 jaar in z'n eigen leugens en bedrog gelooft hiervan overtuigen is dat mogelijk?

Hebben die arrogante tjeef in de 7de dag nogeens kunnen bewonderen hoe hij zijn leugen van de 200.000 jobs nogeens kwam verkondigen. En niet op z'n minst, hij deed er nog een schepje bovenop, indien ge nog wat op m'n arrogante smoel wil zitten zien creëer ik er nogeens 200.000 uit mijnen hoed, waar, wanneer en hoe en waar zijn die vorige 200.000 gecreëerd? Vooruit arm Vlaanderen op naar de stembus en kiezen voor deze arrogante tjeef.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 14:59   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verhofstadt behoort qua debat en spreken in 't algemeen tot de absolute top van België en de geitenboer is absoluut geen partij voor hem.
Vanwaar komt dan jouw behoefte om Leterme tot een geitenboer te degraderen?

Ik zag onlangs een stukje van een debat op VTM met Leterme en Di Rupo. In het Frans uiteraard. En toch raakte Di Rupo zelfs geen grond. Leterme bleef ijzig kalm en 'zichtbaar' rustig bij de gemene uithalen van Di Rupo.

Als het Verhofstadt dus te doen is om zijn meesterdebaterschap te bewijzen, waarom nodigt hij dan FDW niet eens uit? Die heeft zich net zomin als Leterme kandidaat premier gesteld maar debaten lukt hem volgens jou toch aardig?
Wat mogen trouwens meer verwachten van superdebater Verhofstadt dan een pak leugens en loze beloften?
Oud 13 mei 2007, 15:09   #30
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp dat u het oneens bent met inhoud van zijn discours, maar zeggen dat Verhofstadt geen goed spreker en debater is, dat is gewoon een onwaarheid. Ik vind Dewinter bijvoorbeeld ook een enorm goed debater, ook al ben ik het zelden met hem eens. Verhofstadt behoort qua debat en spreken in 't algemeen tot de absolute top van België en de geitenboer is absoluut geen partij voor hem.
wat wil je nu, omdat jij schrijft dat je Dewinter een goede debater vindt, moet de rest verhofstadt ook een goede vinden. Gelijk oversteken, zoiets?

Een leugenaar en een debater zijn 2 dingen die niet altijd samenvallen. GE moogt'm hebben uwen "debater"
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 15:18   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een leugenaar en een debater zijn 2 dingen die niet altijd samenvallen.
In het geval van Verhofstadt dus blijkbaar wel... een beetje....
Oud 13 mei 2007, 17:02   #32
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 17:34   #33
Graaf van Vlaanderen
Partijlid

Graaf van Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Waarom moeten ze weer Frankrijk en de rest van Europa nadoen

Trouwens de Guy zou toch ingemaakt worden
Oud 13 mei 2007, 17:52   #34
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graaf van Vlaanderen Bekijk bericht
Waarom moeten ze weer Frankrijk en de rest van Europa nadoen

Trouwens de Guy zou toch ingemaakt worden
Alléz begrijpt men dat niet, de guy wil meedoen met de grote. Hij wil ook een debat waar men twee uur op zijn smikkel kan zitten zien, alléz dat hoopt hij toch dat daar interesse zou voor zijn. Daarom misschien dat hij het debat willen voeren met iemand van de cd&v aangezien deze in de peilingen het beter doen dan hij en z'n flut partij van tweemaal niets en alles voor eigen zak.

Wat betreft ingemaakt, zoekt voor zo'n product maar eens een conservenfabrikant en dan ook nog klanten. Laten we het houden op, 'hij wil misschien uitgemaakt worden voor de man met de meeste woorden maar de minste daden'. Zo zal hij de belzieke geschiedenis ingaan.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 mei 2007 om 17:53.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 17:53   #35
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater Bekijk bericht
En jij denkt dat die geitenboer het wanbeleid wel kan stoppen. Nog nooit zo'n kinderlijke kwezels campagne zien voeren. Het is een feit dat de liberalen het spel veel inhoudelijker spelen dan de tjeven.
Gelieve dan uw naam aan te passen, mijn beste Verhofstadtaanbidder.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 17:55   #36
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Eindelijk iemand die het door heeft. Vlaams Belang moet paars breken, moet de regimepartijen verplichten om NVA in de regering op te nemen, waardoor er spanningen ontstaan.

Ik roep elke Vlaams Belanger dan ook op om de Godsvrede van de laatste IJzerwake in acht te nemen tegen NVA en zijn kartelpartner en zo veel mogelijk de paarse regimepartijen te bashen.

We moeten de VLD de kelk tot op de bodem laten ledigen. De VLD moet electoraal weggevaagd worden.

Zonder grote electoraal dreun voor de VLD, zou paars met groen kunnen voortdoen. En dit zou werkelijk een drama betekenen voor Vlaanderen.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 mei 2007 om 17:56.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 17:55   #37
born2bewild
Banneling

Standaard

Een debat tussen VErhofstadt en De Gucht op TV zou ik wel zien zitten.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 18:37   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de guy wil meedoen met de grote. Hij wil ook een debat waar men twee uur op zijn smikkel kan zitten zien, alléz dat hoopt hij toch dat daar interesse zou voor zijn. Daarom misschien (zeker!) dat hij het debat willen voeren met iemand van de cd&v aangezien deze in de peilingen het beter doen dan hij
Verder moet het idd niet gezocht worden.
Oud 13 mei 2007, 18:58   #39
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2007, 19:09   #40
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Guy is idd een natuurtalent...

Spijtig dat hij door zijn arrogantie en leugens het bij de meesten totaal verbrod heeft...

Ik had er vroeger ook bewondering voor... Nu krijg ik er braakneigingen van...

Hoogtijd dat hij definitief naar Toscane vertrekt, zodat zijn partij nog een overlevingskans krijgt...

En dat hij Slangen niet vergeet mee te nemen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be