![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Niet naar de Middeleeuwen, dat niet. Een goed beleid was het zeker niet. Maar heb je nu eigenlijk al eens geanalyseerd met wat die tjeven in het nieuws komen. Hun campagnes, hun slogans? Zo'n kleuters heb ik nog nooit gezien. Mijn stem staat zoiezo al vast, Vlaams Belang, maar ik verkies nog liever vier jaar paars in coalitie met een tjeef die men op tijd en stond wat belachelijk maakt.
Dat wordt lachen die regeringsvorming. Dat staat vast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Er was geen debat tussen twee kandidaten voor het premierschap. Er was een debat tussen de minister-presidenten van de twee grootste deelstaten van België. 2. Iedereen is uitdager van de huidige regeringsploeg. Niet enkel van Verhofstadt. De huidige regering en meerderheid herleiden tot Verhofstadt is nogal lachwekkend. 3. Verhofstadt, de beste debatter? U bedoelt de leugenaar bij uitstek. En alhoewel ik niet hoog oploop met Leterme, verkies ik nog steeds de nuchtere aanpak van Leterme dan het inhoudloos gebroebel van Verhofstadt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Op zich staat de premier niet boven de Minister-president. Ze zijn beiden het hoofd van de uitvoerende macht in hun eigen domeinen. Het federale niveau is niet superieur aan het Vlaamse. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kan beter bij zijn vazallen zoeken naar een uit hetzelfde hout gesneden uitdager. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsjeef bashing is voor morgen, niet alles op één dag hé.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hebben die arrogante tjeef in de 7de dag nogeens kunnen bewonderen hoe hij zijn leugen van de 200.000 jobs nogeens kwam verkondigen. En niet op z'n minst, hij deed er nog een schepje bovenop, indien ge nog wat op m'n arrogante smoel wil zitten zien creëer ik er nogeens 200.000 uit mijnen hoed, waar, wanneer en hoe en waar zijn die vorige 200.000 gecreëerd? Vooruit arm Vlaanderen op naar de stembus en kiezen voor deze arrogante tjeef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag onlangs een stukje van een debat op VTM met Leterme en Di Rupo. In het Frans uiteraard. En toch raakte Di Rupo zelfs geen grond. Leterme bleef ijzig kalm en 'zichtbaar' rustig bij de gemene uithalen van Di Rupo. Als het Verhofstadt dus te doen is om zijn meesterdebaterschap te bewijzen, waarom nodigt hij dan FDW niet eens uit? Die heeft zich net zomin als Leterme kandidaat premier gesteld maar debaten lukt hem volgens jou toch aardig? Wat mogen trouwens meer verwachten van superdebater Verhofstadt dan een pak leugens en loze beloften?
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een leugenaar en een debater zijn 2 dingen die niet altijd samenvallen. GE moogt'm hebben uwen "debater" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Partijlid
|
![]() Waarom moeten ze weer Frankrijk en de rest van Europa nadoen
![]() Trouwens de Guy zou toch ingemaakt worden ![]()
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft ingemaakt, zoekt voor zo'n product maar eens een conservenfabrikant en dan ook nog klanten. Laten we het houden op, 'hij wil misschien uitgemaakt worden voor de man met de meeste woorden maar de minste daden'. Zo zal hij de belzieke geschiedenis ingaan. Laatst gewijzigd door ERLICH : 13 mei 2007 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ik roep elke Vlaams Belanger dan ook op om de Godsvrede van de laatste IJzerwake in acht te nemen tegen NVA en zijn kartelpartner en zo veel mogelijk de paarse regimepartijen te bashen. We moeten de VLD de kelk tot op de bodem laten ledigen. De VLD moet electoraal weggevaagd worden. Zonder grote electoraal dreun voor de VLD, zou paars met groen kunnen voortdoen. En dit zou werkelijk een drama betekenen voor Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 mei 2007 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Een debat tussen VErhofstadt en De Gucht op TV zou ik wel zien zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig dat hij door zijn arrogantie en leugens het bij de meesten totaal verbrod heeft... Ik had er vroeger ook bewondering voor... Nu krijg ik er braakneigingen van... Hoogtijd dat hij definitief naar Toscane vertrekt, zodat zijn partij nog een overlevingskans krijgt... En dat hij Slangen niet vergeet mee te nemen... ![]() |
|
![]() |
![]() |