![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Hij vindt gewoon dat iedereen die op straat durft komen voor een links gedachtegoed ineengeslagen moet worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Integendeel, ik vind dat je mag uitkomen voor je mening en zelfs daarvoor het recht hebt om op straat te komen om die mening te verkondigen. Wat wel niet kan is dat je die recht misbruikt door chantage. En deze vorm van chantage is dan door rellen te ontketenen en heriie te schoppen. Zulke acties moeten streng aangepakt worden. En dit is nu wat er gebeurt. De organisaties of personen die bij de vorige rellen betrokken waren zijn doorgelicht om preventieve redenen vanwege de openbare veiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik dan ook af en toe graag in LINKS vertoef om over de Linkse stanpunten die mijn wel bevallen te discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bullshit! De overheid heeft inmiddels toegegeven dat er geen enkele aanwijzingen waren voor betrokkenheid van de organisaties waar de huiszoekingen zijn gebeurd. Het was "pre-emptive". Vanwaar kennen we dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |