![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet niet wie er ons het hardst gaat rollen Leterme of Di Ruppo of uw opperhoofd, ... Eerlijk gezegd, Di Ruppo for president, des te rapper is dat hier totale chaos en anarchie, en hopelijk zit De Decker, en CAP ook in de kamer en of senaat, en de groentjes er ook nog bij, laat het maar eens goe donderen, en dan met wat sjans achter een half jaar terug verkiezingen, totdat ze inzien dat het absoluut nie meer te doen is, en ze heel het boeltje splitsen... Misschien dat ik nog we 10 jaar te vroeg ben hiermee, maar uiteindelijk komt het er toch van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vier keer Verhofstadt mét........ dus op VTM.
Volgens de theorie van Hans kan het niet anders of heel Belgique stemt nu op Verhofstadt.
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() Ik vind dat debat eerlijkgezegd wel een goed idee. Buiten het almaar herhaalde 'goed bestuur 'of 'degelijk bestuur' vind ik dat we van de CD&V nog maar weinig 'echte inhoud' te zien/horen gekregen hebben.
Het debat tussen Sarko en Royal vond ik trouwens ook interessant, maar het is inderdaad een andere situatie. Ik hoop op een inhoudelijk debat, zonder al te veel communautair gehakketak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe maak ik de mensen hun zakken leeg(verhofstadt) Hoe maak ik meer plaats in de mensen hunne zak zonder dat ze het merken(leterme)
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
beide heren zullen weer met honderden zogezegde statistieken en onderzoekjes afkomen die in hun voordeel pleiten. inhoudelijk zal er niet veel gezegd worden buiten weer een heel aantal loze beloftes die na de verkiezingen weer in de frigo worden gestoken en die enkel dienen om de kiezer te misleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat er in dit land eerlijkgezegd nog héééééél veel werk aan de winkel is, werk waar communautaire aspecten niets mee te maken hebben of geen oplossing bieden. Echte inhoud, waar het tijdens de verkiezingen (én tijdens de legislatuur ook natuurlijk) over zou moeten gaan, lijkt me veel belangrijker (armoede versus de rand, werkloosheid versus BHV, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Leterme zal zwaar op zijn bakkes gaan. Hij valt zo door de mand tegenover Verhofstadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoe goed zijn bestuur was de afgelopen 8 jaar? Nog nooit kende Belgie meer armen. hij gaat het geld onder de armen verdelen,onder zijn linkerarm en onder zijn rechterarm.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 16 mei 2007 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het zwaarste op zijn bek is gegaan zullen de verkiezingen uitwijzen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 mei 2007 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |