![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenlijk is de mate waarin iedereen in het politieke landschap in de media aan bod komt een graadmeter van een democratie (zelfs de OVSE zegt dit).
Ge moet ni vragen hoeveel schrik het establishment wel moet hebben van eventuële democratische verkiezingen. Mensen die VB stemmen om de democratie te redden hebben hierbij weer een onweerlegbaar argument bij of worden in dit streven eens te meer gesterkt...keep up the good work zou ik zeggen...
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Hoe kunnen wij oordelen of de advertentie racistisch zou zijn ? We krijgen ze niet te zien dankzij de mediaboycot van de paarse regimepers.
Als de advertentie niet racistisch zou zijn, maar gewoon geweigerd wordt omdat ze van het VB komt dan is dit gewoon een bewijs dat de media niet vrij is en zich gewoon gedraagt zoals de Pravda in de onzalige USSR-tijden. Of huidige Poetin-tijd.... want weet je nog de kritiek op de herverkiezing van Poetin enkele tijd geleden .... hoe was die kritiek nu weer ? Juist de oppositie kreeg bijna geen TV zendtijd, de media publiceerden geen advertenties van de oppositie.... België is dus zoals de Sovjet Unie he.....een schijndemocratie...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Misschien is die leeuwekop affiche wel racistisch...... LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is reclame voor een partij die is veroordeeld voor racisme... lijkt mij ook al voldoende reden trouwens.
Ja tuurlijk, ze zijn van naam veranderd... maar dat maakt geen zak uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Hoe lang wordt men na het uitboeten van zijn straf dan nog verder gestraft in dit land ? Moet men iemand die iets mispeutert heeft voor eeuwig en altijd straffen ???????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Men kan tegenwoordig beter iemand vermoorden dan iets "racistisch" zeggen.....
Bij moord: Ge krijgt uw straf en ge doet ze uit (allez bij wijze van spreken he) en daarna mag men er U niet meer mee lastig vallen. Bij racisme: ge wordt vervolgd voor eeuwig en altijd...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 16 mei 2007 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door @BuRnS : 16 mei 2007 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat de naamsverandering wel degelijk een straf was. Vlaams Blok was een sterk merkprodukt geworden...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 16 mei 2007 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een goed rijpingsproces is soms van lange duur, ge krijgt er wel de beste wijn mee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is intellectueel oneerlijk misbruik te maken van de lichtgelovigheid van de pak dommekloten die hier in het wildeweg de grootste partijonzin posten. U weet zeer goed dat het niet gaat om wat eventueel in een advertentie staat. Het gaat om het gedachtengoed ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ma joenges toch.
Dat elk magazine/tijdschrift/krant eens het recht behoudt om zélf in zijn krant te zetten wat ze willen. Gaan we dat ook al verplichten? Het staat meer rechts-gezinden absoluut vrij om zelf een krant te maken. Maar kranten zijn privéondernemingen die zelf mogen kiezen wat ze erin zetten. Dat heet niet angst voor het establishment, dat heet 'wij willen dat niet omdat wij het niet willen'. Persvrijheid is er voor iedereen. Aan groeperingen en individuen om te kiezen wat ze zelf uitbrengen. Aan kranten om ook te kiezen wat ze zelf in hun krant zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah nee, die zat enkel bij het Vlaams Belang voor een postje en sinds hij dat niet meer krijgt zit hij hier te janken en tieren. Het arm bazeke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het verdomme niet over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een blaadje reclame voor het VB dat strookt niet met het gedachtengoed van de krant maar de laatste bladzijde staan vol met hoeren-advertentiekes (bv in HLN) Strookt dit wel met hun gedachtengoed dan ? Democratie is in ons landje dode letter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is ten andere ook niet omdat iemand van het Vlaams Belang is dat die daarom per definitie een dommekloot is en lichtgelovig is... Probeer eens door uw blinde haat ten opzichte van het VB te kijken. |
|
![]() |
![]() |