![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg in alle oprechtheid dat Praetorian en ik geen vrienden zijn in het dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse leven.
Laatst gewijzigd door lombas : 18 mei 2007 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leuk voorbeeld van een niet te falsifiëren uitspraak: "lombas en Praetorian zijn vrienden in het dagelijkse leven".
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Volgens mij lijd je aan een lichte vorm van achtervolgingswaanzin. En zeg nu niet dat ik je paranoïde heb genoemd!
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarmee antwoord u niet op mijn vraag. Ik kan daar echter wél mijn conclusies uit trekken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je bereiken? Met geweeklaag medelijden opwekken en jezelf op te laten merken? Ik zei al zeer duidelijk: als dit ding een populariteitsgedoe wordt of enig iets in die richting, hoeft het voor mij niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik heb gezegd wat ik zeggen wou. Doe maar wat jullie willen; nomineer vriendjes, en stel ze vragen die je evengoed in persoon of op MSN zou kunnen stellen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil geen ruzie maken met je, maar ik zou graag zeggen dat je toon me absoluut niet aan staat.
Ik heb geen (geen, je bent oud genoeg om te lezen) persoonlijke band met Praetorian. Ik heb hem nog nooit gezien en de enige keer dat ik hem op msn heb gesproken was in verband met een vraag rond zijn licentiaatsverhandeling. Op dit forum heb ik al meerdere aanvaringen met hem gehad, wat met jou niet het geval is. Als er iets "vriendjespolitiek" zou zijn, dan is dat Percalion, Desiderius of La Chunga (&c) te nomineren, en dan nog. Ik hoef me niet te verantwoorden, en ik hoef jouw kinderachting gebazel niet.
Laatst gewijzigd door lombas : 18 mei 2007 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 18 mei 2007 om 12:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Op 3 kandidaten is het nog te vroeg om te beoordelen indien er sprake is van vriendjespolitiek. Indien er na 5 kandidaten nog altijd geen Vlaams-Nationalist of iemand van een rechtse strekking aan de beurt is geweest dan pas kunnen we zeggen dat er vriendjespolitiek is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Edit: Pluche, u kan dit draadje nu wel sluiten. Alles is gezegd.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 18 mei 2007 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van maerlant, met alle respect, maar je bent de zaken fel aan het overdrijven.
De opzet van dit forum is om telkens iemand met een andere ideologie aan te duiden. lombas en Praetorian verschillen duidelijk in hun visie, net zoals Praetorian en ik. De bedoeling is dus dat ik ook iemand ga aanduiden met een andere visie. Iemand die uitgesproken links of extreem-rechts is (gezien ik zelf gematigd rechts ben) en die Vlaams-nationalist is (gezien ikzelf Belgicist ben). Ik snap niet hoe je daar een lijn van "vriendjespolitiek" in kunt zien.
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Oh my god, het begint telkens met een andere letter uit het alfabet, dus percalion zal de eerstvolgende 23 keer niet aan bod komen!
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() ben ook wel beter van u gewend hoor VM, da's hier toch maar een spel, komaan zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() We zullen zien wie de volgende is. Gij of Jaani, volgens mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit best wel een heel grappig topic
![]() Maar moet de thread starter wel gelijk geven.... ![]()
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
In het begin van jouw forumweek maak je een poll waarin je 5 posters plaatst die nog geen forummer van de week zijn geweest. Tegen het einde van jouw week kan iedereen stemmen wie ze preferen, bij gelijke stand hak jijzelf (deze week) de knoop door.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 1 juni 2007 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik en Max zijn kei goede vrienden.
![]() Net zoals ik en Metternich, overigens. Vorige week nog een goei pint mee gaan drinken. ^^ |
![]() |
![]() |