![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft ni veel te maken met geld hebben en het niet hebben eigenlijk . Vele leven gewoon boven hun stand neem bvb mij nu als voorbeeld ....ik heb een klein loon dus reizen en andere dingen gaat niet als ARBEIDER. Dit wetende zijn er ARBEIDERS in men famillie die WEL op reis kunnen of iets anders maar ja ....die hun loon ligt dan ook gemiddeld 50% hoger dan het mijne . En 50 % voel je in een maatschapij met je NAASTE...maarja ik ben dan ook niet de enige . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach reizen is maar 1 voorbeeld zenne ik ga als arbeider genoeg voedselbanken af of andere middelen zoals VELE belgische diensten chequers ...waarschijnlijk hebben we de verkeerde kleur & auto ...oesje rijbewijs heb ik / wil ik ni . Klopt inderdaad democratie lol ....we denken dat het bestaat maar is zever . PS - IK reis veel...dagenlijks 7/7 met men fietsje en dan toch nog ongelukken hebben gelijk nen Tom bonen ofzo EN steeds DEZELFDE plaats ...onverdraagzaam Antwerpen waar eze naast mekaar leven en lezen . Ik snap u en andere zenne t'is erg inderdaad . ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 18 mei 2007 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het zo is maar ....in de psychologie zijn zij het soms die zeggen/schrijven ik niet en het toch soms voorhebben ...maarja mogenlijkerwijs zijtge nen witten raaf gelijk mij . DUS valtge niet onder de doorsnee mens zoals ik en de doorsnee studies waar ze gemiddelde opstellen en ze doorgeven aan de wet PRUTSERS. Ik vindt het een leuke topic anders ....drinkt gij veel cola soms ?! Ik kende der éne die dronk 4 flessen per dag 365 op 365. Wat te duur is voor mijnen potrtomonee . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah , als er mensen zijn die reizen en vakantiefotookes zo belangrijk vinden moeten die maar doen wat ze graag doen .... als ze vinden da het er af kan ...
Het hangt een beetje af met wat je tevreden bent hé . Ik hoef ni echt naar Barbados (wil da wel eens doen zenne ) maar als er iemand daar 2 of 3 maanden loon aan wil geven ... Zijn probleem. Ik pak liever een paar tenten en ga met m'n gezin op een goedkoop campingetje staan .... Elk zijn goesting ... ![]()
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
SOMS andere worden gewoon blijvend arm gepest is logisch als je deze topic goed begrijpt & leest . Ik werk bij 3 bedrijven en toch nog zo'n laag loon ....straf dit terwijl thuis werk geld nogthans ZO intressant is volgens onze regering . ( oké oké ni 3 maar 8 bedrijven omdatge zo graag nadenkt ) ![]() Raar hé ...ni ....zen ik de enige NEE ![]() Maarja als 1 miljoen euro heb wil ik geen 2 of 3 ....nope braafjes afgeven aan de belastingen gelijk 1 ieder van ons hier . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neej inderdaad en ik vindt dat ook ....armoede bestaat in mijn ogen zelfs niet MAAR wil niet zeggen dat we het gaan weg relativeren of conceptueel in vakjes gan delen zo van aaah ja das DA arez vlam BEoordeling ...of vooroordeel hmmm . Relative c'est que 1 mot ....une vissage ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zen zelfs mensen die dagenlijks reizen en gratis alle landen zien ....kijken of die na 5 jaar nog zo aktief zen ....alez gemotiveerd bedoelde ik . lol ![]() Inderdaad das nog het beste in het eigen land ....ey belg ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 18 mei 2007 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij onze zuiderburen in de Ardennen zijn ook mooie plaatskes ... ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan moet je al die echte mannen horen die dat een teken van zwakte vinden en zich daar vrolijk om maken en zich dan een échte man vinden omdat ze een huis afbetalen op 30 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O jaaaa ( droomt weg ) de Walen zen graaf ja ...soems vraag ik me wel af of ze belg zen en ni frans morja ....zie nor ons ni echt hollands hé . Hmmm boillon....st hubert .....ARGGG ik wil op reis....neenee sparen just just . mert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke site vind ge die nu weer ???????
![]() Geef die eens door ...
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Celts against oppression!
Laatst gewijzigd door Stratcat : 19 mei 2007 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat anderen wel dingen kunnen doen en jij niet, maakt dat er ergens iets anders aan de hand is.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie verplicht u dat te blijven doen?
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Zolang ik in deze zgn ghetto blijf wonen, zullen mensen mij niet snel verwijten dat ik boven mijn stand leef. Toch handig eh?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |