![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zijn maar n stap verwijderd van massale vrouwenbesnijdenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat doet nog altijd niks aan het probleem an sich nl. het misbruiken van dit soort meisjes, het feit dat ze gedwongen moeten afzakken naar plaatsen waar die westerse sekstoeristen komen etc... Maar soit, ik ga erover zwijgen want anders verneuken we de discussie een beetje ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 mei 2007 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft die reeds geregulariseerde belgen...
400 000 dossiers reeds geregulariseerd onder Paars... kan tellen hé, ... Dat zijn wel nie allemaal marokanen, maar het grootste deel is zowiezo al belg... Dus zelf al zit ik er de helft naast, dan is het nog nen gansen hoop, ik zou dus wel eens echte cijfers willen zien, en niet die zever die ze daar gebruiken om alles rooskleurig voor te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Om de juiste cijfers te kennen, kan men het beste mr Feremans contacteren...
Als die het niet weet, dan weet het niemand... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...521_Marokkanen
Citaat:
Citaat:
Ben ik de enige die het raar vind dat je over de italianen wel veel minder in het nieuws hoort, terwijl zij tot voor kort de grootste groep waren? ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen,
Vergeet niet dat de allochtonen in een tijdspanne van 4 jaar, minimum 5 nieuwe ‘belgen’ baren. Voor zover ik weet is men belastingsvrij bij een gezin van 4 kinderen, dus neuken ze er niet naast. Wat kan hun onze staat schelen, het kalifaat komt er. Zo spreekt meneer Hertogen van burgemeesters, lol, het zouden wel eens kunnen ministers zijn die beslissen dat de belgen plaats moeten ruimen voor de islamietische staat. Echt, we moeten niet ongerust zijn, het kwaad is geschied, pas je aan ![]() ![]()
Who the fuck's to blame for my mental disease, Pick out any country in the Middle East Laatst gewijzigd door Panico : 21 mei 2007 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() begin met het héél duur te maken...Dat zal al flink wat helpen...
|
![]() |
![]() |