![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() @ Hanne
Ik ga hier niet alles beginnen quoten (bladvullende herhaling). Dank u voor uw 'positieve' bejegening aan mij persoonlijk, u hebt de geest van dit forum volledig begrepen. Dank zij de 'critische geest' die u zichzelf toedicht zou u al langer moeten weten dat Descartes een humanistisch fylosoof was, tevens begenadigd wiskundige. In tegenstelling tot wat de maatschappelijke ideologie die u aankleeft verkondigt streven humanisten een tolerante maatschappij na waarin iedereen een rustige plaats heeft om zijn ideologie of godsdienst te beleven ZONDER DAT de ene de andere bedreigt, kapittelt of wil overheersen. Meer moet dat niet zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is je duidelijk ontgaan dat 1/Brussel en de 19 gemeenten 2-talig zijn 2/de islam een erkende godsdienst is 3/moslims in principe, volgens hun eigen leer, ook christenen zijn, al is 't dan van een ander kapelleke dan de paus... Waar is dan het probleem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent is een buitenbeentje... hoe gaat dat kind gedoopt worden ? in naam van Allah ? met thee in plaats van wijwater ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
De evolutie is niet iets ver boven ons hoofd,we zijn er zelf een deel van,dus probeer ze aan te passen ipv jij aan haar
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
NEEN ! Ik zeg trouwens dat dat uw recht is ! Wat er wél staat is dat het triestig zou zijn om iemand het recht te ontzeggen om zijn mening te geven ! 'Critische' geest begint met te begrijpen wat men leest ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() tzal wel geen overtuigde moslim zijn zeker, want die moeten niets hebben van varkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Descartes, Ik stel voor dat je je definitie van humanisme en tolerantie wat minder selectief interpreteert. Want in tegenstelling tot je grote voorbeeld, heb je d'r duidelijk moeite mee om het begrip 'tolerantie' in z'n volle draagwijdte toe te passen. Anders zou je niet zo gepikeerd reageren om een mening die je niet deelt. Dát is ook tolerantie. Tolerantie m'n beste Descartes is ook aanvaarden dat er mensen zijn die weigeren binnen de politiek correcte krijtlijnen van zelfverklaarde toleranten en multiculturalisten te lopen, die dermate verblind zijn door hun zelf aangeprate multicultureel sprookjesverhaal, dat ze pertinent weigeren om bepaalde maatschappelijke problemen onder ogen te zien en vooral bij naam te noemen, en liever wegvluchten hetzij in holle humanistische slogans, hetzij in oeverloze minimalisering. Shoot the messenger, dat lijkt wel de boodschap van de nieuwe generatie zelfverklaarde tolerante humanisten te zijn. En de rest vegen we bij voorkeur onder de mat. Door uw gebrek aan kritische ingesteldheid en uw selectieve tolerantie kan u onmogelijk een correcte denkoefening maken over wat mijn maatschappelijke ideologie wel is. Daarvoor is uw denken te vooringenomen : van bij het minste vermoeden dat een posting van mij niet in uw multicultureel denkbeeld past, gaat uw selectieve tolerantie over in een reflex van obligaat politiek correct demoniseren. Dat lijkt me niet zo humanistisch .... ![]() Hoe gaat dat weer het gezegde van de splinter en de balk. Filosofeer daar maar eens over. Meer moet dat niet zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat u enigszins beperkingen ondervindt in het begrijpen van andermans teksten (zie voorbeeld net hierboven) dat u uw subjectieve interpretaties hier in holle rethoriek moet komen uitbraken. Denkt u nu echt dat ik wegvlucht van de maatschappelijke problemen ? Waarom ben ik dan overtuigd Vivanter ? Omdat volgens mij dé oplossing voor het hele sociale drama dat op komst is alleen aangereikt wordt door deze partij. Ik ben namelijk de mening toegedaan dat de globale welvaart NIET vooruit geholpen wordt door te kakken op allochtonen en oeverloze debatten te voeren over achterhoedegevechten zoals migrantenstemrecht (we spreken over minder dan 2%) en tijdelijke transfer-gelden van Vlaamse flitspalen. Politiek is denken op de lange termijn. Mensonterende en discriminerende discussies in uw dorpscafé zijn heel wat anders. Met Vivante groet Descartes Jr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() [quote="Descartes Jr"]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Hanne, hang uw pingpongpalet aan de wilgen en léés eens wat ik schrijf in plaats van te denken wat je leest en als een kakelende kip rond te crossen. Of die kip nog een kop heeft laat ik in het midden ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Back to topic,
08/02 Laurent wil een moslimpeter voor Louise Mary .... Claire en Laurent toonden fier hun spruit (’t wordt "Louise Mary" naar verluidt ). Ondanks ’t sacrament volgt ’t amendement dat een moslimpeter niet uitsluit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De "link" gaf hij als pap in de mond. ![]() Maar één ding kan er bij mij niet in. Hoe sommige volwassen mensen no zo hoog oplopen met "sprookjesfiguren". Want zeg nu zelf, prinsen en prinsesjes, hebben enkel toch voor kindjes nog een waarde. Het intresseert me geen reet met wie Laurent allemaal omgang heeft, voor mij mag zelfs zen hond peter zijn. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige Vlaamsblokkers hebben wél de gewoonte om Albert II en zijn gezinsleden op te blazen tot monsters met mythologische allures, voor dewelke ze jaarlijks het astronomische bedrag van 0.47 Eurocent moeten ophoesten. Nogmaals een dikke proficiat aan Laurent met het nieuwe prinsesje. Een dikke kus aan Claire vanwege De Supe®staaf. ![]() Ook proficiat aan de BompAlbert II, maar die is het al gewoon. ![]() Ook een welgemeend slagske onder Prinses Tillekes' hemdje: tante word je niet alle dagen. 8)
![]() |
![]() |