![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kan jij nu weten wie op dit forum arm of rijk is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja kan me wel als achterlijke verslijten,maar dat wil niet zeggen dat ik achterlijk ben;mss eens tijd om aan de eerlijke modjes te vragen om dit op te doeken ....
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dit nijpend probleem definitief op te lossen stel ik voor dat er naast de "Forummer van de week" ook een "Forummer van het jaar" komt. Die kunnen we dan een heel jaar lang lastig vallen met vragen. De eerste "Forummer van het jaar" moet uiteraard duveltje382 zijn. En anders dan bij de "Forummer van de week" magmoet de "Forummer van het jaar" zichzelf opvolgen, zodat duveltje382 voor eeuwig en altijd "Forummer van het jaar" zal zijn.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 mei 2007 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben best trots op mezelf. U niet?
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat is wel een doorslaggevend argument moet ik zeggen. Ik zit nu echt in mijn zetel te denken hoe de mods daaronder uit kunnen komen. Goh. Sterk man.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons een peiling organiseren Patriot!
![]()
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Firestone ik vind u een goede kandidate om forummer van de week te zijn, heb je jezelf al kandidaat gesteld aan Pelgrim, proberen gaat mee he, zeggen ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL ik lach met dat soort,wat goed dat mijn zoon zo geen capsonens gekregen heeft!!!!!!!! Hij heeft respect voor iedereen !!!
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik heb geen capsones. Ironie is u blijkbaar onbekend. 3. Ik heb respect voor iedereen (ja, zelfs voor jou). Maar zoals gewoonlijk maak je weer van een mug een olifant en dat begint serieus degoutant te worden.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila. ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb JAN voorgesteld,hij is een erg eerlijke kandidaat over de 44.000 postingen dus .....
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor Duveltje zal ik het cocncept van forummer van de week nog eens uitleggen, ik als bedenker van dit subforum koos Lombas, die niet rijk is maar intelligent als forumlmer van de week, Lombas is libertarier, dus mocht hij geen libertarier als opvolger kiezen, dus heeft hij voor een communist Praetorian gekozen, zo heeft Praetorian Kim gekozen en Kim Pelgrim, Praetorian en Kim kozen totaal hun tegengesrtijdige mensen qua ideologie, dus ik zie niet in wat er oneerlijk is aan dit subforum. OK er is geen VB-er gekozen, maar op dit forum zitten wel leden van 12 partijen om van de organisaties nog maar te zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu aan Pelgrim om een nieuwe kandidaat aan te duiden, de kandidaat die na Pelgrim komt kiest weer iemand anders enz...
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 mei 2007 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad zo simpel is het met als enige opmerkingen dat de kandidaat die gekozen wordt eerst toestemming moet hebben gegeven om forummer van de week te zijn, om Jo Vandeurzen toestanden te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Binnen een maand a 3 weken beslist de moderatie of dit subforum en het suborum sport, geschiedenis en milieu mogen blijven bestaan, als jij nu kinderachtig bij de Mods gaat reageren wordt dit subforum misschien afgeschaft en komen er misschien helemaal geen VB-ers meer aaan te pas omdat het subforum dan niet meer bestaat, ik zal u aanraden Duveltje382 kalmeer nu even en je zal zien dat er wel een VB-er wordt verkozen binnnen korte termijn.
Laatst gewijzigd door Pluche : 26 mei 2007 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het er wordt een Cordon rond VB gezinde forummers gelegd Zaak dat wij deze breken .....
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Duveltje382 ergens kan ik u niet volgen je maakt reclame om op een extreme linkse/Trotskistische kandidaat te stemmen en terwijl lig je te zeveren dat er nog geen VB-er forummer van de week was, als ik Stefan Roumen was diende ik klacht in bij de moderatie om het misbruiken van zijn naam, ik denk niet dat Stefan kan lachen met je pro VB-praat.
|
![]() |
![]() |