![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil gerust ook uitzuiveren hoor, als ge dat liever hebt.
Laatst gewijzigd door C2C : 27 mei 2007 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() we zijn allebei volwassen genoeg om te beseffen dat "vrije" pers niet bestaat.
Het is geen discussie van vrij zij of niet vrij zijn maar eerder van wiens belangen verwoord worden. Een commerciële zender dat in handen is van een selecte club, zal nooit het belang van de werkende klasse verwoorden. Democratisch geleide media zal dat wel doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
weet jij wel wat er april 2002 in Venezuela gebeurd is en wat de rol van de media erin geweest is? Anders moet je de documentaire "the revolution will not be televised" eens bekijken. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 27 mei 2007 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah... dus je bent voor de manier waarop G.W. Bush de War on Terror voert? Zeg dat dan meteen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat je ideaalbeeld?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik zie geen vergelijk tussen Chavez die een tv station sluit omdat die mee in het complot zat om een staatsgreep uit te voeren, en Bush die bomentapijten laat leggen boven Iraakse en Afghaanse burgers omdat één of ander zot de VS aangevallen heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ja, burgers die van hun grondwettelijke rechten gebruik maakten en daarvoor door door de minister van gezondheid terroristen werden genoemd, hun job kwijtraakten, etc.
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik noem dat geen lastercampagne. ik vind het spijtig dat jij de kaart trekt van die agenten van het VS imperialisme. Dat is meestal niet uw stijl. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 27 mei 2007 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Oops, te snel gelezen. Ik dacht dat het over het recall referendum van 2004 ging.
Ik snap gewoon niet hoe iemand een president die zijn bevolking opzet tegen journalisten een goeie zaak kan vinden. En het gaat helemaal niet om een kleine minderheid, maar over het grootste deel van het journaille.
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
stel dat VTM zou oproepen voor een staatsgreep tegen de regering van Verhofstadt. Zou de democratisch verkozen V maatregelen mogen nemen of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Goed om zien dat Chavez de democratie tracht te beschermen tegen het imperialisme. Ik sta compleet achter deze beslissing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat dus niet om een sluiting, een aanval of een buiten-legale interventie. De Amerikanen zouden dat wel doen mocht bijvoorbeeld Al Qaeda zomaar een televisiestation oprichten in de VS om anti-Amerikaanse propaganda te verspreiden. Chavez is zoals algemeen bekend veel democratischer en rechtschapener dan de duistere politieke krachten van de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Vergeet niet dat de Westerse pseudo-democratieën zelfs post-facto optreden tegen media in andere landen om ze te veroordelen. Denk aan de rwandese Radio Mille Collines, die mee de ethnocide veroorzaakte.
Als Westerse bourgeois-democratieën zover durven gaan om mediakanalen in andere landen te sluiten en te veroordelen, dan vind ik het niet overdreven om Chavez dat in eigen land te zien doen. Trouwens, in tegenstelling tot de bourgeois-democratieën veroordeelt Chavez zelfs niemand hé. Hij neemt gewoon de vergunning af. Westerlingen zouden dit soort mediakanalen en de mensen erachter gewoon den bak in gooien. Maar Chavez gaat zover niet. Hij is dan ook een zeer gematigd en rechtschapen, vergevingsgezind man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moest eens zeggen dat het goed was dat Hitler joden vermoord had... dan zou je wat lezen. Maar deze mensen mogen hun gang gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Laat staan dat je zou zeggen dat die doden waren gevallen door defecte sofages zoals C2C beweerde over de goelags...
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heette "slecht werkende verwarmingstoestelletjes" te zijn. Stel je voor...20 miljoen mensen dood door slecht werkende verwarmingstoestelletjes. Je zou toch ergens een schadeclaim tov van de fabrikant verwachten, niet?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 mei 2007 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |