![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De industrie gaat echt niets onschadelijk brengen op de markt. Natuurlijk kan er achteraf wel iets schadelijk blijken maar dan zal dit door de vooruitgang van de wetenschap zijn dat men dit kan vaststellen. De Industrie is ook niet zo zot om iets schadelijk op de markt brengen om geld. Indien de klant ziek wordt zal de industrie er ook niets aan verdienen. Het belangerijste is gezond verstand en dit begint op school. Snoep, tussendoortjesn en dergeleijk zijn geen volwaardige maaltijden. Dit hetzelfde voor diepvries pizza's en andere snacks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
synthetische emulgator, stabilisator en zuurteregelaar. Wordt gewonnen uit suikerriet. Laatst gewijzigd door Vorenus : 29 mei 2007 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Leve google. Maar als ge zo in de winkel staat, kijkt gij daar dan naar, let gij daar dan op, en weet ge dan voor wat dat die allemaal staan, zo zonder internet? Ik vraag me dat gewoon af hoor
Laatst gewijzigd door Pieke : 29 mei 2007 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sucroseacetaatisobutyraat is een mengsel van de reactieproducten die [/SIZE][/FONT]ontstaan bij de verestering van levensmiddelenkwaliteit sucrose met azijnzuuranhydride en isoboterzuuranhydride, gevolgd door destillatie. Het mengsel bevat alle mogelijke combinaties van esters waarbij de molverhouding acetaat:butyraat ongeveer 2:6 is. Toch duidelijk niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, maar ik heb in de voedselindustrie gewerkt waarmee we met die nummers dagelijks in contact kwamen. De E-nummers zelf heb ik op school geleerd. (catogoriëen en hun doel) Ikzelf let er niet op aangezien ze absoluut niet schadelijk zijn in voedsel of drank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() doet ze dit gewapenderhand? Gebruikt ze dwang? Om u haar mening op te leggen?
Laatst gewijzigd door Pieke : 29 mei 2007 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Moest je de intelligentie hebben om tussen de lijnen te kunnen lezen, had je begrepen dat het mij niets kan schelen. Denk je echt dat de industrie baat heeft om duizenden mensen de dood in te jagen door het gebruik van een bepaald product? Verbied alle additieven en je hebt lege winkels en warenhuizen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We weten van niets zeker wat de gevolgen voor de toekomst gaan zijn.
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Je bent dus wel degelijk een idioot. Voor mijn part plaatst ieder hier zoveel voorstellen als hij / zij wil. We filosoferen hier echter ook over het tot uitvoering brengen van een voorstel. En dit specifieke voorstel gaat samen met coërcief geweld. Nu vraag ik haar welk recht zij heeft om gebruik te maken van coërcief geweld. Dáár gaat het over, dát is mijn kritiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik wil niets opleggen. Ongezonde voedingswaren en een dito levensstijl wordt niet verboden. Kom alleen niet klagen dat je bloeddruk en je cholesterol zo hoog worden, dat je er medicijnen voor zal moeten nemen, of uiteindelijk bezwijkt aan hart- en vaatziekten. Ik geef enkel mensen de kans om dat niet te doen en onze ziekteverzekering niet onnodig te belasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |