![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Jaja verschietachtig hé nen gewoonen simpele werkende ( & tijdenlijk zonder uitkering) belg ....iederéén grote oogjes & open mond nu lol sgoe houwe zo .
![]() Kleine noot : laat da woord simpelen maar vallen . * EN mozes zei : zietgij het licht dan niet broeder ?! ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 14 juni 2007 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Zoals u niet had opgemerkt misschien citeerde ik iemand daarom reageerde ik zo op mijn vraag stelling naar die persoon toe.... maarja dat had je pas begrepen als je gelezen had
![]() Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Gewoon belg. ah gij ook leuk |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pot Belge?
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() [quote=Tavek;2697650]Duncan schrijft gewoon zoals hij denkt. En dat komt chaotisch over.
Kort samengevat: Hij denkt chaotisch ![]() Nu alle gekheid op een stokje. Duncan is zeker niet de enige met zijn eigen schrijfstijl. Ik kende iemand die humaniora en al doorlopen heeft..... die haar mails had je eens moeten lezen..... Geef mij dan maar Duncan. Laatst gewijzigd door Amaj : 14 juni 2007 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik heb merdere interim klusjes gedaan en als die gedaan waren dan trok ik dop (woon thuis en ben jonger dan 25), bij wonder kreeg ik deze morgend een brief van de rva betreft oproeping om uw inspanningen om werk te zoeken na te gaan. Om samen de inspanningen die u geleverd hebt om werk te zoeken na te gaan. U kunt de inspanningen die u, voornamelijk de voorbije 12 maanden, heeft geleverd om werk te zoeken, toelichten. U kunt hierbij alle documenten voorleggen voorleggen die deze inspanningen aantonen.
U kunt zich laten vergezellen door een persoon naar keuze. Weet iemand hier iets meer over ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Goed ik geef toe ik schrijf dikwijls fouten of cognitief gezien kan ik behoorlijk door reflecteren in men ostentatieve schrijfstijl ....int kort nederlands vertaald : OMDA ik moh even internet heb ( soms maar paar minuten) en 6/7 werk EN voedsel banken bezoek + 11 gezinnen hun huisje poets oops 10 gezinnen zijn het ...heb ik niet veel tijd . Als menne krot studio erbij reken dan ist 11 huisjes alez kom . Chaotisch ik ?! lol nee toch ....echt ?! Oké okéoké niemand is perfect .... ik GEEF toe ik zen nen extremist ![]() ![]() Eigenlijk ben ik ZEER gesteld op orde & regelmaat maar ook het tegengestelde extreeme dus wanorde en chaos zonder regelmaat . Content ?! Zeg me nu niet dat jij ook SOMS niet chaotisch ben want dat geloof ik alvast niet....bij de meeste gezinnen waar ik kom ( ook bij mezelf ) zijn we allen wel eens SOMS chaotisch . Neen ik gebruik niks haha ik vond het niet grappig want onder mij waar ik woon woont een verslaafd iemand ![]() Bedankt voor het begrip mensen en de weinige die echt open staan in hun dialoogvoering ![]() Dus onthouden Duncan den extremist ![]() Mocht ge me niet geloven ist ECHT niet moeilijk om te controleren ....gewoon al men posts lezen en je merkt zelf dat ik dan uiterst lief ben maar een andere post of keer extreemer van aard ....wil ni zeggen dat ik dit gedrag gaat verstoppen aan de drugs of alcohool zit ofzo neen ....ik zen gewoon zo'n embetant ventje ...sorry ...ik heb mezelf niet gemaakt ....tjah alez 31 jaar geleden morgen 32 jaar geleden wel dan maakte ik mezelf moh ge weet wa ik wil zeggen hé of ni ?! Dank voor de vele reply's & eventjes tussendoor meldt ik even dat het MIJ ook opvalt inderdaad dat een dialoog voeren met geleerden soms visueel & audutief moeilijker ligt in zake psycho-sociosomatische uittingen . Maar ik lach niet met hen & dialogeer zoals sommige hier on line . Alez sproetjes van den extreemen Duncan brrr klinkt grof ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar de klachten over valse sollicitiates van bedrijven. Indien je niet kan bewijzen dat je effectief inspanningen hebt geleverd om werk te zoeken, kan men je uitkering inhouden. Je interimcontracten best meenemen dus om aan te tonen dat je niet stilgezeten hebt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 juni 2007 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wordt tegenwoordig jaarlijks tot 2 �* 3 jaarlijks opgestart zekers bij schoolverlaters en hebben we te danken aan corrupte gesloten vld en andere die wetten maken en graag PRUTSEN aan ons sociaal stelsel en zekerheden . Documenteer u waarge ook gaat Bewaar ELK gesprek , sollicitatie Neem een (niet te betalen) duur abonnoment zodat je sollicitatie gesprekken kunt AANTONEN liefst met een apparte sim kaart . Als al deze dingen maandelijks of wekenlijks bewaart hebt dan is het oké bij den rva . Mocht je GEEN bewijzen hebben dan krijg je een waarschuwing ...de tweede waarschuwing wordt je geschorst als belg & moogtge tijdenlijk naar het ocmw waar ze NIET graag belgen helpen . Zodoende komtge zonder werk vroeg of laat de straat op dank zij stropdas neukers die ons sociaal stelsel omzeep hebben geholpen . Ikzelf heb nooit ni echt 1 waarschuwing gekregen van rva wel een dreigende daarop zei ik amai graaf meneer den rva AMBTENAAR ik mag niet opvoeden of verzorgen in dit DUTROUX tijdperk want NIEMAND neemt DURE belgen aan . HIJ zei daarop : ik citeer " ja meneer ik WEET het " en we praaten toen nog wa na ...DIT voorval was ![]() Mocht rva mij nu nen brief sturen krijgen ze GEEN reactie van mij of nen BOZE aangetekende schrijven . TIP : neem GEEN arbeidskaart of activa kaart omdat dit 75% rsz KADO geeft aan uw werkgever ...ik dacht ooit 10 jaar lang dat dit hielp EN rva maakt u da wijs dat dit helpt bij sollictern maar das ZEVER en GELUL want hiermee worden rijker rijker en armen armer...ZONDER werk . Zorg gewoon dat je zo snel als mogenlijk van rva en GEHEEL dien amateurs weg blijft en 6/7 werkt gelijk mij of voedsel banken bezoeken das beter dan rva en hun regering rijker maken want ECHT mensen helpen kunnen ze niet ...begrijpt men zelfs niet . Voor de rest succes ![]() en ni opgeven hé ook al krijgt ge als belg zo weinig werk NI opgeven das de huidige politiek om mensen voor 3 euro te laten werken dermee dont give up ![]() Of advocaat bellen en zeggen datge schrik hebt ( dan liegt ge zelfs niet just? ) ![]() sorry van het 2 maal of meerdere keren te posten maar ik kreeg de kans niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OEF gelukt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ik gaan het bedrijf NIET noemen maar ik ken nen gsm operator waar ombudsdienst voor telecommunicatie MIJ gelijk gaf inzake dat ze mensen uitbuiten ( vooral diegeen die veel bellen/solliciteren)
Zo doende stond ik MINUS 50.000 oude belgische franken en ik had MAAR 20.000 bfr inkomsten zonder in het zwart te werken + een afbetalings plan liet ik mij uitmelken door m...neenee ik noem de naam niet moh ge kunt wel raden . andere operators zen EVEN slecht zelfs slechter in zake arme mensen pesten,uitbuiten en rijkere mensen voordelen te geven . Rarara da we GEEN job vinden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuwe mode...al de rest helpt niet. ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merci om uw mening te durven schrijven zoals ik en anderen dat durven doen & ja het is waarheid en waarheid mag gezegd worden ...algoe . Hebben ze u in uw sector ook al buiten gegooit of werken daar ook toeristen die geregulariseerd worden en voor 3euro/uur onder het europees WETTENLIJKE werkzaam zen ?! Vermoedenlijk wel maar welke sector werkt of werkte u ?! Kzen nogal curieus dermee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |