![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben een gewone mens
Woon in een "wakkadakka buurt" 'k zou nergens anders willen wonen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Omdat ik al jaren voor de regering werk en zie dat "de mensen" in veel gevallen onredelijk zijn.
In veel gevallen is de regering onredelijk omdat zij in veel gevallen onredelijke mensen in dienst neemt, die zowel de redelijke als de onredelijke, onredelijk behandeld. Zo komen we tot georganiseerde waanzin. Maar zolang dat het volk het slikt is er niets aan de hand. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 2 juni 2007 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nope Dat heb ik al eens uitgelegd. Alle functies blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er moet dus ernstig werk gemaakt worden van een afschaffing (of tenminste een zware afslanking) van de kabinetten. Laatst gewijzigd door drosophila : 2 juni 2007 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge vergeet die bediendekes van die talloze VZW'S gesponsord door de staat er bij te tellen, plus die van de vakbond plus de ziekenkassen, plus, plus, plus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 juni 2007 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tja, dan moet je er ook al die belastingontduikende managerkes en bedrijfleiderkens met hun gesubsidieerde bedrijftractoren bijtellen...Iedereen ambtenaar, yihaa!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Duveltje ziet de werkelijkheid niet.
Zal het nooit zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U beschrijft en geeft mooi weer de miserie van de georganiseerde waanzin waar men redenlijk onredenlijk behandelt wordt inderdaad lol . U vizie ondersteund me waneer ik denk dat ik in de diensten sector ook zo'n mensen tegenkom . Wel fijn om een meer prestigieuzere persoon dan ik zen mening zoals u aan te mogen horen . Mensen zoals wij voelen ons wel is bekeken of onbegrepen maar dan moeten mensen zoals wij denken ach we mogen het ni opgeven voor onze naasten en voor onszelf in de maatschapij maar dat wist je al . Echt curieus waar u op stemt . Bedankt voor uw les in onheuse omgang omzo tot georganiseerde waanzin te komen ....das een duidenlijk punt . May god bless you ; Duncan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees er maar heel zeker van dat het duveltje de werkelijkheid goed ziet, vandaar dat het duveltje ijvert voor -50% ambtenaren, en +20 % aan minimumlonen, zo geraken al die laaggeschoolde aan een baan dankzij die ambtenaren
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
AAAh slimmen duvel ik vindt dat ook als gewonen non politieken man . Dienen blower voor administratieve veréénvoudiging Van Quick nogiet die zei dat ook...ergens in de middeleeuwen denk ik ...just veur den euro der kwam ....achja het naast elkaar praten is belangrijker hé...prestigieuzer dat dachten ze bij het pwa ( ambtenaren & agentschap) toen ook lang geleden . Alez straf ...gij zegt da ...ne simpelen ziel gelijk ik lol...vws ....tal van anderen en wij moh belas stink betaleu pffff die jatten gewoon men brood weg die rijkeren ( sommigen dan hé ) of zou het meer monarchisch zijn ...dju hé misschien zit de prins on de coke en betalen wij zijnen cola nu pfff erg allemol . Straffen kost zo vele gelijk gezinden en toch administratief en sociaal soepjes kweken ...mega straf alez kom positief blijven ....beter laat dan nooit tsss amateurs . arg ! ![]() Sommige rijkeren stinken erger lijflijk dan bepaalde armen of kans armen gelijk ik mé ne groten smoel ....algoe . Laatst gewijzigd door duncan : 3 juni 2007 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan staan er weer een massa ambtenaren op straat .... Wat doe je daar dan mee ??? Herscholen ???
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
das waar maar onze administratieve Que had daar een oplossing voor = 1 Hmm ambtenaren is hoger statuut hé vinden zo werk ![]() Buitenland heeft ook potentieel = 3 Genoeg opties niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Hmm ambtenaren hebben die geen vorm van inkomsten garantie vanuit de overheid zoals in vele sectoren ?
Vermoedenlijk wel ....wedden ![]() Rijkeren leven rijkenlijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() Aangezien ik zelf voor de staat werk, heb ik niets tegen ambtenaars, maar ik het zijn de ministers op de postjes die hun zakken zitten vullen en ons nog geen eens nen deftigen bureaustoel op tijd kunnen geven en da vreemd volk maar wild laten rondkrossen in 't straat die ik eens graag vervangen heb. ps:excuseert voor dat ik vorige week dit artikel dubbel heb gezet, kzag da nu pas. Ik snap die computerdingen allemaal nog nie zo goe en der is dan weer vanalles da nie meer marsheert soms
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() De gewone mens mag binnenkort naar de stembus, kan ie fijn laten horen wat hij vind, ook als zijn mening ongefundeerd, schreeuwerig en populistisch is en hij meent dat iedere 'gewone mens' het stiekem met hem eens is maar geindoctrineerd, bang of beschaamd is.
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Politici moeten zorgen dat iedereen degelijk onderdak heeft, dat iedereen gezond is, dat iedereen kan werken, dat kinderen onderwijs krijgen, dat iedereen zich veilig kan verplaatsen. Daar begint èn eindigt hun enige macht en verantwoordelijkheid. Vandaag zijn deze BASISRECHTEN volledig op de achtergrond geraakt. Wat ik ten zeerste betreur. En velen met mij.
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 6 juni 2007 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maar het is weer een gewoonlijke VB-posting verder, niks opzienbarend wat de partijen doen voor de gewone man? Niks natuurlijk maar dat gaat ook op voor het VB in de eerste plaats. hun eigen beleid zal nog veel asocialer zijn dan het huidige want volgens hen is alles de fout van de gemigreerde medemens en van de werkloze. het vb heeft nog nooit één keer iets verkeerd gezegd over de rijken, want dat zijn hun vrienden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Neen,met het fiere vlaamse volk
![]()
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 8 juni 2007 om 06:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() Hey,
Dan staan er weer een massa ambtenaren op straat .... Wat doe je daar dan mee ??? Herscholen ??? Wanneer gaan we nu eens stoppen met die structurele denkfouten ? Als we streven naar vereenvoudiging is werkloosheid een logisch gevolg. Wanneer we vervolgens de gerealiseerde vrijheid terug in het arbeidsproces brengen, is dat zinloos en leidt finaal tot milieuproblemen. De oplossing ligt dan voor de hand. 1) herverdeel arbeid naarmate onze behoeften en dan bereiken we hetzelfde door allen ons steentje bij te dragen (minder dus) 2) als dat duidelijk is, zal vereenvoudiging nog veel sneller kunnen en dan hoeven we ook geen schrik te hebben om onze persoonlijke welvaart te verliezen Maar ja, het zal te moeilijk zijn om tot een samenwerking te komen. Politiek predikt solidariteit en als de verkiezingshow daar is, zou men nog liefst elkaars kop eraf rukken. Misschien is het een schizofrene ziekte die nog een naam moet krijgen maar triestig is het wel.