![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het me hopen. Mijn gezondheid zal ik afrekenen op de neergang van de VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik betaal geen belastingen meer in de toekomst als ik in het buitenland blijf & den eerst volgende belg voor men neus shot ik de deur uit .
Als dit soort politiek activa werknemers zwak en laaggeschoold noemen dan vindt ik dat ze niet enkel DOM zen maar ook discrimineren volgens de europese richtlijnen en andere. Tuurlijk ne kat in een zak al MEER dan 8 jaar geven ze de zelfstandigen meer geld en de rest niks . Ik zen het beu dat ze maar zwammen op de zevende dag dat het door stress komt ik weet meer ! Tzen amateurs ja die nooit in hun kot zen en nep sociaal gedrag tgo mens en kind vertonen ja gelijk hun geheime vergaderingen enzo ....pure nazi's zen het ....& erger dan het vlaams belang . |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() tot nu toe van al de reacties is er buiten het schelden op VLD en co geen ene die gefundeerd kan aantonen dat Verhofstadt liegt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Somers had net zo goed kunnen zeggen dat hij 1 miljard euro geeft aan iedereen die gedurende de afgelopen acht jaar nog in exact dezelfde omstandigheden en voor exact hetzelfde loon werkt. Maar ja, zo'n communiqué is weer goed voor de "militanten" wiens boekje over Verhofstadt zo stillekesaan stijf begint te staan van de spontane ejaculaties bij elk bericht over goed bestuur.
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wat wel bewezen is door internationale instelling is dat de belastingsdruk niet gedaald is.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wedden dat ze bij de VLD hetzelfde niet durven door het woord 'personen' voor 'belasting' weg te laten. Doen ze dat, mogen ze morgen een paar miljard euro afdokken. Denken ze nu werkelijk bij de VLD dat mensen achterlijk zijn? Laat ons wel wezen, zondag krijgt de VLD een pak rammel. Een groot pak rammel! En terecht!
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb heel veel meer betaald, maar enfin wel veel meer verdiend
|
![]() |
![]() |