![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je post bevat zoveel argumenten dat ik niet weer waar ik moet beginnen. Ik zal een tegenpost doen.
Jij bent links zoals de opdrachtgever van de moord op Cools zeker? Nu goed? Nee, fuck off then. Wat een pretentie om met zulke lege domme opmerkingen te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je het programma van N-VA en het programma van het VB langs elkaar legt, zullen enkel de punten "Vlaamse onafhankelijkheid" overeenkomen en dan nog is het motief bij elke partij anders.
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Qua Vlaamse eisen komen ze dan wel redelijk goed overeen, op zowat alle andere vlakken niet. Het VB streeft veel te veel een onrealistisch en onethisch standpunt na over migratie, is reactionair op vlak van de ethische thema's, benadrukt bestraffing in justitie zonder evenwel woorden vuil te maken aan preventie of herintegratie van delinquenten in de maatschappij, weet bijzonder weinig zinnige verklaringen af te leggen over de economie, enzovoort... Gelukkig is de N-VA er nog als democratische en overtuigde Vlaamse partij. Als er iets gaat veranderen, zal het dankzij hen zijn en niet dankzij de verdoken fascisten van het VB of dat aanhangseltje aan de SP-A. Nuja, verandering, als de N-VA niet in de zak gezet wordt door de tsjeven, wat niet echt verbazingwekkend zou zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Respect !!! ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ik links ben? Goh, ik sta in ieder geval even ver van "forumlinks" als van "forumrechts". Beiden zijn schatplichtig aan hetzelfde nihilisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 juni 2007 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weg troll. ksshhh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit klinkt dement. zeker als antwoord op wat ik zei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bent snel op je teentjes getrapt, jazeker... je haat-liefderelatie met NV.A is blijkbaar een heikel punt...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever een zweeppartij voor de tsjeven, dan behoeder van het addergebroed (de meesten van hun huidige leiders; niet het overgrote deel van hun kiezers). Liever een magere wolf in het bos, dan een vette hond aan de ketting. (ik bedoel daarmee: liever wat wachten op onafhankelijkheid en in afwachting een staatshervorming, dan dankbaar te moeten zijn aan mensen die ik niet wil dankbaar zijn).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Geen probleem met een stap in de goede richting, maar dan wel zonder zwaar betalen! Laatst gewijzigd door luc broes : 3 juni 2007 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Verkeerd verstaan!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 3 juni 2007 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Schepen
|
![]() Wat wij nodig hebben is een staatsvorming i.p.v. een staatshervorming
http://blog.seniorennet.be/angeltjes/ Laatst gewijzigd door armando : 3 juni 2007 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Als n-va mag 'wegen' op cd&v, zeker, dan mag zij eveneens de hete adem vh Belang in de nek voelen. Want wat maken we mee? Tsjeefse uitspraken die Flaminganten allesbehalve optimistisch kunnen doen stemmen: herfederalisering hier, 'n'ayez pas peur' daar. En een splitsing van de gezondheidszorg, och god, dat staat al niet (meer) op Letermes verlanglijstje, of het zou onverwijld moeten zijn.
![]() |