![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist man maar wistge dat het kinds zijn in gedachte/woord en zijn ook een verlossing biedt & wijze inzichten . Diegeen die dat onderdrukken blijven niet nog eens 2000 jaar regeren ...mensen worden bewuster. Ook nog dit da kinds zijn hebben we NODIG willen we de liefde blijven bedrijven met een ander mens ...VIA het kinds zijn kan men VELE vormen van liefde bedrijven . Mensen die aan lobby werk doen en politiek zen hebben weinig voeling met & tijd & zen weinig in hun kot of voeling met zichzelf en hun kinds zijn . Ik vindt DE mooiste eigenschap van een kind zen zotheid ![]() Freud zei ons ooit 3 eigenschappen zitten in de mens een ich een uber ich en een kind dus ge zijt al geslaagt hé lol Merci voor je emails en begrip mocht ik nu meer motivatie en centen krijgen van die NEP politieke kindjes boven mij dan wou ik lang niet uit dit land en had ik u al lang bijgestaan om WEL bewijzen te leveren . Gedachte(kracht) is GROTER dan slechts 5% = een bewijs . Men heeft beta theta en delta hersenpotentiele hertz bij de juiste gedachte-kracht kan ne mens MEER dan 5% bereiken . Met iemand praten = 5% maar met iemand praten en vragen wat at u gisteren en DAN meten geeft MEER dan 5% aan potentieel vermogen . Bedenk nu dat 1 wezen dit reeds leerde duizenden jaren geleden ; leerde HOE hij/zij met zen wezenlijke MACHT & kennis de natuur en het mensdom beheerste. Iemand die aan het kleuren is en praten met op de achtergrond een zachte radio is ook meer dan 5% hersen potentieel . Een medium die contact legt dus ook...waarom ?...omdat ze in deze wereld bewust staat en ondertussen met de andere wereld praat een radio stoort deze mensen enorm meestal maar het bewijst wel dan A mensen MEERDERE potenties bezitten. B meer is dan die 5% natuurlijke elektriciteit in ons ![]() Imagine 90% tijdens een bepaalde meditatie maar daar voor moetge Tibet of India int het zuiden/noorden tussen de bergen bezoeken . 100% is pas als uw fluïdium volledig zich ONTDOET van het fysisch stoffelijke en plaats/tijds besef . Komtge in de andere wereld bestaat pijn , honger en verdriet niet maar wel orde , gerichte verwerking van kennis/data eigenlijk & reflectie om daarna EVENTUEEL terug ter aarde te MOGEN komen . Meer los ik voorlopig niet ....opgeven doet gij ni graag hé lol just ?! Mooie sociale eigenschap . Laatst gewijzigd door duncan : 5 juni 2007 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |