Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2007, 04:06   #21
born2bewild
Banneling

Standaard

"in 8 jaar kan je niet veel doen"

haha

't blijkt wel ja

Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2007 om 04:20.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 05:48   #22
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
LA: Naar welk programma kijkt u het liefst?
FDW: Euh... Ik kijk het liefst naar Sport Weekend, op dat vlak ben ik een man van het volk.
LA: Wie is de nieuwe trainer van Club Brugge?
FDW: Euh... Ik weet niet.
LA: Bij welke club speelt Vincent Kompany?
FDW: Dat weet ik!!! Anderlecht!
LA: Maar allé Philip!!
FDW: Ah niet bij Anderlecht?
LA: Neen, die speelt nu bij een Duitse ploeg. (kijkt vragend)
FDW: (met plotse blinkende, nostalgische oogjes) Ik weet niet..

LA: Wie is Miles Davis?
FDW: Euh... nooit van gehoord...

Die blijven me toch bij
Dat zijn nu ook echt vragen die een politicus moet kunnen beantwoorden. De staat zou anders ten onder gaan.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 06:39   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Dat zijn nu ook echt vragen die een politicus moet kunnen beantwoorden. De staat zou anders ten onder gaan.
hij moet toch ergens op gepakt kunnen worden hé...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 08:10   #24
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LA: Naar welk programma kijkt u het liefst?
FDW: Euh... Ik kijk het liefst naar Sport Weekend, op dat vlak ben ik een man van het volk.
LA: Wie is de nieuwe trainer van Club Brugge?
FDW: Euh... Ik weet niet.
LA: Bij welke club speelt Vincent Kompany?
FDW: Dat weet ik!!! Anderlecht!
LA: Maar allé Philip!!
FDW: Ah niet bij Anderlecht?
LA: Neen, die speelt nu bij een Duitse ploeg. (kijkt vragend)
FDW: (met plotse blinkende, nostalgische oogjes) Ik weet niet..

LA: Wie is Miles Davis?
FDW: Euh... nooit van gehoord...

Die blijven me toch bij
Wat aantoont dat ge inhoudelijk niets tegen Dewinter in te brengen hebt.
LA is afgegaan als een gieter. Mijn respect voor Dewinter is alweer toegenomen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 13:23   #25
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Wat aantoont dat ge inhoudelijk niets tegen Dewinter in te brengen hebt.
LA is afgegaan als een gieter. Mijn respect voor Dewinter is alweer toegenomen.
Moest er sprake zijn van een inhoudelijk debat had ik mogelijk daarover gesproken...
Dus ja, dan gaat het om de vorm. Als ie dan 3-4 keer een man van het volk beweert te zijn en dan met vragen die dat kunnen aantonen volledig door de mand valt, ja, zoiets vind ik wel tekenend...
Oud 6 juni 2007, 14:50   #26
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest er sprake zijn van een inhoudelijk debat had ik mogelijk daarover gesproken...
Dus ja, dan gaat het om de vorm. Als ie dan 3-4 keer een man van het volk beweert te zijn en dan met vragen die dat kunnen aantonen volledig door de mand valt, ja, zoiets vind ik wel tekenend...
aha...dit "tekenend" interview heeft u er dan vanaf gebracht om voor hem te stemmen?

born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 16:16   #27
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zou zelfs het tegendeel beweren: als hij moest geweten hebben wie Miles Davis was zou hij geen man van het volk zijn geweest.
Oud 6 juni 2007, 17:55   #28
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt, nu weten we wat PVDA verstaat onder een man van het volk. En nu weten we meteen waarom die man uit het volk niet op jullie stemt.
Oud 6 juni 2007, 18:06   #29
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Bedankt, nu weten we wat PVDA verstaat onder een man van het volk. En nu weten we meteen waarom die man uit het volk niet op jullie stemt.
Bedoel je misschien dat de man uit de straat enkel wilt stemmen op mensen die beweren dat ze 'een man van het volk zijn' en dat overduidelijk niet zijn?
PVDA+ hoeft daarvoor niet te liegen. Die hebben dan ook geen frontman die zit op te scheppen dat ie al héél zijn leven met een dikke Alfa Romeo rijdt en in een dikke villawijk woont (de man van het volk ), oerkapitalisten mee de lijn laat bepalen..
Trouwens, alles wijst erop dat er steeds meer mensen voor PVDA+ kiezen. (zie de verdrievoudiging van hun zetels bij de vorige verkiezingen) en daar kan men spreken van mensen 'van het volk', zonder daarvoor te moeten liegen
Oud 6 juni 2007, 18:30   #30
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedoel je misschien dat de man uit de straat enkel wilt stemmen op mensen die beweren dat ze 'een man van het volk zijn' en dat overduidelijk niet zijn?
PVDA+ hoeft daarvoor niet te liegen. Die hebben dan ook geen frontman die zit op te scheppen dat ie al héél zijn leven met een dikke Alfa Romeo rijdt en in een dikke villawijk woont (de man van het volk ), oerkapitalisten mee de lijn laat bepalen..
Trouwens, alles wijst erop dat er steeds meer mensen voor PVDA+ kiezen. (zie de verdrievoudiging van hun zetels bij de vorige verkiezingen) en daar kan men spreken van mensen 'van het volk', zonder daarvoor te moeten liegen
Liegen en overdrijven zit blijkbaar in het bloed van de PVDA. Men vroeg met welke wagen Dewinter reed, van opscheppen was geen sprake. De 'dikke' Alfa Romeo waarmee hij rijdt kost geen lap meer dan de doorsneewagen waarmee parlementariërs rijden, en zijn villa is een vrij bescheiden bouwsel.
Oud 6 juni 2007, 18:44   #31
reinaert68
Gouverneur

reinaert68's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kan niet tippen aan de onnozele uitspraak van Wouter Van Bellingen tegen Marie Jose morel

Morel: "Jamaar, uw eigen partij zegt dit"
Wouter: "De partij zegt zoveel"

Morel had het anders ook wel moeilijk met haar partijstanpunten. Gelukkig voor haar dat een rechtlijnige partij als het VB het verkiezingsprogamma op haar site dan maar gewoon wat bijwerkt...
reinaert68 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 18:50   #32
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kan niet tippen aan de onnozele uitspraak van Wouter Van Bellingen tegen Marie Jose morel

Morel: "Jamaar, uw eigen partij zegt dit"
Wouter: "De partij zegt zoveel"
Laat die jongen toch wat gerust! Hij kan er toch niet aan doen dat hij gebruikt wordt door Spa-strategen zonder veel scrupules.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 20:42   #33
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Liegen en overdrijven zit blijkbaar in het bloed van de PVDA. Men vroeg met welke wagen Dewinter reed, van opscheppen was geen sprake. De 'dikke' Alfa Romeo waarmee hij rijdt kost geen lap meer dan de doorsneewagen waarmee parlementariërs rijden, en zijn villa is een vrij bescheiden bouwsel.
Waren het geen "linkse mannen van het volk" die Dewinter zijn auto een aantal keren hebben verbouwd?
Hoeveel keren hebben die "linkse mannen van het volk" zijn wagen nu al in elkaar getimmerd? (bij mijn weten alleen al 3X).

Maar het zal de wagen van FDW wel geweest zijn die hun had geprvoceerd zeker?
Oud 6 juni 2007, 20:49   #34
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Waren het geen "linkse mannen van het volk" die Dewinter zijn auto een aantal keren hebben verbouwd?
Hoeveel keren hebben die "linkse mannen van het volk" zijn wagen nu al in elkaar getimmerd? (bij mijn weten alleen al 3X).

Maar het zal de wagen van FDW wel geweest zijn die hun had geprvoceerd zeker?
Dachten ze toch niet dat het de wagen van een of andere bankdirecteur was... Bleek het die van 'de man van het volk te zijn'...
Oud 6 juni 2007, 21:17   #35
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben iemand van't volk, en ik kon die vragen ook nie beantwoorden....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 21:25   #36
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik ben iemand van't volk, en ik kon die vragen ook nie beantwoorden....
Jij bent misschien ook niet die man met een dikke Alfa Romeo en villa, die van Brugge is en beweert omdat je een man van het volk bent het sportnieuws volgt, om daarna uit de lucht te vallen als er wordt gezegd dat Brugge een nieuwe trainer heeft.. Op zich geen probleem hoor. Ach ja, liegen tegen uw eigen volk zal het einde ook niet zijn zeker... Zolang ie de rijken maar bedient en veel stemmen haalt..
Oud 6 juni 2007, 21:26   #37
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag mij trouwens af waar het marginale bewegingetje pvda het geld blijft halen om campagne te voeren?Misschien wel door ook drugs te verkopen in Marrokaanse "theehuizen" ?
Oud 6 juni 2007, 21:31   #38
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als een Vandelanotte of Leterme van zichzelf zegt dat ie een man van het volk is, dan heb ik nog nooit een journalist op dergelijke manier proberen uitzoeken of dat nu wel waar is, maar ja, het ging hier om iemand van het Vl Belang.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 21:35   #39
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent misschien ook niet die man met een dikke Alfa Romeo en villa, die van Brugge is en beweert omdat je een man van het volk bent het sportnieuws volgt, om daarna uit de lucht te vallen als er wordt gezegd dat Brugge een nieuwe trainer heeft.. Op zich geen probleem hoor. Ach ja, liegen tegen uw eigen volk zal het einde ook niet zijn zeker... Zolang ie de rijken maar bedient en veel stemmen haalt..
Ik zweer bij Toyota, een villa is overbodig voor een vrijgezel, en sport volg ik absoluut niet, ik heb De Winter wel niet horen zeggen dat ie't sportnieuws volgt, kan dat wel gemist hebben natuurlijk.

Wat die rijken bedienen betreft, gezien het VB niet in de regering zit zie'k niet echt in hoe ie de rijken kan bedienen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 21:39   #40
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Ik vraag mij trouwens af waar het marginale bewegingetje pvda het geld blijft halen om campagne te voeren?Misschien wel door ook drugs te verkopen in Marrokaanse "theehuizen" ?
In tegenstelling tot het VB, die 1.6 miljoen euro, zomaar, krijgt, ondermeer uit mijn portemonnee, moet de PVDA+ het enkel doen met bijdragen van sympathisanten.
Om dan nog maar te zwijgen over de dikke pré's die de VB verkozenen krijgen voor al hun zware arbeid die ze verrichten voor het prachtige werk dat ze doen

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be