![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ethiek eindigt waar de jacht op (Turkse) stemmen begint!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Stel u voor dat ik mij zou kunnen vinden in een partij als het VB van enkele jaren geleden die zich wilde verbreden en realistischer opstellen. Ik stem ervoor en hoor daarna FDW zeggen dat hij het 70-punten-plan bijhoudt voor de toekomst, is dat dan geen kiezersbedrog ??? Hiermee wil ik enkel aantonen dat het VB qua beleid hetzelfde is als de anderen als het aankomt op wenden en keren van de kar, en dat het voor veel mandatarissen te doen is om de postjes (ten bewijze: ze worden dik betaald in allerlei parlementen en voeren quasi niets uit !!). Dus VB een alternatief? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat deze discussie niet over. Wat wil je immers aantonen? Dat de houding van de zogenaamde politiek-correcten inzake de wetgeving m.b.t. negationisme hypocriet is? Wel, ik ben het daar volledig mee eens. Het verandert evenwel niets aan het feit dat Leterme helemaal niets ontkend heeft, zoals ilfalco suggereerde. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Het Vlaams Belang kan roepen en schreeuwen zoveel ze willen. Als ik morgen zo over de joodse kwestie in de jaren '30 praat, krijg ik wel het ganse systeem tegen mij. Van de vakbonden tot het CGKR.
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Het CGKR? Wat gaan ze doen? Je ervan beschuldigen dat je je niet uitspreekt over de holocaust? Dat mag dus wel degelijk wel hoor, ergens geen uitspraak over doen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 5 juni 2007 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Dat belangenorganisaties je gaan bekritiseren, is mogelijk en zelfs waarschijnlijk, maar dat recht moeten ze hebben. Toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() @ zijne heerlijkheid= het is vooral schandlig dat leterme zijn standpunt laat afhangen van zijn turkse adviseur. Dat wil zeggen dat hij een opportunistsiche windhaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De 'Belgisch' Armeense stemmen kan hij nu wel op zijn buik schrijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is het niet verstandig om bij twijfel, bij tegengestelde informatie, bijkomend onderzoek af te wachten alvorens als minister-president uitspraken te doen in de ene of de andere richting ? Die VB'ers toch, voorzichtigheid is nu opeens uit den boze in de aanloop naar de verkiezingen. Hopelijk zien veel kiezers de armoede die achter hun lawaai schuil gaat, en worden ze eens op hun plaats gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leterme is een schurk, een schoft en een bandiet. Maar dat wisten we al langer. De hypocrisie van de politiek-correcte elite komt weer boven: wat als Filip Dewinter hetzelfde gezegd had over de holocaust? Iedereen die hier zegt dat hij daardoor niet het ganse staatsapparaat op zijn dak had gekregen, is een leugenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zou eerlijker (maar minder propagandistisch ) overkomen mocht je de vergelijking maken tussen de uitspraken van beide heren over hetzelfde onderwerp. mogelijkheid 1 : De winter heeft het armeens-turks conflict bestudeerd en weet waarover hij het heeft. Hij kan dus uitspraken doen met kennis ter zake en neemt een standpunt in. mogelijkheid 2 : Hij weet dat de ene partij een genocide verweten wordt, maar dat deze partij dit met klem ontkent. Verder heeft hij zich niet verdiept in de zaak, maar neemt consequent een anti-turks standpunt in. mogelijkheid 3 : Hij weet evenveel als hierboven, maar zegt zoals Leterme dat hij het verder wil bekijken, alvorens een standpunt in te nemen. Nemen we even het dagdagelijks conflict in palestina. Wie claimt er genocide van wie op wie ? Zal de neutrale geschiedschrijving één of beide partijen hiervan beschuldigen? Beiden vermoorden in blinde haat burgers van de tegenpartij, zonder dat er direkte aanleiding gegeven is door de slachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Wie gelooft Leterme nog. Ik zeker niet meer.
Laatst gewijzigd door de kat : 5 juni 2007 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zowel de holocaust als de massamoord op de Armeniërs waren genocides. Dat wordt door alle geloofwaardige historici erkend. Zodus is mijn vergelijking eerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() De armeense genocide is even geloofwaardig als dat Laurette Onkelinx nog maagd is.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 5 juni 2007 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De ene pak je op zijn ontbrekende mening over een historisch feit, waar jan modaal misschien ooit de naam van gehoord heeft, maar zich waarschijnlijk een totaal verkeerde voorstelling bij maakt over wanneer, waarom, hoe, door wie, .... De andere geef je een feit dat iedereen kent, dat onderwezen wordt, dat ook hier plaatsvond,.... Dat is een intellectueel oneerlijke vergelijking, waarschijnlijk met opzet, gezien de koosnaampje waarmee je de bewuste post begon. Dit is fundamenteel fout bij het BV, die subtiele halve waarheden, die bewuste net niet leugens, het verzwijgen van informatie die het doel niet dient. Jammer dat er zo veel onozelaars blijven inlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |