![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten bermuda's worden toegelaten in zwembaden ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 35,71% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 46,43% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Daar hebtge mij als vroegere naturist waar ik uit zo'n gezin kwam is da een normaal iets .
Maar ik zou wa moeite hebben ....grote smoel en klein hartje ..typisch mannelijk naart schijnt . ![]() Moh weetge angst is iets mooi's soms ...alsge het durft te zien en overwinnen. * iederéén naakt zonder otto ...wedden dat ik zo sneller een lief vindt hahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Want in "heropvoedingsstraffen" geloof ik zo niet.. Laatst gewijzigd door Heftruck : 5 juni 2007 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zelf ken een voorbeeld van iemand die werkelijk haar leven totaal omgekeerd heeft, na in een heropvoedingstehuis gezeten te hebben. Daarom dat ik er nog wel in 'geloof'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Mensen die zich kunnen laten heropvoeden vind ik mentaal zwak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me idd onhygienisch . Deze broeken worden ook BUITEN het zwembad gedragen .
En Wie gaat er betalen voor het vervangen van de filters van het zwembad ??? Moet dan de algemene toegangsprijs omhoog om het onderhoud te betalen ??? Dit verbod heeft niets te maken met allochtoon-autochtoon , meer met het proper houden van het water waar iedereen in zwemt ... De regels zijn simpel , zewemkledij verplicht , haren bijeen (eventueel badmuts) ... En als het een debat allochtoon-autochtoon moet worden , dat ze dan komen bleiten als de apartheid wordt ingevoerd ![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht een discussie te starten voor volwassen denkenden. Je foto's in de reply heb ik gewist.
Laatst gewijzigd door Rudy : 6 juni 2007 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn meer dan genoeg middeltjes te bedenken om dat schorum te dwarsbomen, alleen moeten we wachten op politici die niet meer hun kop in het zand steken en alleen de allochtonen-stemmenwinst nastreven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oplossing moet van hen komen, zolang blijven we ze maar als de pest en de cholera beschouwen. Laatst gewijzigd door andev : 6 juni 2007 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ontopic: Heeft er iemand bewezen dat bermuda's leiden tot banaal gedrag.. tot zover geen mening ![]()
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 6 juni 2007 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In hun geval is een "apartheidssysteem" inderdaad noodzakelijk. Het gaat niet alleen om het welgevoelen van die varkens maar ook van de andere burgers van dit land die dat uitschot rondom zich niet verdiend hebben of zomaar hoeven te pikken want de "multicul is een feit" en dergelijk geleuter meer... Laatst gewijzigd door andev : 6 juni 2007 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Fijn, in België niet alleen een verbod op lange zwembroeken, wat al erg zat is, maar als het aan de mensen in dit topic ligt ook een verbod op allochtonen, mensen die zelf in het buitenland geboren zijn of waarvan één van de ouders in het buitenland geboren is. Kan ik het als Nederlander dus al helemaal vergeten. Hoop als half-belg trouwens dat ze dat in Nederland niet gaan invoeren, mag ik nergens meer in. Ik voel me bij voorbaat al gediscrimineerd, en ik wil godverdomme een lange zwembroek mogen dragen. Wedden dat dat trouwens wel mag vanuit "religieus oogpunt"? Dan zoek ik wel een bijbelpassage op die ik kan interpreteren, zo gepiept.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez... Waarom heb je die gewist? Dat zijn toch schone foto's?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Van mij mag je, als ik me in het zwembad dan ook mag kleden zoals ik wil.
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Het zullen dan wel kartonnen nozems zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Als dat voor zigeuners mag zal dat voor marokkanen ook wel mogen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() Over mijn toegevoegde foto zei ie niks...
![]() |