![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Dit gesprek is zziiieeelliieeegggg.
Oei, nu doe ik vivant schade aan omdat ik iemand anders afbreek, is dit niet een kenmerk van rechts? ai, nu is vivant een extreem rechtse neo-nazi partij door wat ik nu zeg. Goh, het is dan ook gelezen op een betrouwbare bron. wete? stuurt dit allemaal door naar de GVA, die zetten zoiets in hun papier voor bladvulling (en extra reclame voor het blok) met als topic "Blok en NVa zijn niet de enige rechtse partijen, ook vivant profileert zich rechts" en als onderschrift "sponsored by vlaams-blok nv". Is het niet toevallig een NVa'er die zo een topic opent? tjah laat een vivanter dit afsluiten dan is het leuk gesprekje gedaan ![]() sorry dat ik me ff leit gaan ![]() Vivante groeten Funcky
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaamse groeten Erwin PS: Uw excuses zijn aanvaard. |
||
![]() |