Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 10 februari 2004, 21:47   #21
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Natuurlijk, dat wisten we al...
Uw partijgenoot Bruno weet dit niet. Misschien kan u het hem vertellen, want hij zet zichzelf er voortdurend mee voor aap.
Ok.
Patriot! is offline  
Oud 11 februari 2004, 22:40   #22
FunckyBoy
Burger

FunckyBoy's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FunckyBoy
Standaard

Dit gesprek is zziiieeelliieeegggg.

Oei, nu doe ik vivant schade aan omdat ik iemand anders afbreek, is dit niet een kenmerk van rechts? ai, nu is vivant een extreem rechtse neo-nazi partij door wat ik nu zeg. Goh, het is dan ook gelezen op een betrouwbare bron. wete? stuurt dit allemaal door naar de GVA, die zetten zoiets in hun papier voor bladvulling (en extra reclame voor het blok) met als topic "Blok en NVa zijn niet de enige rechtse partijen, ook vivant profileert zich rechts" en als onderschrift "sponsored by vlaams-blok nv".

Is het niet toevallig een NVa'er die zo een topic opent? tjah laat een vivanter dit afsluiten dan is het leuk gesprekje gedaan

sorry dat ik me ff leit gaan

Vivante groeten Funcky

think global, act local !!
FunckyBoy is offline  
Oud 12 februari 2004, 17:21   #23
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunckyBoy
Dit gesprek is zziiieeelliieeegggg.
Skinheads zijn zielig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunckyBoy
Oei, nu doe ik vivant schade aan omdat ik iemand anders afbreek, is dit niet een kenmerk van rechts? ai, nu is vivant een extreem rechtse neo-nazi partij door wat ik nu zeg. Goh, het is dan ook gelezen op een betrouwbare bron. wete? stuurt dit allemaal door naar de GVA, die zetten zoiets in hun papier voor bladvulling (en extra reclame voor het blok) met als topic "Blok en NVa zijn niet de enige rechtse partijen, ook vivant profileert zich rechts" en als onderschrift "sponsored by vlaams-blok nv".

Is het niet toevallig een NVa'er die zo een topic opent? tjah laat een vivanter dit afsluiten dan is het leuk gesprekje gedaan

sorry dat ik me ff leit gaan

Vivante groeten Funcky
Uw partijgenoot Tacitus post regelmatig haattopics tegen flaminganten, de N-VA en het Vlaams Blok. Hij lijkt dan de tijd van z'n leven te beleven. Daarom nam ik de proef op de som nemen door hem eens een koekje van eigen deeg te geven. Desondanks zie ik nog altijd het leuke ervan niet in.

Vlaamse groeten

Erwin

PS: Uw excuses zijn aanvaard.
Groot Bakkes is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be