![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Das gelijk een Belg die Nederland of Frankrijk niet terug kan vinden op een kaart... Dat je Guinea niet weet liggen uit het blote hoofd kan ik dan weer wel begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat voorbeeld over "the next country to invade" vond ik het nog vrij normaal en had ik eerder een vermoeden van manipulatie om de deelnemers opzettelijk als dom af te schilderen. Verder moeten we niet vergeten dat het tv is en er serieus gemonteerd kan worden. Misschien zagen we juist die vijf deelnemers van de 2000 die serieus dom antwoordden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat rassenvermenging hier mee te maken heeft is mij wel een raadsel. Ik wist niet dat mensen dommer kunnen worden omdat er veel straathonden/katten in hun buurt rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik heb zo ooit een "reportage" gezien waar ze de mensen op straat (in een aantal grote vlaamse steden) weetjes over België vroegen. Het was hemeltergend om te zien, maar hier hadden ze ook honderden mensen geïntervieuwd om er vervolgens de 20 domste/belachelijkste antwoorden uit te vissen. |
|
![]() |
![]() |