![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat mag niet verbazen hé. De Denen waren ook zeer grote collaborateurs tijdens den tweede wereldoorlog. Die mannen hebben gewoon een geschiedenis van fascisme en imperialisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Trouwens, ik wou daar nog aan toevoegen dat de toekomst er voor de Denen en de andere gemiddelde - dat wil zeggen xenofobe en fascistische Europeanen - niet goed uitziet.
Na den tweede wereldoorlog, toen ze vijftig miljoen mensen vermoord hadden, konden de Europeanen nog profiteren van een babyboompje. Dat is de redding van de Europese cultuur geweest. Vandaag echter decimeert den Europeaan zichzelf, dat continent sterft uit, zonder immigranten is de zaak niet te redden, en dat weten ze maar al te goed. De demografische neergang van Europa is een feit. Misschien is deze druk - dit besef en de angst dat het met Europa gedaan is - wel de bron voor de huidige xenofobie. Ik geef Europa 30 jaar, maximum. Daarna is het met die verschrikkelijke cultuur gelukkig voor eens en voor altijd gedaan. Laatst gewijzigd door C2C : 11 juni 2007 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Deze keer zullen we geen Sovjets nodig hebben, want Europa vernietigt zichzelf. Niemand nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() gij bent een oude man, ik heb begrip voor u hoor, maar mens toch, ge leeft in het verleden: de vijand is niet dezelfde meer...Adolf is dood, Stalin ook, maar Bush & Bin Laden zijn levend.En de miljoenen en miljoenen moslims hier in Europa, die hier de boel voor ons komen verkloten ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Eindelijk dat filmpje kunnen zien, na flinke upgradings aan "Xine" in mijn (nog steeds onwennig) Linux SUSE 10.2
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...rken_WM_bb.wmv Al met al zijn er toch kennelijk best veel moslims in Denemarken; als die het er zo "slecht" vinden (minder verwend dan in Nederland), waarom blijven zij dan en willen ze er méér naartoe halen? Vinden ze eigenlijk hun thuislanden toch nog slechter? Ik krijg nergens de indruk, dat een zich correct opstellende en werkende "allochtoon" daar in Denemarken enig gevaar loopt. Wat mij eigenlijk het meest interesseert, zijn "vergelijkende" criminaliteits- en overlastcijfers, waaruit zou kunnen blijken of de strikte handhaving van Deense wetten en regels practisch nut heeft.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 juni 2007 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Als ge daar een objectief antwoord kunt op geven, kunnen we misschien in alle redelijkheid verderspreken. Eén ding is duidelijk: Europeanen hebben ontelbare keren Moslims gebombardeerd, hun landen bezet, en genocides tegen hun volkeren gepleegd. Laten we dus een beetje redelijk blijven. Er is geen enkele reden om als een waanzinnige gek de geschiedenis te moeten loochenen. Toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ik kan mij voorstellen dat ze iets geleerd hebben van de idiote islam reacties na het publiceren van een paar spotprenten?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() En vergeet niet wat er "in het klein" maar wel dagelijks, aan semi-rituele moorden plaatsvindt in Indonesië en Thailand.
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je weet wel, de autochtone arbeider die, uitgebuit door de 'kapitalistische klasse' en niet gehinderd door enig klassebewustzijn, naar beneden trapt en aldus de allochtone arbeider aanvalt, en zo. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 12 juni 2007 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() ik zou zeggen, neem die criminelen en verkrachters in je huis op, nee ? wil je dat niet ? enggeestig mannetje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar goed, jij gelooft zo te zien in de christelijke erfzonde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() de Denen hebben geweigerd de joden aan de Duitse bezetters uit te leveren.Hun vorst liep persoonlijk met een gele davidsster rond,uit protest, en vele Denen deden dat eveneens...Licht je maar eens in...Stalin daarentegen moest ook niet veel hebben van de joden hoor...
|
![]() |
![]() |