![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hulpkas = prutsers & de rest OOK ! gelijkheid kennen die niet en het woord discriminatie nog minder mischien omdat de jaren van neo nazzisme zorgde dat ze blind raakte in hun toren hoge papieren wetten die ni nageleeft worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() **********welke Vakbonden En Democratie ?! ***********
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Den eerste keer dat ik bij de hulpkas binnenkwam viel ik bij achterover, zo'n vriendelijke hulpvaardigheid had ik in 35 jaar nog niet meegemaakt bij acv...
![]() |
#26 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat jij ooit bij acv en hvw was en dus voorkeursbehandeling wil maakt niks uit. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
[quoteZen der hier advocaten die vakbonden rauw lusten ?! Ik ben niet DE enige ( +-15.000 Antwerpenaren) die politiek GEPEST wordt zonder dat heren en dames politici sociale voorkennis namen of sociaal bewust zijn .[/quote] EN van waar heb je die cijfers? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() k9 stelde :
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ![]() Een verstandig mens zou weten dat het zo hoort, jij daarentegen ...
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vakbonden zijn niet deel van de democratie hoor. Heb je dan 12 jaar gewerkt? Dan heb je recht op een volledige uitkering normaal gezien, tenzij je betrapt bent of zwartwerk,of werkonwillig was of al jaren een uitkering krijgt en die aanvult met diesntencheques of ...[/quote] Quote : Eigenlijk zou ik STAD ANTWERPEN moeten aanklagen wegens discriminatie en corruptie + het NIET naleven van de wetgeving .....triestig hé ! En welke wetgeving leeft men dan niet na? Het belastings VRIJ houden van het ONVOORWAARDELIJKE minimum loon die men nu ZELFS in de tijd beperkt ! Ik wist niet dat ne landloper of nen blinden MOGEN belast worden in hun handicap van sociale aard ....misschien kwam men geld te kort dermee . Mé onvoorwaardenlijk daar bedoel ik mee OP het europees minimum hé NIET eronder zoals nu VELE hebben die ONDER de armoede leven als arbeider/handicapte/ arme........ERG ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Nog ééntje voor het af te leren :
Het TIJDIG betalen van een loon of vakantie geld bij BELGEN die te Antwerpen wonen ....nog voorbeelden ofzo nodig ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() duncan zal wel het hele verhaal niet vertellen ,men moet 2 klokken horen luiden om het verhaal te kunnen reconstrueren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Zeg, en pakt dat eigenlijk nog zo bij de jeugd van tegenwoordig? Zo zeggen dat de vakbonden de luie Turken en Marokkanen in de hangmat laten liggen enzo.
Allez, ik vraag mij dat soms af. Ik kom wel eens onder jongeren en ik heb toch niet echt het gevoel dat dit soort stoffige, ouwbakken jaren-dertigpraat daar leeft. Ik hoor die meer bezig over zouk en Second Life en de G20. Maar niet alle jongeren zijn hetzelfde, dus ik kan mij vergissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() waar maken we ons dan druk over ( goed geschreven ,jeronimo ? )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O jawel ik zei bijna alles en IK ben niet de enige BELG met deze problemen. post #30 duncan Minister Geregistreerd: 20 juni 2005 Locatie: tijdenlijke plaats - weeral - Berichten: 3.206 -------------------------------------------------------------------------------- Nog ééntje voor het af te leren : Het TIJDIG betalen van een ( WERK ) loon of vakantie geld bij BELGEN die te Antwerpen wonen ....nog voorbeelden ofzo nodig ? Het zijn er nu 15.000 en dienen PIPPO van Mechelen open vld Somers zei DEZE week nog in de media WIJ ( politiekers ) moeten stoppen om de problematieken door te schuiven naar andere doelgroepen. Nog is ...de armen worden dus armer en de zwakkeren zwakker . :'( sociale welvarende monarchisch liberale democratie heet dat dan ....intriest ! |
|
![]() |
![]() |