![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja, laat ons zeggen dat het bedrijf in de toekomst iets voorzichtiger zal zijn. Een bedrijf dat je gezicht niet kan zien zal je ook nooit binnenlaten. Het verschil zit hem in de manier waarop je iemand weigert. En, probeer maar eens te werken waar je niet welkom bent, ondanks een batterij advocaten en een jurische uitspraak in je voordeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de werkgever de boeken had neergelegd dan stonden er waarschijnlijk meer mensen op straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ik doel dan ook meer op het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van het bedrijf en de daardoor gederfde inkomsten. Een boete hier bovenop zou slechts een druppel op een gloeiende plaat zijn geweest.
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sloten installeren is niet bepaald high-tech. Die man begint onderaan de ladder. Maar als je zelfs daar niet wordt toegelaten om dergelijke flutredenen, wat dan? Blijven zoeken uiteraard ... maar dergelijke voorvallen tekenen u wel hoor (en mede uw omgeving). Het vertekent uw verwachtingspatroon en uw gevoel van rechtvaardigheid. Het helpt niet om onze normen en waarden over te dragen, gezien zij deze helemaal niet als dusdanig ervaren. Ik heb het echt niet op het CGKR en op discriminatie-rechtzaken, maar telkenmale ik dergelijke zaken hoor, ben ik minder en minder verbaasd dat we te kampen hebben met een integratieprobleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |